قیمت داگز در زمان لیست شدن در صرافی‌ها چقدر خواهد بود؟

حدس و گمان ها در مورد پیش‌بینی قیمت داگز پس از لیست شدن در صرافی‌ها همچنان ادامه دارد.

قیمت داگز در زمان لیست شدن در صرافی‌ها چقدر خواهد بود؟
صفحه اقتصاد -

از زمانی که ایردراپ داگز اعلام شد، بازار گمانه‌زنی در مورد پیش‌بینی قیمت داگز پس از لیست شدن در صرافی‌ها حسابی داغ شده است. در این مطلب، نگاهی به پش‌بینی‌های موجود در مورد قیمت داگز خواهیم داشت.

به گزارش والکس، پس از آنکه صرافی بایننس نیز به جمع صرافی‌های بزرگ دنیا برای لیست کردن توکن داگز پیوست، اکنون توجه کاربران به این توکن و قیمت آن در زمان لیست شدن و شروع معاملات جلب شده است.

قیمت داگز در زمان لیست شدن در صرافی‌ها

باید توجه داشت که پیش‌بینی قیمت داگز با توجه به اطلاعات محدود فعلی کار چندان ساده‌ای نیست. قیمت، فاکتوری است که توسط عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. در نتیجه، میزان تقاضا در زمان عرضه تعیین‌کننده خواهد بود.

اما برای پیش‌بینی قیمت توکن داگز در حال حاضر دو راه داریم. اول اینکه به قیمت توکن داگز در بازار پیش از عرضه (Pre-market) توجه کنیم. هر چند باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت در بازار پیش از عرضه معمولا با قیمت در بازار واقعی متفاوت خواهد بود. در نتیجه، چنین مقایسه‌ای چندان صحیح نیست اما می‌تواند معیاری از محدوده قیمت را در اختیارمان قرار دهد.

در حال حاضر، میانگین قیمت توکن داگز در بازارهای پیش از عرضه حدود ۰.۰۰۲ دلار است. این رقم از حداقل ۰.۰۰۱۴ دلار تا حداکثر ۰.۰۴ دلار در بازارهای مختلف پیش از عرضه در نوسان بوده است.

راه دوم برای پیش‌بینی قیمت توکن داگز این است که آن را با نات کوین (NOT) مقایسه کنیم که شرایط نسبتا مشابهی دارند. برای این منظور، لازم است که ارزش بازار، عرضه کل و عرضه در گردش این دو توکن را مقایسه کنیم. در مورد نات کوین به این موارد دسترسی داریم که در جدول زیر قرار داده شده است. از آنجایی که در این مقایسه ارزش بازار توکن داگز را در اختیار نداریم، آن را برابر با نات کوین در نظر می‌گیریم. همچنین، به این موضوع هم توجه داریم که عرضه کل داگز حدود ۵.۳ برابر عرضه نات کوین است. در نتیجه، در زمان نگارش این مطلب که قیمت نات کوین حدود ۰.۰۱۱ دلار است، اگر این عدد را بر ۵.۵ تقسیم کنیم به عدد ۰.۰۰۱۸۸ دلار یا تقریبا ۰.۰۰۲ دلار می‌رسیم.

همچنین، اگر این محاسبه را بر اساس عرضه در گردش انجام دهیم، تعداد توکن‌های در گردش داگز یعنی حدود ۴۰۰ میلیارد توکن تقریبا ۳.۹ برابر ۱۰۳ میلیارد توکن در گردش نات کوین است. به این ترتیب، اگر قیمت فعلی نات کوین یعنی ۰.۰۱۱ دلار را بر عدد ۳.۹ دلار تقسیم کنیم به عدد ۰.۰۰۲۸ دلار می‌رسیم.

در نهایت، این مقایسه را می‌توانیم با بالاترین سقف تاریخی (ATH) نات کوین یعنی عدد ۰.۰۲۸ دلار انجام دهیم. اگر این عدد را بر ۳.۹ تقسیم کنیم به عدد ۰.۰۰۷۲ دلار می‌رسیم که به نظر می‌رسد حداکثر قیمت داگز خواهد بود.

ارزش بازار عرضه کل عرضه در گردش
نات کوین ۱.۱۲ میلیارد دلار ۱۰۳ میلیارد ۱۰۳ میلیارد
داگز ۵۵۰ میلیارد ۴۰۱.۵ میلیارد

به این ترتیب، به نظر می‌رسد قیمت داگز می‌تواند چیزی حدود ۰.۰۰۱ تا ۰.۰۰۳ دلار قیمت‌گذاری شود که منطقی خواهد بود. هر چند این موضوع به شرایط بازار بستگی دارد و هر اتفاقی در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر است.

گفتنی است شایعاتی نیز مطرح است که پروژه داگز در پوستری که به مناسبت لیست شدن توکن داگز در صرافی بایننس منتشر کرده لوگوی داگز را به نحوی نوشته است که قیمت ۰.۰۰۶۵ دلار یا ۰.۰۶۵ دلار را نمایش می‌دهد. البته همه این‌ها حدس‌وگمان است و قیمت واقعی تنها در زمان شروع معاملات مشخص خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد