مدارس فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

در این مطلب به جزئیات تعطیلی مدارس در استان ها و شهر های ایران پرداخته شده است. 

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ به علت آلودگی هوا، یا تعطیلات نوروز و ... تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس روز یکشنبه اعلام نشده است.  

آیا مدارس تهران، اصفهان، تبریز، سمنان، قزوین و … فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی مدارس تهران یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان تهران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اصفهان یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳برای مدارس استان اصفهان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس فارس یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان فارس صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان رضوی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان شمالی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس لرستان یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان لرستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس قزوین یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان قزوین صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اردبیل یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان اردبیل صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس کردستان و سنندج یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان کردستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس یزد یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان یزد صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس همدان یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان همدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و تبریز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان غربی و ارومیه صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان سیستان و بلوچستان و زاهدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خوزستان و اهواز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان مرکزی و اراک صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید، از آغاز بارش ۵ روزه باران در برخی مناطق کشور از بعدازظهر امروز خبر داد و اعلام کرد: از بعدازظهر فردا (یکشنبه) در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری از بعدازظهر امروز (شنبه ۱۸ فروردین) با ورود سامانه بارشی به کشور، در برخی نقاط آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، شمال استان‌های آذربایجان غربی، زنجان و قزوین رگبار باران، رعدوبرق وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط خیرش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

فردا (یکشنبه ۱۹ فروردین) با گسترش فعالیت سامانه بارشی، در شمال‌غرب، برخی نقاط غرب و جنوب‌غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های مرکزی زاگرس رگبار باران، رعدوبرق وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط خیرش گردوخاک رخ خواهد داد.

روز دوشنبه (۲۰ فروردین) علاوه بر شمال‌غرب کشور در ارتفاعات البرز مرکزی، برخی نقاط شمال‌شرق و شرق و برخی نقاط مرکزی زاگرس بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

روز سه‌شنبه (۲۱ فروردین) در نیمه غربی کشور و روز چهارشنبه (۲۲ فروردین) علاوه بر نیمه غربی در نواحی مرکزی، استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش باران خواهیم داشت. بارش‌ها در روز چهارشنبه در مناطق ذکر شده تشدید خواهد شد.

طی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه پدیده تگرگ نیز در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

فردا (یکشنبه) و از بعدازظهر تا روز سه‌شنبه در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک رخ می‌دهد.

آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با ورزش باد پیش‌بینی شده است که فردا کمی ابری به تدریج ابری و احتمال رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد نیز وجود دارد. کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت ۱۶ و ۲۷ درجه سانتیگراد است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان