۱۰ مهرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود؛

اولین کنگره بین‌المللی بانوان تحول‌آفرین پیشران

کنگره ین‌المللی بانوان تحول‌آفرین پیشران با همت گروه کنگره نوین و با حضور بانوان تحول‌آفرین، مسئولین، مدیران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی شهر ، دانشگاهیان، دانشمندان و فرهیختگان کشور برگزار می‌شود.

اولین کنگره بین‌المللی بانوان تحول‌آفرین پیشران
صفحه اقتصاد -

تحولات اجتماعی و اقتصادی کشور در گرو تفهیم مقام بانوان و نقش حیاتی او در جامعه است. اولین کنگره بین‌المللی بانوان تحول‌آفرین پیشران با هدف تعالی جایگاه زنان در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی، صنعتی،فناوری و کارآفرینی در تاریخ دهم مهرماه برگزار می‌شود. این کنگره با همت گروه کنگره نوین و با حضور بانوان تحول‌آفرین، مسئولین، مدیران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی شهر ، دانشگاهیان، دانشمندان و فرهیختگان کشور برگزار می‌شود.

این کنگره در ۷ محور برگزار می شود: مسئولیت اجتماعی بانوان در توسعه پایدار کشور، نقش بانوان در اعتلای فرهنگ و هنر، مادران، فرصت‌سازان و بنیان‌گذاران نسل‌های آینده، نقش سلامت بانوان و ورزش قهرمانی در رشد و شکوفایی کشور، تحول‌آفرینی بانوان در صنعت و فناوری، همراستایی نسل نو با معجزه قرن وتجلیل از کارآفرینان و نخبگان فرهنگ، هنر، ورزش و صنعت.

کنگره پیش رو فرصتی بی‌نظیر برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و دستاوردهای بانوان فراهم می‌آورد و نه تنها به تبادل تجربیات و دانش‌های گوناگون میان بانوان می‌پردازد، بلکه بستری برای شناسایی و ایجاد فرصت‌های نوین فراهم می‌کند که از طریق آن‌ها بانوان می‌توانند سهم مؤثرتری در پیشرفت و رشد جامعه ایفا کنند. از طریق سخنرانی‌ها، کارگاه‌ها و پنل های  تخصصی همچنین شبکه سازی این کنگره به بررسی راهکارها و استراتژی‌هایی می‌پردازد که می‌تواند به تعالی نقش و جایگاه بانوان در تمام سطوح اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی کمک کند.

با حضور بانوان برجسته، مسئولین و کارشناسان حوزه‌های مختلف، این رویداد به تجلیل از بانوانی که با تلاش و نوآوری‌های خود، تغییرات مثبتی در جامعه ایجاد کرده‌اند، خواهد پرداخت. این کنگره همچنین به بررسی چالش‌ها و موانعی که بانوان با آن‌ها روبرو هستند می‌پردازد و راهکارهای عملی برای غلبه بر این چالش‌ها ارائه می‌دهد. هدف نهایی، تقویت نقش زنان در فرآیندهای تصمیم‌گیری و ارتقای مشارکت آنان در تمامی عرصه‌های توسعه‌ای کشور و بین الملل است.

رونمایی-از-اعلان-کنگره-بین-المللی-بانوان-تحول-آفرین-پیشران.jfif (1)

 کنگره بانوان تحول آفرین پیشران در تاریخ دهم مهرماه با ریاست سرکار خانم مینا جعفری به منظور ایجاد گفتمان‌های تخصصی و ارائه تمامیت توان بانوان در عرصه‌های کلان کشور و ایجاد بستری برای پیشرفت و توسعه جامعه از طریق بزرگداشت مقام بانوان برگزار می‌شود. مرد و زن در این همایش گرد هم می‌آیند تا با هم‌افزایی و تبادل دانش، با ارج نهادن به مقام زن، آینده‌ای متفاوت بسازند.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد