مدارس هرمزگان فردا ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس هرمزگان چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

جزییات تعطیلی مدارس هرمزگان فردا چهارشنبه ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۳ را در این مطلب آمده است.

مدارس هرمزگان فردا ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس هرمزگان چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین دانش آموزان می خواهند با توجه به وضعیت آب و هوا، بدانند آیا مدارس هرمزگان چهارشنبه تعطیل است یا خیر؟

با ما همراه شوید و جزئیات کامل را در ادامه بخوانید. 

براساس آخرین اخبار هواشناسی، احتمال تعطیلی مدارس هرمزگان فردا چهارشنبه ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۳ اندک است. تاکنون خبر تعطیلی که در فضای مجازی اعلام شده است، تکذیب می شود. 

اما در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

هواشناسی هرمزگان فردا

رییس اداره هواشناسی قشم گفت: تحت تاثیر فعالیت کم فشار گرمسیری در شمال اقیانوس هند، ناپایداری جوی و دریایی امروز سه شنبه در مناطق دریایی هرمزگان، سواحل و برخی بلندی های این استان پیش بینی می شود.

محمد کاملی دیرستانی در گفت و گو با ایرنا با توصیف پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان هرمزگان و جزیره قشم اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه ها و مُدل های هواشناسی در ساعت های صبح تا ظهر، آب های دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس با وزش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی، مواج خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روز جاری بیشینه سرعت باد به ویژه در دریای عمان و شرق تنگه هرمز به بیش از ۴۵ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از ۱۸۰ سانتی متر خواهد رسید، ادامه داد: توصیه می شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری، از آمد و شد کشتی های تجاری به نواحی فرا ساحلی دریای عمان و مقاصد کشورهای عمان و امارات متحده عربی نیز اجتناب و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم با اشاره به اینکه بر پایه نقشه ها و مدل های هواشناسی روز جاری در آسمان نیمه شرقی استان هرمزگان نیز افزایش ابر رخ خواهد داد و وقوع رگبار باران و رعد و برق در محدوده دریای عمان، تنگه هرمز و پاره ای سواحل و بلندی های استان محتمل خواهد بود، توضیح داد: توصیه می شود هم استانی ها از صعود به بلندی ها و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه های فصلی خودداری کنند.

کاملی دیرستانی اضافه کرد: براساس پیش بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده نگری دریا روز چهارشنبه ضمن گذر ابر برروی دریای عمان، از میزان سرعت باد منطقه به تدریج کاسته خواهد شد.

وی گفت: به لحاظ دمایی تا پایان هفته جاری نوسانات یک تا ۲ درجه ای دما مورد انتظار است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد