مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس مشهد، پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد
صفحه اقتصاد -

گفتنی است تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است. 

دبیر کارگروه اضطراری آلودگی هوای خراسان رضوی گفت: امروز یکشنبه ۲۸ آبان ماه جاری، تمامی فعالیت های آموزشی مدارس در مشهد، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد و تمامی مقاطع در شیفت عصر به صورت عادی و حضوری برگزار می شود.

مهدی اله پور روز یکشنبه در حاشیه برگزاری کارگروه اضطراری آلودگی هوای مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در عین حال توصیه می‌شود تمامی افراد توصیه های خودمراقبتی و استفاده از ماسک را در دستور کار قرار دهند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

گفتنی است تمامی مدارس مشهد به دلیل حجم آلایندگی هوا در نوبت صبح به صورت غیرحضوری برگزار شد.

کلانشهر مشهد در ۲۸ آبان‌ماه جاری هشتمین روز پیاپی آلودگی هوا را تجربه کرده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با شدت گرفتن وزش باد، غلظت آلایندگی های هوا از عصر امروز مجدد افزایش می‌یابد و شرایط را برای تمامی گروه های سنی ناسالم خواهد کرد.

آذر رضایی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وجود آلایندگی ها همچنان در مشهد و مراکز شرقی خراسان رضوی ماندگار است و از پایان وقت فردا به تدریج از حجم آن کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: از پایان وقت فردا، با ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی، از حجم آلایندگی ها کاسته می‌شود و کیفیت هوا نیز در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: به لحاظ دمایی نیز از امروز روند تدریجی افزایش دما در استان آغاز خواهد شد که مناطق شرقی بیشترین افزایش را خواهد داشت.

رضایی پور افزود: وزش باد نیز پدیده دیگری است که هم اکنون در نوار شرقی خراسان رضوی غالب است و سرخس با ۷۲ کیلومتر در ساعت بیشترین میزان وزش باد را در شبانه روز گذشته داشته است.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با سه و مه ولات با ۲۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی هشت تا ۲۲ درجه را به ثبت رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • سلامتی

    ما عقل داریم و سلامتی فرزندانمان مهم است

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان