پیش بینی وضعیت آب و هوا اردبیل فردا جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ | اردبیلی ها بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا اردبیل فردا جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا اردبیل فردا جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ | اردبیلی ها بخوانند
صفحه اقتصاد -

اداره کل هواشناسی استان اردبیل با اعلام ورود سامانه ناپاپدار جوی از عصر امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین) به این استان هشدار سطح زرد شماره چهار صادر کرد.

پدیده‌های مورد انتظار در اثر این سامانه جوی استقرار ناپایداری‌های فصلی و محلی به ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر از امروز تا ظهر سه‌شنبه (چهارم اردیبهشت) پیش‌بینی شده است.

در اطلاعیه هواشناسی استان اردبیل نوع مخاطره رگبار باران ، رخداد رعد و برق ، بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندباهای موقتی و اثر مخاطره نیز احتمال آبگرفتگی معابر عمومی ، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی به دلیل بارندگی‌های رگباری و اصابت صاعقه بویژه در نواحی کوهستانی اعلام شده است.

این اداره کل بر لزوم اجتناب از اتراق و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها ، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر ، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.

اردبیل و شهرستان‌های این استان از شرایط هوایی و اقلیمی متغیری برخوردار هستند و مشاهده جلوه‌هایی از هوای فصول گوناگون در یک دوره زمانی کوتاه از جاذبه‌های طبیعی برای گردشگران علاقه‌مند در این استان است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان