دلیل مرگ ناگهانی زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون چه بود؟

در این خبر به دلیل مرگ ناگهانی زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون، پرداخته شده است.

دلیل مرگ ناگهانی زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون چه بود؟
صفحه اقتصاد -

امروز «زهره حمیدی» بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت. «زهره حمیدی» بازیگر سینما و تلویزیون بعد از تحمل یک دوره بیماری درگذشت. 

زهره حمیدی، بازیگر نام آشنا و محبوب سینما و تلویزیون بعد از تحمل یک دوره بیماری در روز یکشنبه چهارم شهریور سال 1403درگذشت.

بیوگرافی زهره حمیدی

زهره حمیدی روز 8 اردیبهشت 1336 در اراک به دنیا آمد. او در 16 سالگی ازدواج کرد و در 22 سالگی 4 فرزند داشت.  حمید و مهتا به خارج از ایران رفتند و فرزند دیگرش بیتا در ایران زندگی می کرد. فرزند دیگر او به نام حامد فوت شده است. حمیدی درباره علت مرگ فرزندش گفته بود: حامد مانند تمام جوان های همسن و سالش به فکر سلامت و تناسب اندامش بود. به همین دلیل از داروهایی که در کلاس های بدنسازی به او معرفی شده بود، استفاده می کرد. این داروها روی قلبش تاثیر گذاشته بود

حمیدی در سن 36 سالگی مادربزر شد. خودش در این باره گفته بود: اگر به جوان های امروزی بگوییم کسی در 36 سالگی مادربزرگ شده، حتما برایش باورنکردنی است. چون این روزها سن ازدواج به شدت بالا رفته و جوان ها تازه در این سن و سال به ازدواج فکر می کنند. اما من در این سن و سال نوه اولم به دنیا آمد و زندگی من را شیرین کرد.

این بانوی هنرمند که در رشته اقتصاد دیپلم گرفته بود، مدتی در مهدکودک کار می کرد. خودش در این باره توضیح داده بود: بعد از ازدواج دوست نداشتم صرفا به خانه داری اکتفا کنم به همین خاطر تصمیم گرفتم مربی مهدکودک شوم، بعد از گذراندن آزمونی به مدیریت یک مهدکودک انتخاب شدم و 2 سال مدیر مهدکودکی خصوصی بودم. سر کار داشتن با بچه ها برایم جذاب بود، به ویژه این که این تنها شغلی بود که می توانستم بچه هایم را با خودم ببرم و از کنار هم بودن، لذت ببریم.

شروع بازیگری زهره حمیدی

حمیدی از سال 1371 با فیلم دلاوران کوچه دلگشا به کارگردانی حسن هدایت وارد سینما شد و در همان سال در فیلم خوش خیال نیز بازی کرد.

او همچنین در سال 74 در دو سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفت که یکی از آنها کارآگاه به کارگردانی حسن هدایت و دیگری سریال آتیه به کارگردانی رضا صفایی بود که هر دو مجموعه پربیننده شدند.

IMG638601935341951958

علت فوت زهره حمیدی

زهره حمیدی سال گذشته با انتشار ویدئویی خبر داد به سرطان پانکراس مبتلا شده و درمان را شروع کرده است. او چندی قبل نیز ویدئوی دیگری از روند درمان خودش و عوارض شیمی درمانی منتشر کرد.

درمان این بانوی هنرمند ادامه داشت تا اینکه بالاخره درگذشت اما یاد او همیشه در خاطر ما می ماند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد