مدارس فردا ۱ آبان ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

جزییات تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱ آبان ماه ۱۴۰۳ را در این مطلب آمده است.

مدارس فردا ۱ آبان ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین دانش آموزان می خواهند با توجه به وضعیت آب و هوا، بدانند آیا مدارس سه شنبه تعطیل است یا خیر؟

با ما همراه شوید و جزئیات کامل را در ادامه بخوانید.

براساس آخرین اخبار هواشناسی، احتمال تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱ آبان ماه ۱۴۰۳ اندک است. تاکنون خبر تعطیلی که در فضای مجازی اعلام شده است، تکذیب می شود. 

اما در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

هواشناسی استان ها فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تشدید بارش باران در مناطق شمالی به‌ویژه گیلان و مازندران خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز (۳۰ مهر) سامانه بارشی در نوار شمالی کشور فعال است. در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: با تقویت جریانات شمالی به غرب سواحل دریای خزر بارش باران در مازندران و گیلان تشدید می‌شود و بارش باران و برف در ارتفاعات البرز غربی، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی رخ می‌دهد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: سه‌شنبه (اول آبان) این وضعیت در نوار شمالی ادامه خواهد داشت علاوه بر آن در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب و جنوب غرب کشور افزایش ابر، وزش باد شدید و گاهی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. طی این روز افزایش وزش باد در مناطقی از مرکز، شرق و شمال شرق رخ می‌دهد.

ضیاییان گفت: چهارشنبه و پنجشنبه (۲ و ۳ آبان) در غرب سواحل دریای خزر دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین، البرز و تهران، دامنه‌های زاگرس واقع در شمال استان‌های همدان و مرکزی ابرناکی، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: طی این روز این سامانه در جنوب غرب، جنوب مرکز و شرق کشور نیز فعال است و سبب افزایش ابر و وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق به ویژه در شمال استان‌های بوشهر فارس و کرمان می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: جمعه (۴ آبان) در شرق سواحل دریای خزر و در استان‌های واقع در شمال شرق ابرناکی و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و اوایل شب این موج از شمال شرق کشور خارج می‌شود همچنین در جنوب غرب و جنوب کشور رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

او همچنین گفت: شنبه (۵ آبان) با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش در اردبیل، گیلان و مازندران آغاز می‌شود همچنین با گذر امواج تراز میانی از غرب کشور در مناطقی از نوار غربی و جنوب ابرناکی و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می شود.

ضیاییان افزود: از امروز تا چهارشنبه کاهش دما به‌طور میانگین بین ۷ تا ۱۲ درجه سانتیگراد در نیمه شمالی کشور رخ خواهد داد و بارش در نقاط سردسیر شمال غرب و ارتفاعات رشته کوه البرز به صورت برف خواهد بود.

وی اضافه کرد: دریای خزر تا روز چهارشنبه و خلیج فارس دوشنبه تا چهارشنبه مواج خواهد بود.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (اول آبان) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۱۱ و ۱۸ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲ آبان) نیمه ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی بارش باران و وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۱۰ و ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس فردا سنندج با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد و زاهدان با بیشینه دمای ۳۱ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

مخاطبان گرامی با ما همراه باشید. 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد