آقای بخش خصوصی اعلام کرد:

اصول واگذاری اقتصاداز دولت به بخش خصوصی که بایستی تبیین گردد

ترویج سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی، ایجاد انگیزه‌ها و شرایط مساعد برای سرمایه‌گذاری در این بخش، ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کارها لازمه بخش خصوصی است.

اصول واگذاری اقتصاداز دولت  به بخش خصوصی که بایستی تبیین گردد
صفحه اقتصاد -

 هوشنگ رحمتی ،آقای بخش خصوصی با اشاره به نقش بخش خصوصی در اقتصاد گفت: ترویج سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی، ایجاد انگیزه‌ها و شرایط مساعد برای سرمایه‌گذاری در این بخش، ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کارها لازمه بخش خصوصی است.

توسعه زیرساخت‌ها: ساختارهای زیرساختی قوی و موثر برای حمایت از فعالیت‌های بخش خصوصی، از جمله ایجاد جاده‌ها، راه‌آهن، تکنولوژی‌های ارتباطی و...

ترکیب مناسب بین دولت و بخش خصوصی: ایجاد هماهنگی و تعامل مؤثر بین دولت و بخش خصوصی به منظور تسهیل فرآیند توسعه و ارتقاء کیفیت زندگی.

تشویق کارآفرینی: ایجاد اقدامات تشویقی برای کارآفرینان و افراد خلاق به منظور ایجاد و رشد کسب و کارهای نوپا.

مدیریت منابع انسانی: توجه به مدیریت منابع انسانی با کیفیت و کارآمد برای تضمین بهره‌وری بالا در بخش خصوصی.

آموزش و پژوهش: سرمایه‌گذاری در آموزش و پژوهش برای ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های نیروهای انسانی، توانمندسازی نیروهای کارآمد.

با ترکیب این عوامل، می‌توان اقتصاد را به بخش خصوصی واگذار کرد و به  توسعه جامع و آینده‌نگر با تأکید بر بخش خصوصی و منابع انسانی کارآمد دست یافت.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد