آیا مدارس شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آیا مدارس شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

مدارس دماوند فردا مجازی شد

️ مدارس ابتدایی دماوند فردا به‌خاطر سرما و لغزندگی خیابان‌ها غیرحضوری است. 

 فرماندار دماوند گفت: مدارس ابتدایی دماوند و رودهن فردا شنبه به علت لغزندگی معابر و سرما غیرحضوری است.

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از غیرحضوری شدن مداری ابتدایی دماوند برای فردا شنبه ۲۳ دی ماه خبر داد.

طاهرخانی گفت: این تصمیم به علت سرما و لغزندگی معابر اخذ شده است.

فرماندار دماوند عنوان کرد: مدارس ابتدایی دماوند در دو نوبت صبح و عصررغیرحضوری خواهند بود.

بر اساس این گزارش مدارس ابتدایی رودهن نیز فردا مجازی خواهد بود.

فرماندار فیروزکوه:

کلاس درس مدارس ابتدایی فیروزکوه فردا مجازی شد

 فرماندار فیروزکوه گفت: کلاس درس مدارس ابتدایی فیروزکوه فردا به علت برودت هوا مجازی برگزار می شود.

محمد حیدری منش در گفتگو با خبرنگار مهر، از مجازی شدن مدارس ابتدایی فیروزکوه برای فردا شنبه ۲۳ دی ماه خبر داد.

حیدری منش گفت: این تصمیم بر اساس سرما و برودت هوا اتخاذ شده است.

فرماندار فیروزکوه بیان کرد: مدارس ابتدایی دوره اول و دوم در نوبت صبح و عصر فردا در بستر شاد و به صورت مجازی آموزش خواهند دید.

مدارس ابتدایی و مهدکودک‌های قم غیرحضوری شد

ستاد مدیریت بحران قم جمعه شب با صدور اطلاعیه‌ای از غیر حضوری شدن مدارس مقطع ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌های این استان در روز شنبه ۲۳ دی ماه به دلیل برودت دما و وارونگی هوا خبر داد.

به گزارش صفحه اقتصاد از روابط عمومی استانداری قم، در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران آمده‌ است:‌ با توجه به برودت دما و وارونگی در روز شنبه مورخ ۲۳ دی ماه برای مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های فصلی، فقط تمامی مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی در استان فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است:‌ لازم به ذکر است امتحانات مقاطع متوسطه اول و دوم طبق برنامه‌های قبلی، برگزار می‌شود.

۳۰۵ هزار دانش‌آموز قم در مقاطع مختلف تحصیلی در یک‌ هزار و ۴۸۱ واحد آموزشی استان مشغول تحصیل هستند.

جزئیات شروع مدارس فردا شنبه ۲۳ دی در چهارمحال و بختیاری

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری طی اطلاعیه‌ای جزئیات شروع با تاخیر برخی مدارس استان را در شیفت صبح فردا اعلام کرد.

به گزارش نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، روابط عمومی آموزش و پرورش این استان با توجه به بارش‌های اخیر و برودت هوا، نحوه فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری در روز شنبه ۲۳ دی ماه را با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع دانش آموزان عزیز، اولیا محترم و فرهنگیان گرامی می‌رساند، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، روز شنبه ۲۳ دی ماه، فعالیت آموزشی مدارس شهرستان‌های کوهرنگ و اردل از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

۵۶ درصد دانش‌آموزان استان قم در مقطع ابتدایی، ۲۲درصد متوسطه اول، ۱۱ درصد متوسطه دوم، سه درصد فنی حرفه‌ای، چهار درصد کاردانش، چهار درصد پیش‌دبستانی و یک درصد در مدارس استثنایی مشغول به تحصیل هستند.

نحوه فعالیت مدارس در کردستان

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان، آخرین وضعیت راه‌ها و ممنوعیت یا محدودیت تردد خودروها را در جاده‌های مواصلاتی استان تشریح کرد.

صلاح‌الدین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: در حال حاضر تمامی راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی استان کردستان اعم از اصلی، فرعی و روستایی باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید از بامداد امشب (شنبه)، احتمال دارد که فردا تعدادی از راه‌های استان مسدود شوند که لازم است رانندگان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان ادامه داد: با توجه به هشدار اداره‌کل هواشناسی مبنی بر تقویت سامانه بارشی و تداوم آن در سطح استان که همراه با بارش برف و کولاک خواهد بود، به منظور افزایش ایمنی محورها و تسهیل در عملیات راهداری، تردد انواع تریلر کشنده در تمامی محورهای مواصلاتی استان کردستان از ساعت ۱۱ امشب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز تردد به سمت محورهای دیواندره، سقز و سروآباد (محدود گردنه ژالانه) با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

تا ساعت ۲۰ امشب (جمعه‌شب) از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان در مورد نحوه فعالیت مدارس استان در روز شنبه اطلاعیه‌ای صادر نشده است.

اداره‌کل هواشناسی استان کردستان نیز پیش‌بینی کرده که از بامداد شنبه تا ظهر روز یکشنبه، سامانه بارشی در استان کردستان فعال خواهد بود که بارش‌های آن در نیمه غربی استان قابل ملاحظه است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • پرنیا

    وای من آرزو دارم که در هفته آینده تعطیل بشه😡

  • 🥰

    انشالله که تعطیل بشه چون خیلی خیلی سرد است استان تهران منطقه ۱۹

  • ناشناس

    باید ملایر تعطیل شود

  • ناشناس

    مدارس همدان باید تعطیل شود

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان