باز شدن پای معامله گران به بازار کریپتو

یک معامله‌گر جسور به تازگی توانسته تنها در عرض سه روز، ۲ میلیون دلار به دست آورد. او این موفقیت را به شناسایی روند مناسب و سرمایه‌گذاری در یک میم‌کوین جدید به نام هیپو (HIPPO) مدیون است.

باز شدن پای معامله گران به بازار کریپتو
صفحه اقتصاد -

بازار کریپتو هر روز چالش‌های سختی را پیش روی معامله‌گران قرار می‌دهد؛ به طوری که حفظ سود یک چالش بزرگ است و کسب میلیون‌ها دلار سود، چالشی بزرگ‌تر.

بر اساس داده‌های موجود، این معامله‌گر در تاریخ ۳۰ سپتامبر، ۲۵۳.۵ میلیون توکن HIPPO را تنها با ۱۹۸ سویی (معادل ۳۶۸ دلار) خریداری کرد و سپس، ۱۱۹.۶ میلیون HIPPO را به قیمت ۱۷۵ هزار سویی (معادل ۳۲۵ هزار دلار) فروخت. او هم‌اکنون ۱۳۳.۹ میلیون HIPPO دارد که ارزش آنها حدود ۱.۷ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

با احتساب فروش اخیر و موجودی فعلی، ارزش کل دارایی‌های او به ۲ میلیون دلار می‌رسد.

البته این معامله‌گر تنها کسی نیست که از ترفندهای بازار آگاه است. یکی دیگر از سرمایه‌گذاران کریپتو به تازگی با سرمایه ۸۱۵ دلاری، ۳۰.۱ میلیون میم‌کوین مو دِنگ (MOO DENG) خریداری کرد و طی ۱۷ روز، ارزش سرمایه خود را به ۹.۴ میلیون دلار رساند.

معامله‌گر دیگری نیز با سرمایه‌گذاری ۱۳۰۰ دلار در این توکن، توانست ارزش سرمایه خود را به ۱۲.۴۵ میلیون دلار افزایش دهد.

کسب این سودهای میلیونی آن هم در زمان شرایط نامطمئن بازار، نشان‌دهنده ماهیت غیرقابل پیش‌بینی و پر از شگفتی‌ دنیای ارزهای دیجیتال است.

همان‌طور که پیش‌تر نیز بارها گزارش شده، توکن‌های مبتنی بر میم در سال جاری به دلیل سودآوری‌ چشمگیر خود در کانون توجه‌ها قرار گرفته‌اند.

با این وجود، فراموش نکنید که سرمایه‌گذاری در میم‌کوین‌ها با ریسک بالایی همراه است؛ نوسانات شدید قیمت، عدم شفافیت، و وابستگی این گروه از رمزارزها به احساسات جامعه، می‌تواند به ضررهای قابل‌توجهی منجر شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد