بهترین صرافی برای فروش توکن داگز و زمان لیست شدن آن

در این مطلب از صفحه اقتصاد به بررسی و معرفی بهترین صرافی ها برآب فروش توکن داگز و زمان لیست شدن آن خواهیم پرداخت.

بهترین صرافی برای فروش توکن داگز و زمان لیست شدن آن
صفحه اقتصاد -

در میان اخبار خوشایند برای دارندگان توکن داگز، فرایند اولیه برداشت این توکن‌ها آغاز شده است. در حال حاضر، فقط کاربران دو صرافی بزرگ OKX و ByBit و همچنین کیف پول حضانتی تلگرام می‌توانند توکن‌های خود را برداشت کنند. از تاریخ ۳۰ مرداد، کاربران داگز می‌توانند توکن‌های خود را به کیف پول‌های غیرحضانتی نظیر تون کیپر منتقل کرده و از امکانات اضافی این کیف پول‌ها بهره‌مند شوند. به دلیل اینکه این دو صرافی به ایرانی ها سرویس نمیدهند و همچنین کیف پول تلگرام با آیپی ایران در دسترس نیست و امکان بلوکه شدن دارایی در آن وجود دارد باید منتظر باشیم تا روز ۳۰ مرداد قابلیت برداشت توکن داگز از طریق کیف پول تون کیپر فعال شود.

لیست شدن ایردراپ داگز در صرافی‌های معتبر 

ارز دیجیتال داگز، یک میم کوین که بیش از یک سرگرمی ساده است، در صرافی های صرافی‌های بزرگی لیست شده است. با توجه به موفقیت قابل توجه در جذب جامعه کاربران، این ارز دیجیتال محبوب قرار است از تاریخ ۳۰ مرداد در صرافی‌هایی نظیر OKX ال بانک-BitGet، ByBit، LBank و Gate.io لیست شود. این لیست شدن به کاربران امکان خرید و فروش آسان توکن‌های داگز را می‌دهد.

داگز

بهترین صرافی برای فروش توکن داگز هنگام لیست شدن کدام است؟

با توجه به اینکه توکن داگز در حال لیست شدن در صرافی ها هست سوال اصلی این است که این توکن در کدام صرافی زودتر از همه لیست میشود. همچنین باید به دنبال صرافی ای باشیم که به ایرانی ها سرویس میدهد و امکان فروش توکن همستر به بالاترین قیمت در آن امکانپذیر است. پلتفرم بایتیکل به عنوان بروکر رسمی صرافی ال بانک که یکی قدیمی ترین و معتبرترین صرافی های خارجی است همکاری دارد. با توجه به صحبت های انجام شده با تیم صرافی ال بانک این صرافی توکن داگز را در تاریخ دوشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۰ و نیم صبح و زودتر از همه صرافی ها لیست خواهد کرد.

 

ا ثبت نام از طریق لینک پلتفرم بایتیکل در صرافی ال بانک تا ۴۵۰ دلار سرمایه اولیه و ۲۰ درصد سرمایه بیشتر بدست می آورید. این سرمایه بدین شکل است که به هر میزان ارز دیجیتال دارید با ۲۰ درصد سرمایه بیشتر میتوانید ترید و سرمایه گذاری کنید. این سرمایه بیشتر در همه بازارهای اسپات و فیوچرز و با تمامی اهرم ها قابل معامله است. همچنین با ثبت نام از طریق لینک بایتیکل در صرافی ال بانک(LBank) و اعلام یوآیدی با پشتیبانی آنلاین سایت بایتیکل اشتراک ویژه پلتفرم بایتیکل برای شما فعال میشود که شامل: استراتژی ساز ترید، تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام و مدیریت و اتصال صرافی ها از یکجا در اختیار شما قرار میگیرد.

برای دریافت خدمات بایتیکل یوآیدی خود که از طریق لینک پلتفرم بایتیکل در صرافی ال بانک ثبت نام کرده اید را در قسمت پشتیبانی آنلاین ارسال کنید تا اشتراک ویژه برای شما فعال شود.

بهترین-صرافی-برای-فروش-توکن-داگز

چگونه می‌توان ایردراپ داگز را دریافت کرد؟

براساس اعلام ربات رسمی داگز، کاربران می‌بایست کانال تلگرامی و اکانت توییتر پروژه را دنبال کنند و کیف پول خود را برای دریافت توکن‌ها آماده کنند. همچنین برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها به مقداری ارز دیجیتال تون نیاز خواهید داشت. با انجام این مراحل ساده، می‌توانید شانس خود را برای دریافت این توکن محبوب افزایش دهید. به دلیل محبوبیت روزافزون داگز، پیش‌بینی می‌شود که پس از لیست شدن در صرافی‌ها، تقاضا برای این ارز دیجیتال افزایش یابد و قیمت آن رشد کند.

پیش‌بینی قیمت توکن‌های داگز

با اینکه توکن داگز هنوز به صورت رسمی در هیچ‌یک از صرافی‌های بزرگ لیست نشده است، برخی پلتفرم‌ها پیش‌فروش این توکن را آغاز کرده‌اند. در این پیش‌فروش‌ها، قیمت داگز در محدوده ۰.۰۰۱۲ تا ۰.۰۰۱۷ دلار متغیر بوده است. توجه داشته باشید که این قیمت‌ها به دلیل ماهیت پیش‌فروش، ممکن است پایدار نباشند و نمایانگر ارزش واقعی توکن در آینده نباشند. با لیست شدن رسمی داگز در صرافی‌های معتبر از جمله صرافی ال بانک(LBank)، احتمالاً نوسانات قیمتی قابل‌توجهی رخ خواهد داد. بنابراین، سرمایه‌گذاران باید با دقت و اطلاعات به‌روز عمل کنند.

پس از اتمام ایردراپ داگز، کاربران می‌توانند توکن‌های خود را به ارزهای دیجیتال دیگر یا ارز فیات تبدیل کنند. اما مهم است که قبل از هر اقدامی، زمان دقیق لیست شدن ایردراپ داگز در صرافی‌های معتبر را دنبال کنند. همچنین توصیه می‌شود از انتقال توکن‌ها به کیف پول داخلی تلگرام خودداری شود تا از مشکلات احتمالی ناشی از تحریم‌ها جلوگیری شود. در نهایت، با توجه به نوسانات قیمتی در مراحل پیش‌فروش، کاربران باید با احتیاط عمل کنند. همچنان بهترین صرافی برای فروش توکن داگز با بالاترین قیمت و در سریعترین زمان ممکن صرافی ال بانک است. با ثبت نام از طریق لینک بایتیکل علاوه بر سرمایه اولیه به تمامی ابزارهای تریدینگ ویو، استراتژی ساز ترید و سرویس مدیریت حساب صرافی ها در بایتیکل دسترسی خواهید داشت.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد