مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه وضعیت تعطیلی مدارس امروز شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی

آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف مدارس برخی مناطق استان تعطیل و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی مدارس نواحی یک و دو ارومیه، بخش انزل، سیلوانا، نازلو و صومای برادوست ارومیه روز شنبه ۷ بهمن ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

تعطیلی مدارس گیلان فردا شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

مدارس ییلاقی شهرستان املش به دلیل برودت هوا و یخبندان ناشی از بارش برف چند روز گذشته فردا، ۷ بهمن ماه تعطیل است.

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش گیلان، جمعه ۶ بهمن، در اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن فعالیت‌های آموزشی مدارس ییلاقات املش در پی بارش برف و برودت شدید هوا خبر داد.

در این اطلاعیه آمده: تمامی مدارس ییلاقی شهرستان املش به دلیل برودت هوا و یخبندان ناشی از بارش برف چندروز گذشته، فردا ۷ بهمن ماه تعطیل است و آموزش‌ها به‌صورت غیرحضوری و در شبکه شاد ارائه می‌شود.

گفتنی است؛ ارتفاع بارش برف هفته اخیر در ییلاقات املش ۴۰ سانتی‌متر گزارش شده بود.

تعطیلی مدارس اردبیل فردا شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل از غیرحضوری شدن فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز /شنبه/ هفت بهمن ماه ۱۴۰۲ در برخی مناطق این استان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به‌دلیل برودت هوا فعالیت‌های آموزشی در اردبیل و نمین در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی شهری و مدارس در مقاطع پیش‌دبستانی ، ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی در نوبت صبح و عصر غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه همچنین در بیله‌سوار ، جعفرآباد ، هیر و شاهرود مارس در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل هم گزارش داد: فردا (شنبه) با کاهش تدریجی فشار سطح زمین و حاکمیت جریانات جنوبی، ضمن افزایش نسبی دمای هوا در استان پدیده غالب وزش باد جنوبی (در مناطق مستعد گاهی توام با کولاک برف و در مناطق کوهستانی با احتمال رخداد بهمن) پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش ، از بعدازظهر یکشنبه (هشت بهمن) مجدد با نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه ضمن وزش باد خزری، دمای هوا به‌طور نسبی کاهش یافته و تا آخر هفته آینده هوای ابری و سرد در استان اردبیل تداوم خواهد یافت.

تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری فردا ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

فرماندار کوهرنگ گفت: فعالیت مدارس این شهرستان به دلیل برودت هوا و بارش سنگین برف و یخبندان در همه مقاطع تحصیلی و در ۲ نوبت صبح و عصر روز شنبه هفتم بهمن ۱۴۰۲ به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

شهباز اکبری شامگاه تاکید کرد: به اطلاع دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان می‌رساند با توجه به بارش برف، لغزندگی معابر و یخبندان، فعالیت آموزشی مدارس این‌شهرستان روز شنبه هفتم بهمن‌ماه جاری بر بستر فضای مجازی "شاد"خواهد بود.

وی افزود: همچنین فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان کوهرنگ در روز شنبه با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

یک سامانه بارشی روز جمعه در چهارمحال و بختیاری فعال شد که تا روز شنبه ادامه داردو با توجه به شدت بارش‌ها هشدار سطح نارنجی برای این سامانه صادر شده است.

بارش برف و باران، رعد و برق، وزش باد به‌نسبت شدید، کولاک برف در گردنه‌ها و مناطق برف‌گیر کاهش دید، احتمال سقوط بهمن، پدیده مه‌گرفتگی و کاهش دما از مهم‌ترین مخاطره‌های این سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

منطقه اثر این سامانه بارشی در تمامی مناطق چهارمحال و بختیاری است و به‌دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان لغزندگی جاده‌ها و معابر، اختلال در تردد به‌ویژه مناطق کوهستانی، اختلال در فعالیت‌های ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای، کولاک برف و کاهش دید در نواحی برف‌گیر و گردنه‌ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و خسارت‌های ناشی از وزش باد به‌نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

در این مدت پرهیز از سفرهای غیرضروری، احتیاط در رانندگی و به‌همراه داشتن تجهیزات ایمنی لازم مانند زنجیر چرخ، آمادگی راهداری به‌منظور برف‌روبی در گردنه‌ها و مناطق سردسیر، توقف فعالیت‌های کوهنوردی، مقاوم‌سازی سازه‌های سبک و موقت به‌علت بارش برف، صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی، تنظیم آب ورودی استخرهای پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه مورد توجه جدی باشد.

هشدار سطح زرد هواشناسی به‌معنای آگاهی و اقدام در صورت نیاز است و در این سطح از هشدار احتمال وجود خسارت یا خسارت‌های نقطه‌ای وجود دارد.

در هشدار سطح نارنجی به‌مفهوم اقدام ضروری، احتمال خسارت گسترده، زیاد است و در هشدار سطح قرمز باید اقدام فوری و همه‌جانبه در خصوص مهار و کنترل خسارت‌های گسترده انجام شود.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فردا /شنبه/ هفت بهمن ۱۴۰۲ مدارس سه شهرستان سمیرم، فریدونشهر و بویین‌میاندشت در همه مقاطع تحصیلی غیرحضوری است و کلاس های درس شهرستان چادگان و بخش میمه نیز با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

منصور شیشه فروش شامگاه افزود: به علت بارش سنگین برف، کولاک، اُفت دما و پیش بینی لغزندگی جاده‌ها و معابر و به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناشی از تردد در محورهای برف‌گیر همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرستان‌های سمیرم، فریدونشهر وبویین میاندشت شنبه، ۷ بهمن ماه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا مدارس شهرستان چادگان و بخش میمه نیز به علت بارش برف با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد:هم‌اکنون ۲۰۰ تیم امدادی و برف روبی برای بازگشایی محورها برف روبی و ارائه خدمات اسکان اضطراری در راه‌ها اقدام می‌کنند.

شیشه فروش اظهار داشت: محور سی‌سخت به پادنا در شهرستان سمیرم و محور بویین میاندشت به خوانسار هم اینک مسدود است و اقدام برای بازگشایی این ۲ محور در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود به هنگام تردد در محورهای غرب و جنوب استان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

سازمان هواشناسی کشور از نفوذ سامانه بارشی از جنوب غرب کشور طی روز جاری خبر داد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز جمعه (۶ بهمن) با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در استان‌های واقع در جنوب غرب و جنوب، ابرناکی همراه با بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود و بعد از ظهر گستره بارش مناطقی از شمال غرب، غرب، مرکز، شرق و شمال شرق کشور را فرا خواهد گرفت.

همچنین در استان‌های خراسان رضوی، سمنان، یزد، خراسان جنوبی‌، کردستان، ایلام، نیمه شمالی بوشهر و مناطق مرکزی بارش خواهیم داشت.

شنبه در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان و خراسان شمالی بارش برف و باران خواهیم داشت.

هفته آینده در اکثر مناطق کشور دما ۳ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد که هفته نسبتاً سردی نسبت به هفته گذشته خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ه❤انیه

    خیلی ممنونم که اطلاع دادید🙏🙏

  • مبینا

    پس خوزستانننن چیییییی

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان