پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ | بورس شنبه صعود می کند یا سقوط؟

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ | بورس شنبه صعود می کند یا سقوط؟
صفحه اقتصاد -

در این گزارش به بررسی وضعیت بورس این هفته و پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ پرداخته ایم. 

بورس روز ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات این روز با ۴۱ هزار و ۲۶۸ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۳۶۰ واحدی قرار گرفت.

روز یکشنبه، شاخص هم‌وزن در روز جاری با ۱۵ هزار و ۵۵۲ واحد رشد به ۷۵۸ هزار و ۱۲۹ واحد و شاخص قیمت با هشت هزار و ۷۴۰ واحد رشد به ۴۲۶ هزار و ۶۰ واحد رسید.

در این روز معامله‌گران در بورس تهران نزدیک به ۱۲ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش حدود ۷۱ هزار میلیارد ریال با انجام ۳۸۸ هزار معامله خرید و فروش کردند.

همچنین، نمادهای فولاد، فملی، شپنا، نوری، تاپیکو، شستا و وبملت، بیشترین اثر را بر شاخص بورس گذاشتند و همگی باعث رشد شاخص شدند.

روز ۵ فروردین ماه، شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات این روز با ۴۶۴ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۸۳۱ واحد رسید.

در این روز، معامله‌گران بورس در فرابورس ایران حدود ۲۰۰ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت حدود ۴ میلیارد سهم و اوراق بود.

نمادهای آریا، شگویا، زاگرس، آریان، فزر و انتخاب، بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس داشتند.

بورس روز ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس در پایان معاملات این روز با ۱۷ هزار و ۲۵۵ واحد رشد به ۲ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

روز دوشنبه، آمار معاملات بازار سهام نشان می‌دهد که در پایان دادوستدهای این روز، همه شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند و به طور میانگین ۰.۸۷ درصد افزایش را به ثبت رساندند.

همچنین، طبق آمارهای معاملاتی، این روز  شاخص‌های بورس با رشد روبه‌رو شدند به‌طوری‌که شاخص کل با ۱۷۲۵۵ واحد افزایش معادل ۰.۷۷ درصد به ۲ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۶۰۵ واحد، شاخص قیمت وزنی - ارزشی با ۳۵۹۴ واحد رشد معادل ۰.۷۷ درصد به ۴۶۹ هزار و ۴۹۵ واحد، شاخص کل هم وزن با ۸۹۶۳ واحد رشد معادل ۱.۱۸ درصد به ۷۶۷ هزار و ۷۱ واحد، شاخص قیمت هم وزن با ۵۰۳۶ واحد رشد معادل ۱.۱۸ درصد به ۴۳۰ هزار و ۹۸۶ واحد، شاخص آزاد شناور با ۱۹۰۰۶ واحد رشد معادل ۰.۶۵ درصد به ۲ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۱۵ واحد، شاخص بازار اول با ۱۲۹۲۵ واحد رشد معادل ۰.۷۴ درصد به یک میلیون و ۷۶۲ هزار ۹۴۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۳۸۳۸ واحد افزایش معادل ۰.۸۱ درصد به ۴ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۵۵۵ واحد رسید.

شاخص کل بورس در این هفته چگونه گذشت؟ 

در این روز نمادهای کچاد با ۱۵۳۱، نوری با ۱۱۳۳، بوعلی با ۹۸۰، تاپیکو با ۷۸۹، خساپا با ۷۰۴، وغدیر با ۶۸۴ و شبهرن با ۵۶۵» واحد در روند شاخص کل بورس بیشترین تاثیر را بر جای گذاشتند.

همچنین، هفت نماد پرتراکنش شامل خودرو، خساپا، فولاد، شستا، وپارس، شپنا و خگستر بودند و در پایان معاملات این روز بورس، در ۴۵۹ هزار ۴۴۳ نوبت معاملاتی مجموع ارزش معاملات سهام و حق‌تقدم، صندوق سهامی و صندوق درآمد ثابت به ۸ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان رسید که به تفکیک ارزش سهام و حق‌تقدم شامل ۴۵۷۳ میلیارد تومان، صندوق سهامی شامل ۱۷۰۶ میلیارد تومان و صندوق درآمد ثابت شامل ۱۹۳۳ میلیارد تومان بود.

روز دوشنبه، شاخص فرابورس (آیفکس) نیز با افزایش ۲۰۱ واحدی به ۲۶ هزار و ۳۲ واحد رسید و نمادهای شگویا با ۳۰، آریان با ۲۰، فغدیر با ۱۸، تجلی با ۱۶، انتخاب با ۱۰ و دماوند با ۸ واحد بیشترین تأثیر مثبت و نماد وسپهر با (۱۰) واحد در شاخص این بازار بیشترین تاثیر منفی را بر جای گذاشتند.

بورس روز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات این روز با ۴ هزار و ۱۸۵ واحد کاهش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۱۶ واحدی قرار گرفت.

روز سه شنبه، شاخص هم‌وزن در این روز برخلاف شاخص کل، با ۵۷۴ واحد رشد به ۷۶۷ هزار و ۶۳۹ واحد و شاخص قیمت هم وزن با ۳۲۲ واحد رشد به ۴۳۱ هزار و ۳۰۵ واحد رسید.

بورس روز شنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ به کدام سو می رود؟ 

دراین روز، معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش ۴۲ هزار میلیارد ریال با انجام ۳۴۸ هزار معامله خرید و فروش کردند.

همچنین، نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شتران، وبملت، خودرو و شستا بیشترین اثر را بر شاخص بورس گذاشتند و همگی باعث کاهش شاخص شدند.

روز سه شنبه، شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات این روز و در ادامه روند نزولی خود با ۷۶ واحد افت به ۲۵ هزار و ۹۵۶ واحد رسید.

در این روز، معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران حدود ۲۲۶ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت حدود ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم و اوراق بود.

همچنین، نمادهای خاور، وسپهر، انتخاب، مادیرا و آریا بیشترین اثر منفی و نمادهای آریان و تجلی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

بورس روز ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات این روز با ۱۱ هزار و ۹۷۲ واحد افزایش، در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۹۹ واحدی قرار گرفت.

در این روز، شاخص هم‌وزن با ۲۸۰۰ واحد رشد به ۷۷۰ هزار و ۴۵۸ واحد و شاخص قیمت هم وزن با یک هزار و ۵۷۳ واحد رشد به ۴۳۲ هزار و ۸۸۹ واحد رسید.

روز چهارشنبه، معامله‌گران در این روز در بورس تهران بیش از ۱۴ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش ۵۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۴۱۲ هزار معامله خرید و فروش کردند.

روز ۸ فروردین ماه، نمادهای فارس، ذوب، بوعلی، وامید، پارس، نوری و فملی، بیشترین اثر را بر شاخص بورس گذاشتند و همگی باعث رشد شاخص شدند.

همچنین، شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.

در این روز، معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران حدود ۲۲۵ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق بود.

روز آخر بورسی این هفته، نمادهای آریا، تجلی، دماوند و توسن بیشترین اثر مثبت و نمادهای خاور، انتخاب و کگهر بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بورس فردا

با توجه به اینکه در نخستین هفته اول بورسی سال ۱۴۰۳ روند رو به رشدی را سپری کرد، احتمال رشد بورس در روز شنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ ، با توجه به شاخص های این هفته دور از انتظار نیست و باید منتظر بود که بورس در روز شنبه تحت تاثیر چه اخباری روند صعود را در پیش خواهد گرفت یا سقوط. 

بورس روز شنبه سقوط می کند؟ 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان