سونیوم ؛ بلاکچین جدید سونی رونمایی شد!

سونی از بلاکچین خود رونمایی کرد تا بیشتر از قبل منتظر رشد این رمزارزها در روزهای آینده باشیم.

سونیوم ؛ بلاکچین جدید سونی رونمایی شد!
صفحه اقتصاد -

گروه سونی از راه‌اندازی بلاکچین عمومی خود به نام سونیوم (Soneium) در آینده نزدیک، با همکاری شرکت استارتال (Startale)، خبر داده است. این بلاکچین که به عنوان یک راه‌حل لایه ۲ بر بستر اتریوم فعالیت می‌کند، با استفاده از فناوری OP Stack اپتیمیسم ساخته شده و با حمایت شبکه آستار، آلکمی، چین‌لینک، سیرکل، اپتیمیسم و گراف، قصد دارد توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها از بخش‌های مختلف، از جمله سرگرمی، بازی و مالی را جذب کند.

شرکت Sony Block Solutions Labs ادعا کرده که سونیوم، بلاکچینی چندمنظوره و عمومی است که هدف آن، توانمندسازی توسعه‌دهندگان، خالقان و جوامع خواهد بود. این شرکت در نظر دارد که در آینده، خدمات جدیدی را نیز علاوه بر خدمات مرتبط با وب ۳ در سونیوم ارائه دهد. در کل، این بلاکچین بر روی سه مفهوم اصلی تمرکز خواهد کرد: احساسات، خلاقیت و پذیرفته شدن به صورت عمومی.

طبق گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد در روزهای آینده تست‌نت این بلاکچین را راه‌اندازی کند و پس از آن، توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود که با استفاده از ابزارها و کیت‌های توسعه نرم‌افزار (SDK) اولیه، اپلیکیشن‌های خود را بسازند. انتظار می‌رود که این بلاکچین لایه ۲، داده‌ها را با سرعت بالا و هزینه‌ پایین پردازش کند. همچنین، این شبکه به گونه‌ای طراحی شده که یک محیط توسعه‌ای، ابزارها و منابع قدرتمند را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد.

در همین حال، انتظار می‌رود که راه‌اندازی بلاکچین سونیوم باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال پروژه‌های شریک شود. برای مثال، داده‌های بازار نشان می‌دهند که پس از انتشار این اطلاعیه و در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت ASTR بیش از ۱۰ درصد، قیمت OP نزدیک به ۸ درصد، قیمت LINK نزدیک به ۵ درصد و قیمت GRT نیز حدود ۷ درصد افزایش یافته است.

در همین حال، شرکت سیرکل هم اعلام کرده که از طریق USDC پل‌زده شده روی سونیوم، در حال بازتعریف چشم‌انداز وب ۳ است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد