مدارس هرمزگان فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس هرمزگان شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس هرمزگان فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس هرمزگان شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس هرمزگان فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس هرمزگان شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

جزئیات تعطیلی احتمالی مدارس استان هرمزگان در این مطلب پرداخته شده است، با ما همراه باشید.

والدین و دانش آموزان گرامی براساس اخبار غیر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس هرمزگان به علت بارش ها، فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، لذا در صورت تعطیلی مدارس توسط استانداری این استان، این پست بروزرسانی می شود. 

در صورتی که دولت فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ را تعطیل اعلام کرد در این پست بروزرسانی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز با تاثیر سامانه همرفتی، ناپایداری‌های جوی و دریایی در نقاطی از استان تداوم دارد و در پاره‌ای نقاط استان تقویت می‌شود.

مرضیه سی سی پور افزود: در ساعات بعدازظهر و شب در نقاط مختلف استان رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران، رعد وبرق گاهی تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی گفت: وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با تند باد لحظه‌ای در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: سامانه همرفتی تا روز جمعه درساعاتی در پاره‌ای نقاط استان تقویت می‌شود و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نیست.

سی سی پور گفت: در مناطق دریایی امروز در بعضی ساعات افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود. وی افزود: از اواخر وقت امشب نیز در تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان و خلیج فارس وزش باد شمال شرقی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با توجه به احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای در اثر ابرناکی، توصیه می‌شود رفت وآمد‌های دریایی با احتیاط صورت پذیرد و در ساعات بعدازظهر و شب شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

سی سی پور افزود: به لحاظ دمایی، از فردا افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان