تحلیلگران از رشد قیمت اتریوم و دستیابی به ۳۵۰۰ دلار می گویند!

تحلیلگران ارزهای دیجیتال نطریه ای داده اند و بر این باورند که با انجام آن قیمت اتریوم روند صعودی خواهد داشت.

تحلیلگران از رشد قیمت اتریوم و دستیابی به ۳۵۰۰ دلار می گویند!
صفحه اقتصاد -

در چارت قیمت اتریوم، نشانه‌هایی از افزایش احتمالی به سطوحی وجود دارد که از زمان عرضه صندوق‌های ETF اسپات این ارز دیجیتال در ماه جولای مشاهده نشده است.

با این حال، تحلیلگران معتقدند که برای تأیید این حرکت، بسته شدن کندل هفتگی بالای ۲۸۰۰ دلار ضروری است.

متیو هایلند (Matthew Hyland)، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال در تحلیل خود عنوان کرد که در صورت بسته شدن کندل هفتگی بالای ۲۸۰۰ دلار، قیمت اتریوم احتمالاً به سمت محدوده ۳۵۰۰ تا ۳۶۰۰ دلار حرکت خواهد کرد که این امر باعث رشد آلتکوین‌ها نیز خواهد شد.

در حال حاضر اتریوم در حدود ۲۷۶۴ دلار قیمت دارد و طی هفته گذشته در محدوده ۲۶۰۰ دلار معامله شده است.

بر اساس داده‌های کوین‌گلس (CoinGlass)، کاهش ۶ درصدی قیمت به ۲۶۰۰ دلار می‌تواند باعث از دست رفتن ۱.۰۷ میلیارد دلار از پوزیشن‌های لانگ شود، در حالی که حرکت مشابه صعودی تنها ۴۰۰ میلیون دلار از پوزیشن‌های شورت را لیکویید خواهد کرد.

جیمی کوتس (Jamie Coutts)، تحلیلگر ارشد ارز دیجیتال در ریل‌ ویژن (Real Vision)، نسبت به افزایش قیمت اتریوم خوش‌بین است اما اعتقاد دارد که به منظور تحقق این امر، فعالیت شبکه باید افزایش پیدا کند.

کوتس همچنین در شمار عوامل تأثیر‌گذار در رشد قیمت اتریوم، به رشد پذیرش شبکه‌های لایه دوم و افزایش نقدینگی جهانی اشاره کرد.

با این حال، برخی تحلیلگران دیدگاه متفاوتی دارند. بومر سارگا (Boomer Saraga)، معتقد است که فعالیت‌های آن‌چین اتریوم به اوج خود رسیده و قیمت هنوز به این عملکرد واکنش نشان نداده است.

قیمت اتریوم از زمان عرضه صندوق‌های ETF این ارز دیجیتال در یک روند نزولی قرار داشته و از ۲۵ جولای تاکنون، ۱۹.۷۲ درصد کاهش یافته است.

پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر باتجربه ارز دیجیتال، دو سناریو را برای قیمت اتر متصور شده که یکی افزایش قیمت تا بالای ۲۹۶۰ دلار و دیگری کاهش قیمت به ۱۶۵۰ دلار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد