آیا ادارات فردا سه شنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ / تعطیلی ادارات فردا ۶ شهریور ۱۴۰۳

در این خبر به تعطیلی ادارات فردا سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

آیا ادارات فردا سه شنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ / تعطیلی ادارات فردا ۶ شهریور ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

براساس خبرها و با توجه به گرمای هوا در چند وقت اخیر که ادارات را به تعطیلی کشاند آیا سه شنبه ۶ شهریور ماه ادارات تهران، اصفهان، ایلام، البرز، خوزستان، اهواز، خراسان رضوی، تبریز، تعطیل هستند؟

با توجه به ادامه دار بودن گرمای هوا ساعت کاری ادارات تهران، اصفهان و... سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ احتمالا کمتر می شود.

ساعت اداری خوزستان برای روز سه‌شنبه کاهش یافت

با توجه به گرمای شدید هوا، ساعت کاری دستگاه‌های دولتی برای فردا سه‌شنبه کاهش یافت.

با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان خوزستان مبنی بر استقرار توده هوای گرم و رخداد دماهای ۴۹ و ۵۰ درجه و بالاتر در اغلب مناطق استان و بنابر تصمیم گیری ستاد مدیریت بحران استان، فعالیت حضوری کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان (به استثنای مراکز امدادی، عملیاتی) در روز سه شنبه مورخ ۶ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۶ صبح الی ۱۱ و مابقی ساعت کاری به صورت دور کاری خواهد بود.

ساعات کاری بانک‌ها و بیمه‌ها از طریق شوراهای هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها اعلام خواهد شد.

تغییر ساعات کاری ادارات از امروز دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ | ساعت کاری ادارات فارس

به دلیل گرمای هوا، ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان فارس شامل مؤسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها از روز شنبه ۳ شهریور تا پنج شنبه ۸ شهریور از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

محسن نعمتی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: با توجه به مصوبات جلسه فوق‌العاده شورای مدیریت بحران استان، با عنایت به تفویض اختیار شورای امنیت کشور به استانداران، حسب تأیید و دستور استاندار فارس این تصمیم اتخاذ شد.

نعمتی گفت: به دلیل گرمای هوا، ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی شامل مؤسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها از روز شنبه ۳ شهریور تا پنج شنبه ۸ شهریور از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان این موضوع که دستگاه‌های اجرایی که دارای شیفت کاری بعدازظهر هستند با یک ساعت تأخیر شروع به کار خواهند کرد، افزود: مقرر شد با توجه به تأثیر مثبت همکاری اصناف در مدیریت مصرف انرژی، تعطیلی مراکز و مجتمع‌های تجاری استان با همکاری شرکت‌های توزیع برق استان و شیراز و اتاق اصناف فارس از ساعت ۱۳ تا ۱۷ یک هفته دیگر تمدید شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد