فال شمع فردا جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲

فال شمع روزانه متولدین ماه های سال و همچنین فال شمع فردا جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ را می توانید در ادامه مطلب مطالعه کنید.

فال شمع فردا جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. همانطور که می دانید شمع عناصر چهارگانه (آب، خاک، هوا و آتش) را در خود دارد به اینصورت که موم شمع همان عنصر خاک است، زمانی که ذوب می شود به عنصر آب و زمانی که می سوزد به عنصر آتش و زمانی که دود آن بلند می شود به عنصر هوا اشاره دارد. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای انرژی خاص و ماورائی می کند.

فال شمع فردا متولدین فروردین

حواستان باشد از حق و حقوق دیگران نگذرید. مالی که برکتی ندارد، به سر سفره تان نیاورید. از شکست نهراسید، اگر در مسیری که انتخاب کردید شکست خوردید، بدون هیچ واهمه ای راه دومی که در ذهن داشتید، امتحان کنید.. این ماه خبری به شما داده می شود. بهتر است صبر داشته باشید و تعجیل نکنید. احتمال تغییر مکان برایتان زیاد است. دلتان می خواهد شغلتان را تغییر بدهید، بهتر است اول شغل جدید را پیدا کنید.

فال شمع فردا متولدین اردیبهشت

برای حفظ سلامتی تان بهتر است به تغذیه تان بیشتر توجه کنید. حواستان باشد تا فرصت ملاقات با شخصی را از دست ندهید. پس انداز حتی کم خوب است، به خصوص که به زودی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. در مورد مسئله ای که از همه جوانب آن آگاهی کامل ندارید، در جمع نظری ندهید، مطمئنا باعث خجالت خودتان می شوید. قدر داشته هایتان را بدانید، حتی اگر به چشم تان کوچک و بی مقدار باشد. علاج واقعه قبل از وقوع بکنید.

فال شمع فردا متولدین خرداد

در مورد مطلبی که پیش آمده، گرچه حق با شماست، اما سعی کنید با گفته ها و رفتارتان او را که بسیار دوستش دارید نیازارید، چون با این اشتباه فقط کار خودتان را سخت تر می کنید و در نهایت بدهکار هم می شوید. دنیای شما با هنر گره خورده است. خودتان را از بحث های بیهوده و فرسایشی دور نگه دارید. به تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. یک اتفاق خوشایند برایتان رخ می دهد و کم کم نتایجش را خواهید دید.

فال شمع فردا متولدین تیر

ممکن است طی این چند روز تنش و استرس زیادی در فضای اطرافت احساس کنید. بی شک خستگی به جای مانده از روزهای گذشته تو را فرسوده ساخته است. احتمالا با یکی از نزدیکانت بحث و مشاجره داشته ای. بهتر است از شرایطی که به زودی برایت فراهم می شود، استفاده کرده و خصومت ها را از بین ببری. حواست به کار خودت باشد و در شایعات، غیبت کردن ها و گفتگوهای بی ثمر که منجر به تفرقه می شوند، شرکت نکن.

فال شمع فردا متولدین مرداد

تمرکز بر هماهنگی احساسات و روابط امری ضروری است. به خودتان و دیگران فرصت دوباره بدهید و خیلی سخت نگیرید. از اشتباهاتی که بحران جدی ایجاد نمی کنند، چشم پوشی کنید. هنگامی که احساس کردید در میان پاره ای از افکار سرگردان هستید، یک دقیقه وقت بگذارید و چشمان خود را ببندید و روی سکوتی که شما را احاطه می کند، تمرکز کنید. صدای آرامی را خواهید شنید که به شما می گوید: «همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.»

فال شمع فردا متولدین شهریور

شما فردی هستید که اجازه نمی دهید دیگران بر احساس شما در مورد زندگی تاثیر بگذارند. انگار کائنات قصد دارد یک هدیه شگفت انگیز را در بشقابی از نقره به شما پیشکش کند. در حال حاضر تنها کاری که باید انجام دهید، این است که از این فرصت استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید. رابطه ما با بدن مان یک رابطه مقدس است و از این رو توجه به تک تک چیزهایی که به ذهن، بدن و روح ما وارد می شود، نقش کلیدی در شکل دادن زندگی ما دارد.

فال شمع

فال شمع فردا متولدین مهر

نگرانی های خود در مورد روابط، سلامتی و هر آنچه در این بین وجود دارد را به فرشتگان و نیروهای الهی خود بسپارید. اولویت های خود را انتخاب کنید تا از سردرگمی در بیایید. به شهود خود در مورد چشم‌ اندازهایی که پیش روی شماست، گوش دهید و اهداف و افکار خود را با دقت انتخاب کنید. زمانی که احساس می‌ کنید همه چیز از کنترل تان خارج شده است، از خداوند کمک بخواهید. کمی هواخوری می تواند برای شما مفید باشد.

فال شمع متولدین آبان

شما آماده دویدن تا خط پایان هستید و می خواهید هرطور هست، این پروژه را به جریان بیندازید. شما مشتاق رسیدن به این هدف هستید. می دانید که چه چیزی می خواهید و اجازه نمی دهید هیچ چیز مانع شما شود. هر چیز کهنه یا ناتمامی که از گذشته وجود دارد را رها کنید و بیرون بریزید. از لباس های کهنه گرفته تا تلاش های ناموفق گذشته و خاطرات آزاردهنده. اجتناب از محرک هایی مانند قهوه، نوشیدنی های انرژی زا و غیره ایده خوبی است.

فال شمع متولدین آذر

دعاهای شما، درهای زیادی را به روی شما باز کرده است. تمام آن ایده‌ های درخشانی که دریافت کرده‌ اید، اینجا هستند تا به رویاهای شما جانی تازه ببخشند. ممکن است درس های سختی در پیش باشد، اما راه پیش رو لزوما دشوار نیست. فردی در زندگی شما هست که آنقدر که شما انتظار دارید، صادق نیست. صداقت او را بیرون بکشید. رویارویی هرگز کار آسانی نیست، اما باید با نرمی و ملایمت، و با نهایت احترام، به آشکار شدن حقیقت کمک کنید.

فال شمع متولدین دی

یک نفر از پشت به شما خنجر زده است. شاید او قصد انجام این کار را نداشته، اما این تفاوتی در نتیجه ایجاد نمی کند. شما باید خود را از آسیب نجات دهید و راهی پیدا کنید تا چیزهایی را که از نظر مالی و احساسی به دلیل اعتمادتان از دست داده اید، جبران کنید. بی خوابی های شبانه به شما می گوید که نیاز به پاکسازی ذهن و برنامه های خود دارید. در مورد چیزی که نیاز به شفاف سازی دارد، توصیه های دیگران را بشنوید یا به دنبال مشاوره حرفه ای باشید.

فال شمع متولدین بهمن

برخی چیزها ممکن است در لحظه دردناک به نظر برسند، اما در طولانی مدت اینطور نیست. روبه رو شدن با مشکلات و پایان دادن به آن ها شجاعت می خواهد و اکنون، زمان خوبی برای شروع است. روی هر آنچه در زندگی خود سعی کرده اید تغییر دهید، تمرکز و سعی کنید وقتی هنوز هیچ نتیجه ملموسی نمی بینید، هرگز تسلیم نشوید. بهتر است یکی دو ساعت برای خودتان وقت بگذارید و بنشینید و چیزی را بخوانید که ذهن تان را تغذیه می کند.

فال شمع متولدین اسفند

ممکن است با فردی آشنا شوید که خیلی زود از کوره در می رود و عصبانی می شود. مراقب باشید که او را عصبانی نکنید. کلام محبت آمیز برای حل مشکلات مفیدتر است. اگر چیزی یا کسی حتی به میزان خیلی کم، سمی به نظر می رسد، بهتر است آن را رها کنید و برای حفظ انرژی تان، از آن فاصله بگیرید. ارزش خود را بر اساس آنچه خودتان فکر می کنید، تعیین کنید، نه آنچه دیگران می گویند. ماساژ آرام پاها و غرق شدن در افکار مثبت، پادزهر شماست.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد