مدارس خوزستان فردا چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خوزستان چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳

جزییات تعطیلی مدارس خوزستان فردا چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ را در این مطلب آمده است.

مدارس خوزستان فردا چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خوزستان چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین دانش آموزان می خواهند با توجه به وضعیت آب و هوا، بدانند آیا مدارس خوزستان چهارشنبه تعطیل است یا خیر؟

با ما همراه شوید و جزئیات کامل را در ادامه بخوانید.

براساس آخرین اخبار هواشناسی، احتمال تعطیلی مدارس خوزستان فردا چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ اندک است. تاکنون خبر تعطیلی که در فضای مجازی اعلام شده است، تکذیب می شود. 

اما در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

هواشناسی استان خوزستان فردا

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به ورود ۲ موج بارشی از اواخر هفته جاری تا اوایل هفته آینده به استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: پیرو هشدار سطح زرد در تاریخ ۳۰ مهرماه و تاکید بر صحت آن، تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز پنجشنبه و ورود موج دوم بارش از اواخر روز جمعه پیش بینی می شود.

بر اساس این اطلاعیه سامانه اول در روز پنجشنبه وارد استان می‌شود و رگبار پراکنده و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه ای را به دنبال دارد.

این اطلاعیه می افزاید سامانه دوم از اواخر وقت جمعه هفته جاری تا اواخر وقت شنبه هفته آینده بر استان حاکم می‌شود و منطقه اثر این ۲ سامانه، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و شمال و بخشهایی از جنوب و مرکز استان ، به ویژه ارتفاعات است.

اثر مخاطره احتمال لغزندگی جادهها، احتمال جاری شدن روان‌آب در مناطق کوهستانی، احتمال خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربستها و تابلوهای تبلیغاتی واحتمال شکستن درختان کهنسال، احتمال خسارت به محصولات وماشین آلات کشاورزی است.

بر اساس هشدار سطح زرد هواشناسی شماره ۴۴ مورخ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ اداره کل هواشناسی استان خوزستان، فعالیت سامانه بارشی طی ظهر سه شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه هفته جاری سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد متوسط گاهی تندبادهای لحظه ای در نوار شرقی استان به ویژه ارتفاعات خواهد شد.

وضعیت گرد و خاک در خوزستان

سازمان هواشناسی خوزستان درباره وقوع پدیده گرد و خاک در استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اواخر وقت امروز سه شنبه یکم آبان ورود توده گرد و خاک عراقی به استان باعث کاهش دید افقی، افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: در این مدت احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات، خسارت به سازه‌های موقت و آسیب به تأسیسات و سازه‌های سبک وجود دارد.

او ادامه داد: در این مدت بیماران تنفسـی، افراد سـالخورده و کودکان از تردد غیرضـروری خودداری کنند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد