وضعیت آب و هوا اردبیل فردا سه شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا اردبیل فردا سه شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا اردبیل فردا سه شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

اداره کل هواشناسی استان اردبیل ضمن اعلام هشدار نارنجی شماره ۱۰ از احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در بیشتر مناطق این استان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اردبیل از صبح روز سه‌شنبه (۱۲ تیر) تا اواخر این روز سامانه بارشی در مناطقی از استان اردبیل فعال شده و مردم شاهد ناپایداری‌های محلی خواهند بود.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل از احتمال وقوع تندبادهای لحظه‌ای، رگبار باران گاهی توام با رعدوبرق (به‌ویژه در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب) و وقوع تگرگ بویژه در مناطق کوهپایه‌ای و دامنه کوه‌ها در مناطق مرکزی و جنوبی استان و بخش‌هایی از شهرستان‌های گرمی و انگوت خبر داده است.

آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب در مناطق شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، برخورد صاعقه به‌ویژه در دامنه کوه‌ها و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی از جمله رخدادهای احتمالی فعالیت این سامانه اعلام شده است.

در این اطلاعیه به شهروندان توصیه شده است از اطراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، چرای احشام در دامنه کوه و تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی جهت پیشگیری از خسارت و اجتناب از صعود به ارتفاعات از دیگر توصیه‌های اداره کل هواشناسی استان اردبیل است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان