مدارس فردا شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس فردا شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس فردا شنبه اعلام نشده است. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در تشریح وضعیت آب و هوای کشور در هفته پیشرو، گفت: سامانه بارشی که روز جمعه وارد کشور می‌شود ابتدا نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد و سپس از روز شنبه در برخی از استان‌ها شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

صادق رضاییان روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره وضعیت آب و هوا در هفته پیشرو گفت: یک سامانه بارشی در روز جمعه وارد کشور می‌شود که در ابتدا نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد و سپس از روز شنبه در برخی از استان‌ها شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: در روز جمعه شدت بارش در نیمه غربی بیشتر خواهد بود. همچنین سامانه بارشی دیگری هم روز دوشنبه وارد کشور می‌شود و نیمه غربی را در بر می‌گیرد و روز دوشنبه و سه شنبه نیز شاهد بارش خواهیم بود.

رضاییان با اشاره به استان‌هایی که در روز جمعه تحت تاثیر بارش‌ها خواهند بود، گفت: جمعه بارش‌های شدیدی را در خوزستان، چهارمحال و بختاری، لرستان و بخش‌هایی از استان اصفهان، استان مرکزی، تهران و البرز شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای روز شنبه هم شاهد بارش‌هایی در نیمه غربی به ویژه استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمر، لرستان، ایلام و همچنین غرب اصفهان، تهران، البرز و قزوین خواهیم بود. همچنین بارش‌ها در آذربایجان شرقی و غربی هم خفیف خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: دوشنبه مجدد بارش‌ها از نیمه غربی آغاز می‌شود و ابتدا استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، خوزستان و زنجان را در بر می‌گیرد.

رضائیان افزود: در روز سه شنبه حجم بارش‌ها افزایش پیدا می‌کند و در استان‌های فارس، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمر، ایلام، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، مرکزی، همدان و قم شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی افزود: در چهار محال و بختیاری، لرستان، ایلام و نیمه شمالی خراسان، کهکیلویه و بویراحمر، غرب کرمانشاه، جنوب و غرب آذرباییجان غربی، بارش‌ها بسیار شدید خواهد بود.

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم جوی آرام در کشور طی ۲۴ ساعت آینده برای شهرهای صنعتی تهران، البرز و اصفهان افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی کرد و از ورود سامانه بارشی از غرب و آغاز بارش‌های دو روزه (جمعه و شنبه) در نوار غربی و بخش‌هایی از مرکز کشور از فردا خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (پنجشنبه ۲۴ اسفند) و طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما حاکم است که طی این مدت در شهرهای صنعتی تهران، البرز و اصفهان افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات صبح پیش‌بینی می‌شود.

روز (جمعه ۲۵ اسفند) سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و در شمال‌غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و مناطقی از جنوب‌غرب کشور سبب بارش می‌شود.

روز شنبه (۲۶ اسفند) فعالیت سامانه بارشی در کشور تقویت شده و در نیمه غربی کشور، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های گیلان، مازندران و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران سبب بارش باران وزش باد گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف خواهد شد و به تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

روز یکشنبه (۲۷ اسفند) برای اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی شده است.

روز دوشنبه (۲۸ اسفند) با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور دوباره بارش‌ها در نیمه غربی کشور آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان