آیا ادارات فردا پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ / تعطیلی ادارات فردا ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

در این خبر به تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

آیا ادارات فردا پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ / تعطیلی ادارات فردا ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

با توجه به گرمای هوا در چند وقت اخیر که ادارات را به تعطیلی کشاند آیا فردا پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه ادارات تعطیل هستند؟

احتمال می رود با توجه به ادامه دار بودن گرمای هوا ساعت کاری ادارات پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ کمتر شود.

تعطیلی ادارات کهگیلویه و بویراحمد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره های استان روز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ماه تعطیل شد.

به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند از تعطیلی روز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ماه خبر داد.

وی افزود: نظر به اعلام افزایش دمای هوای استان توسط هواشناسی، لزوم مدیریت مصرف برق و انرژی و مصوبه کمیته مدیریت مصرف برق استان تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان، درمانی، نظامی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند روز پنجشنبه ۲۵ مرداد تعطیل و کارکنان به صورت دور کار فعالیت می‌کنند.

گرمای شدید، ادارات سیستان را تعطیل کرد

استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: تمامی مراکز دولتی و بانک‌های منطقه سیستان (پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز) به علت افزایش دما و ضرورت حفظ پایداری شبکه برق، در روز پنجشنبه ۲۵ مرداد تعطیل است.

بنابر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تمامی مراکز و ادارات دولتی، بانک‌ها و بیمه‌ها در منطقه سیستان شامل ۵ شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی فردا تعطیل خواهند بود.

هواشناسی سیستان و بلوچستان، نیز باصدور هشدار سطح زرد جوی از تداوم بارش‌های مونسون در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی و افزایش سرعت بادهای ۱۲۰روزه در شمال استان خبر داده است.

 رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از امروز تا سه شنبه هفته آینده برای شهرستان‌های فنوج، قصرقند، نیک شهر، لاشار، سرباز، مهرستان، ایرانشهر، دلگان، بمپور، خاش، تفتان، چابهار، دشتیاری، راسک، زرآباد، سراوان، سیب و سوران، کنارک، گلشن رخداد رگبار و رعد و برق، باد شدید لحظه‌ای به ویژه در بعدازظهرها و اوایل شب پیش‌بینی شده است.

ملاشاهی افزود: از جمعه تا چهارشنبه هفته آینده نیز وزش باد شدید و گردوخاک برای مناطق شمالی استان رخ خواهد داد و در این مدت برای زاهدان و مناطق شرقی استان افزایش غبار و باد نسبتاً شدید به همراه کاهش تدریجی دما پیش بینی شده است.

علی ملاشاهی با عنوان اینکه هشدار هواشناسی سطح زرد جوی مبنی بر تداوم گرما تا پایان هفته همچنان معتبر است توصیه کرد: در فعالیت‌های کوهنوردی احتیاط و از چرای دام در مناطق مرتفع و از اسکان در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

وی ادامه داد: همچنین برای شمال استان به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه و از ترددهای غیر ضرور در فضای باز پرهیز و از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت محافظت شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد