قضیه رد فلگ (Red Flag) شدن نوبیتکس از چه قرار بود؟ صرافی نوبیتکس شفاف سازی کرد!

صرافی رمز ارزی نوبیتکس با بیان متنی به شایعات مربوط به رد فلگ شدن پایان داد که در این مطلب خواهیم خواند.

قضیه رد فلگ (Red Flag) شدن نوبیتکس از چه قرار بود؟ صرافی نوبیتکس شفاف سازی کرد!
صفحه اقتصاد -

صرافی رمزارزی نوبیتکس به کاربران خود درباره شایعات اخیر شبکه‌های اجتماعی با کلیدواژه “ردفلگ” پاسخ داده است.

در روزهای اخیر، شایعات زیادی مبنی بر رد فلگ (Red Flag) شدن نوبیتکس به وجود آمده است.

صرافی نوبیتکس در پاسخ به این شایعات بیان کرده است که شبکه‌های بلاکچینی به جز شبکه‌های پرایوت، کاملاً شفاف هستند و آدرس‌های صرافی‌های متمرکز مانند بایننس و نوبیتکس به راحتی قابل شناسایی و فلگ‌گذاری هستند.

گفتنی است پلتفرم آرخام اینتلیجنس (Arkham)، که شایعات بر اساس آن شروع شده، یکی از پلتفرم‌های تحلیلی بلاکچین است که علاوه بر نقصان جدی اطلاعات، به‌روزرسانی ضعیفی نسبت به تغییرات داشته و صرفاً بر اساس گزارش‌های دریافتی فعالیت می‌کند.

نوبیتکس مدت‌ها است که از اطلاعات بسیار دقیق پلتفرم‌های قدرتمندی مانند چین‌آنالیتکس (Chainanalysis)، اوکی‌لینک (OKLink) و… استفاده می‌کند.

در ادامه، نوبیتکس به این موضوع اشاره می‌کند که:

شفافیت ذاتی بلاکچین سبب دیده شدن تمامی آدرس‌های یک صرافی متمرکز می‌شود و رؤیت آدرس به معنای عدم امنیت یا ضعف یک صرافی نیست. از سوی دیگر عدم نمایش آدرس‌های یک صرافی‌ به معنای عدم شناسایی یا نبود آدرس‌ها نیست.

نوبیتکس همچنین اعلام کرده است که یکی از امن‌ترین زیرساخت‌های نگهداری دارایی رمزارزی در دنیا را دارد و امنیت دارایی کاربران همواره اولویت این پلتفرم بوده است.

همچنین، نوبیتکس با کمک مشاوران بین‌المللی ریسک‌های موجود را رصد و مدیریت می‌کند. این پلتفرم از سیاست‌های شفاف برای کاهش ریسک‌ها استفاده می‌کند و تاکنون اجازه سوءاستفاده از بستر خود را نداده است.

در پایان، نوبیتکس به ریسک‌های انتقال دارایی به پلتفرم‌های تحریمی اشاره کرده و تأکید می‌کند که مسئولیت حفظ حریم خصوصی بر عهده کاربران است. نوبیتکس و دیگر پلتفرم‌های معتبر ایرانی برای کاهش ریسک‌های بین‌المللی ایجاد شده‌اند.

شایان ذکر است که ماه گذشته، اولین و تنها روش اثبات اندوخته در ایران توسط نوبیتکس ارائه شد. این برای نخستین بار است که یک پلتفرم ایرانی تضمین می‌کند که دارایی آن به اندازه موجودی کاربران است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد