مدارس فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس گیلان فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان با اشاره به اینکه همه مدارس رشت و سیاهکل فردا سه شنبه تعطیل شد، گفت: آغاز به کار ادارات این شهرستان ها نیز با ۲ ساعت تاخیر است.

فرهاد براتی عصر دوشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: بنا به دستور استاندار محترم و در پی تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی‌های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های رشت و سیاهکل فردا سه شنبه در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل است.

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری آغاز به کار ادارات و نهادها بجز دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها در شهرستان‌های رشت و سیاهکل نیز با دو ساعت تأخیر خواهد بود.

براتی اضافه کرد: همچنین در شهرستان‌های لاهیجان و آستانه اشرفیه مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه برای فردا سه شنبه تعطیل اعلام شده است.

تعطیلی مدارس تهران فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان تهران فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس تهران سه شنبه پرداخته شده است.

بنابر اعلام آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدارس ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم) شهرستان‌ فیروزکوه، پردیس، دماوند و رودهن در نوبت صبح و بعد ازظهر فردا (۸ اسفند) غیرحضوری شد.

به گزارش ایسنا، به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح و بعدازظهر فیروزکوه، پردیس، دماوند و رودهن به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

این در حالیست که آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای دیگر همچنین از غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی (دوره اول و دوم) شهرستان‌ ملارد، شهریار، در نوبت صبح فردا خبر داد.

بدین ترتیب با غیرحضوری شدن مدارس، کلاس‌های شهرستانهای فوق نیز در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

فرماندار پردیس اعلام کرد:‌ به‌‌دلیل برودت هوا مدارس این شهرستان فردا سه شنبه به‌ صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس مازندران فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان مازندران و ساری فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس مازندران سه شنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس مازندران و ساری روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

گفتنی است برف و یخبندان بنا به گفته مدیران آموزش و پرورش کلاردشت و مرزن اباد فعالیت آموزشی دانش آموزان این شهرستان سردسیر و کوهستانی را در روز دوشنبه ۷ اسفند غیر حضوری کرد.

محمد پورداودی افزود: این تصمیم به علت سرمای بیش از حد و لغزندگی سطح معابر شهری و روستایی بر اثر بارش برف به منظور حفظ جان دانش آموزان با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و فرماندار شهرستان گرفته شد.

وی اظهار کرد: دانش آموزان دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول و دوم برای دوشنبه ۷ اسفند می‌توانند به صورت غیر حضوری از طریق بستر پیام رسان شاد آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

تعطیلی مدارس گلستان فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان گلستان و گرگان فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس گلستان سه شنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس گلستان و گرگان روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

گفتنی است با عنایت به برودت هوا، مدارس برخی شهرهای استان گلستان دوشنبه ۷ اسفند غیر حضوری بود. کلیه مدارس شهرستان گالیکش بر اساس نرم افزار شاد برقرار شد.

مدارس غیر حضوری استان به شرح؛ روستاه های زیارت و شاهکو سفلی در شهرستان گرگان، مدارس دهنه زرین گل در شهرستان علی آباد کتول، مدارس شهر رامیان و روستاهای کوهستانی در شهرستان رامیان، مدارس نوده خاندوز و بخش چشمه ساران در شهرستان آزادشهر، مدارس ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان کلاله، مدارس بخش گلیداغ در شهرستان مراوه تپه، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم در نواحی کوهستانی در شهرستان مینودشت، مدارس ابتدایی نوبت صبح در شهرستان گنبد کاووس و مدارس حاجی آباد کوهپایه در شهرستان کردکوی می‌باشد.

تعطیلی مدارس گیلان فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان گیلان و رشت فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس گیلان سه شنبه پرداخته شده است.

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اعلام کرد: بنا به دستور استاندار گیلان و در پی تداوم بارش برف،  برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های رشت و سیاهکل، بخش‌های عمارلو و خورگام فردا سه شنبه در شیفت های صبح و عصر تعطیل است.

فرهاد براتی ۷ اسفند و دقایقی قبل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری به ریاست استاندار گیلان، آغاز به‌کار ادارات و نهادها به‌جز دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها در شهرستان‌های رشت و سیاهکل با دو ساعت تأخیر خواهد بود.

وی افزود: در پی تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی‌های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های رشت و سیاهکل، بخش‌های عمارلو و خورگام فردا سه شنبه ۸ اسفند در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل است، همچنین در شهرستان‌های لاهیجان و آستانه اشرفیه مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه برای فردا تعطیل اعلام شده است.

تعطیلی مدارس کردستان فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان کردستان و سنندج فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس کردستان سه شنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس کردستان و سنندج روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

گفتنی است براساس اعلام آموزش و پرورش کردستان مدارس برخی مناطق استان روز دوشنبه بدلیل برودت هوا غیرحضوری است و آموزش از طریق شبکه شاد انجام شد.

براین اساس، با توجه به برودت هوا و با تصمیم فرماندار بیجار، فردا دوشنبه فعالیت کلیه مدارس روستایی این شهرستان در تمامی دوره‌های تحصیلی و همچنین دوره ابتدایی سطح شهرهای این شهرستان به‌صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز این شهرستان در روز دوشنبه تعطیل شد.

همچنین فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای تابعه منطقه کرانی به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌شود و مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل شد.

با تصمیم فرماندار شهرستان دیواندره نیز بدلیل برودت هوا و یخبندان، فردا دوشنبه فعالیت کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای این شهرستان با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز شد.

با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار مریوان به دلیل برودت هوا فردا دوشنبه فعالیت کلیه مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در نوبت صبح با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز شد.

با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا فردا دوشنبه فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستای بانه در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام شد. همچنین مراکز پیش دبستانی در این نوبت تعطیل شد.

تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان کرمانشاه فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس کرمانشاه سه شنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس کرمانشاه روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

گفتنی است روابط عمومی استانداری کرمانشاه از تاخیر ۲ساعته برای نوبت صبح مقطع ابتدایی در ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه در روز دوشنبه خبر داد.

به اعلام روابط عمومی استانداری کرمانشاه امروز دوشنبه ۷ اسفند مدارس مقاطع ابتدایی در ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه با ۲ ساعت تأخیر شروع بکار کردند.

بر اساس این اعلام مدارس ۱۰ شهرستان دالاهو، اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، روانسر، پاوه، جوانرود، هرسین، سنقر و کلیایی، صحنه و کنگاور با ۲ ساعت تأخیر آغاز بکار کردند.

گفتنی است، تغییری در روند معمولی آغاز بکار مدارس شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب نخوایم داشت.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان خراسان رضوی و مشهد فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس خراسان رضوی سه شنبه پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی برای سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری شد. معاون استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و به‌منظور مصرف انرژی با تصویب ستاد انرژی استان مقرر شد همه فعالیت‌های آموزشی اعم از مهدکودک‌ها، مدارس، مراکز فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها در سراسر استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲، غیرحضوری شد.

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: کلیه فعالیت‌های آموزشی در خراسان رضوی برای سه‌شنبه و چهارشنبه هشتم و نهم اسفند غیرحضوری شد.

جواد خدایی اظهار کرد: نظر به برودت هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی با تصویب ستاد انرژی استان مقرر شد کلیه فعالیت‌های آموزشی اعم از مهدکودک‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها در سراسر استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به صورت غیرحضوری بوده و خاموشی سامانه گرمایشی این مجموعه‌ها الزامی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی ادامه داد: همچنین ضرورت دارد سامانه گرمایشی ادارات صرفا با استفاده از سوخت دوم بهره‌برداری شود.

معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی با دورکاری کارکنان دارای فرزند زیر شش سال موافقت کنند.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان خراسان شمالی فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس خراسان شمالی سه شنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان شمالی روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

گفتنی است مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: کلیه مدارس خراسان شمالی به صورت غیرحضوری شد و ادارات هم به صورت دورکاری فعالیت کرد.

غلامرضا شفیق اظهار کرد: بر اساس تصویب کارگروه مدیریت انرژی خراسان شمالی و به منظور مدیریت مصرف گاز دوشنبه محدودیت‌هایی با نظر استاندار اعلام شد.

وی در ادامه افزود: مهدهای کودک‌ها و مراکز پیش دبستانی‌ها در خراسان شمالی تعطیل شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: فعالیت کلیه مدارس و مراکز آموزش عالی مراکز غیرحضوری شد.

شفیق بیان کرد. بانک‌ها و بیمه‌های خراسان شمالی تعطیل هستند و تنها شعب کشیک دایر بود.

وی در ادامه بیان کرد: ادارات و نهادها به صورت دورکاری انجام وظیفه خواهند کرد و قطع کامل گاز ادارات انجام شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: این محدودیت‌ها شامل دستگاه‌های عملیاتی، امدادی، خدماتی و درمانی نمی‌شود.

تعطیلی مدارس خراسان جنوبی فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان خراسان جنوبی فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس خراسان جنوبی پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان جنوبی روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

گفتنی است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: به دلیل برودت هوا، ادارات و دستگاه های اجرایی در ۶ شهرستان استان فردا - دوشنبه هفتم اسفند - تعطیل است.

به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده شامگاه یکشنبه اعلام کرد: با عنایت به افت شدید دما و ضرورت مدیریت مصرف گاز، ادارات، دستگاه‌ های اجرایی و دانشگاه ها در شهرستان های نهبندان، سربیشه، بیرجند، درمیان، زیرکوه و قاینات تعطیل شد.

وی افزود: آموزش در همه مقاطع تحصیلی و در دو نوبت صبح و عصر در این ۶ شهرستان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر تداوم سرما طی چند روز آینده و افت شدید دما که افزایش میزان مصرف گاز را به همراه خواهد داشت، لذا ستاد مدیریت بحران در راستای پایداری گاز در بخش خانگی، این تصمیم را اتخاذ کرد.

عباس زاده با اشاره به اینکه در برخی استان های دیگر کشور از جمله خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز احتمال افت شدید دما گزارش شده، به شهروندان توصیه کرد: برای حفظ پایداری شبکه، در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی به برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور مدیریت شرایط موجود اشاره و تأکید کرد: گاز تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی تا روز شنبه دوازدهم اسفندماه قطع می شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی و ادارات مکلفند از سوخت دوم و جایگزین استفاده کنند.

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان مرکزی و اراک فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس مرکزی سه شنبه پرداخته شده است.

 اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا سه‌شنبه هشتم اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

بر اساس این اطلاعیه فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با یک‌ونیم ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از عموم شهروندان و اهالی محترم استان مرکزی درخواست می‌شود ضمن جلوگیری از ترددهای غیرضروری در سطح معابر و جاده‌ها؛ با توجه به برودت هوا در مصرف گاز نیز صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان آذربایجان شرقی فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی سه شنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

گفتنی است اداره‌ کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای در خصوص فعالیت مدارس استان در روز دوشنبه صادر کرد.

با توجه به برودت هوا؛ فعالیت تمامی مدارس منطقه اسکو (مدارس شهری و روستایی اسکو و شهر جدید سهند) در شیفت صبح و در تمامی مقاطع تحصیلی، با یک ساعت تأخیر، آغاز شد.

در کلیبر با توجه به بردوت و سرمای شدید، فعالیت مدارس شهری منطقه کلیبر در تمامی مقاطع و مدارس شهری، روستایی و عشایری بخش آبش احمد با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد و فعالیت مدارس روستایی بخش مرکزی کلیبر در مقطع ابتدایی، غیرحضوری بود.

در سراب با توجه به برودت هوا و سرمای شدید؛ فعالیت مدارس شهری و روستای منطقه سراب در تمامی مقاطع تحصیلی بصورت غیر حضوری می‌باشد.

در مهربان به دلیل برودت و سرمای شدید هوا در شهر مهربان، فعالیت‌های آموزشی در مقطع پیش دبستانی در این منطقه، تعطیل بوده و فعالیت مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و بعد از ظهر بصورت غیرحضوری است. فعالیت مدارس مقاطع متوسطه شهری و روستایی نیز با یک ساعت تأخیر، آغاز خواهد شد.

در هریس با توجه به برودت هوا در منطقه هریس، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز شد.

در نظرکهریزی به علت برودت هوا، فعالیت کلیه مدارس شهری و روستایی منطقه نظرکهریزی در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر، شروع شد.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان آذربایجان غربی و ارومیه فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس آذربایجان غربی سه شنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس آذربایجان غربی روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

تعطیلی مدارس اردبیل فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان اردبیل فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اردبیل سه شنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس اردبیل روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

گفتنی است فعالیت مدارس شهرستان‌های مشگین شهر و خلخال به علت بارش برف و برودت هوا روز دوشنبه به صورت غیر حضوری و آموزش از طریق شبکه شاد برگزار شد.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و بارش برف، فعالیت آموزشی دوره تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی مدارس روستایی و شهری مشگین شهر در نوبت صبح روز دوشنبه هفتم اسفند ماه به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام شد.

همچنین فعالیت مقطع متوسطه اول مدارس روستایی این شهرستان هم در نوبت صبح فردا غیرحضوری بوده و آموزش از طریق شبکه شاد انجام شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه خلخال هم در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل برودت هوا در خلخال، فعالیت های آموزشی مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه دوره اول و مدارس استثنایی شهری و روستایی در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام شد.

تعطیلی مدارس قزوین فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان قزوین فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس قزوین سه شنبه پرداخته شده است.

تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی در تمام استان، طی روز سه‌شنبه ۸ اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

در اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، در خصوص وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس آمده است: با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی در تمام استان قزوین، طی روز سه شنبه هشتم اسفند ماه در نوبت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است و کلاس درس دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت مابقی مراکز آموزشی استان قزوین به صورت حضوری برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس قم فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان قم فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس قم سه شنبه پرداخته شده است.

به دلیل بارش برف و باران و برودت هوا، مدارس استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی فردا سه‌شنبه هشتم اسفند ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

با توجه به اطلاعیه ستادپیشگیری ؛هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان؛ تمامی مدارس استان درتمامی مقاطع تحصیلی درتاریخ هشتم اسفندماه بعلت بارش برف، برودت دما و یخبندان بصورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ساعت کار ادارات نیز 13 پایان می‌یابد و برای صرفه جویی در مصرف گاز ادارات موظفند ساعت 12 ظهر سیستم‌های گرمایشی را خاموش کنند.

تعطیلی مدارس همدان فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان همدان فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس همدان سه شنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس گیلان و رشت روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

گفتنی است با توجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمام دوره‌های تحصیلی در سراسر استان همدان دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ در نوبت صبح تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی صورت می‌گیرد.

به اطلاع هم استانی‌های عزیز می‌رساند همچنین مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ تعطیل است.

مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس را داشته باشند.

تعطیلی مدارس البرز فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان البرز و کرج فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس البرز شنبه پرداخته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تقویت سامانۀ بارشی و یخبندان، روز سه شنبه هشتم اسفند ماه، مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش ایسنا، احمد افضلی شامگاه دوشنبه هفتم اسفند گفت: این تصمیم در پی برودت هوا و افزایش مصرف گاز اتخاذ شده است.

وی ضمن تاکید بر رعایت الگوی مصرف از شهروندان درخواست کرد مدیران استان را با مدیریت مصرف بهینه انرژی به منظور جلوگیری از تعطیلی صنایع یاری کنند.

گفتنی است، مدارس مقطع ابتدایی البرز امروز هم غیرحضوری بود.

تعطیلی مدارس یزد فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان یزد فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس یزد سه شنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس یزد روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

گفتنی است ستاد مدیریت بحران استان یزد از غیرحضوری شدن مدارس یزد در برخی شهرستان‌های استان خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، مدارس ابتدایی استان به جز شهرستان‌های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست، فردا تعطیل و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

این تصمیم با توجه به بارش نزولات جوی، برودت هوا و مه صبحگاهی اتخاذ شد. مقطع پیش دبستانی نیز در این شهرستان‌ها تعطیل شدند.

همچنین مدارس مقطع متوسطه در بخش‌های عقدا و رباط پشت بادام اردکان، ندوشن میبد، روستاهای بخش مرکزی و نیر شهرستان تفت و بخش آسفیج بهاباد نیز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس کرمان فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان کرمان فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس کرمان سه شنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس کرمان روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

گفتنی است روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد، بارش برف و باران آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در روز دوشنبه هفتم اسفند را غیرحضوری کرد.

در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه یاد شده هفتم اسفند تعطیل و آموزش از طریق مجازی پیگیری می‌شود.

براساس این گزارش، آموزش این مدارس از طریق فضای مجازی در تمامی دوره‌های تحصیلی دنبال شد.

همچنین در اطلاعیه جداگانه دیگری از این سازمان، بارش برف و باران آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند و مدارس مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان را در تمامی دوره های تحصیلی در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه تعطیل کرد.

در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند و مدارس مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان در تمامی دوره های تحصیلی در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه تعطیل شد و آموزش از طریق مجازی پیگیری می شود.

مدارس سرچشمه در کلیه مقاطع تحصیلی و مدارس رفسنجان در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول دوشنبه ۷ اسفندماه ۱۴۰۲ با توجه به بارش برف و برودت هوا تعطیل می‌باشد.

تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان گیلان و رشت فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس استان چهارمحال و بختیاری سه شنبه پرداخته شده است.

با توجه به برودت هوا و احتمال لغزندگی معابر، فعالیت‌ آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز سه‌شنبه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت آموزشی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

به گزارش صفحه فردا از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، ارشاد شاهقلی شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر افزود : با توجه به برودت هوا و احتمال لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی تمامی مدارس استان، در روز سه شنبه هشتم اسفند ماه، از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

در سال تحصیلی جاری ۱۹۴ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.

پیش‌تر اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی و هشدار سطح نارنجی به این استان خبر داده بود.

براساس گزارش اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیشترین میزان بارش به میزان ۴۰.۸ میلی‌متر و ۵۰ سانتی‌متر در کوهرنگ گزارش شده است.

تعطیلی مدارس زنجان فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان گیلان و رشت فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس زنجان سه شنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس زنجان روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

گفتنی است مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با توجه به برودت شدید هوا، فعالیت آموزشی برخی مدارس این استان دوشنبه به صورت غیر حضوری شد.

عباس بابایی افزود: با توجه به کاهش محسوس دما فعالیت حضوری شیفت صبح مهد کودک و کودکستان ها، مدارس مقطع ابتدایی استان تعطیل و فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

مدارس ابتدایی نوبت بعدازظهر دوشنبه هم زنجان مجازی شد. مدیرکل مدیریت بحران زنجان اعلام کرد: با توجه به برودت هوا فعالیت حضوری نوبت عصر مدارس ابتدایی امروز مجازی برگزار شد.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان اصفهان فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه پرداخته شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فردا سه شنبه هشتم اسفند ماه مدارس شهر اصفهان با یک ساعت تاخیر بازگشایی می‌شود.

جلال سلمانی اظهار کرد: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، برخوار، شاهین شهر و ورزنه نیز فردا با یکساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: همچنین با توجه به تداوم یافتن بارش برف و یخبندان شدید، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، بخش میمه، نائین، اردستان و بخش‌های زفره و تودشک شهرستان کوهپایه فردا سه شنبه ۸ اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه موج سرد قطبی از شمال آمده و سبب شده همزمان شاهد کاهش دما و بارش باران و برف در همه نقاط استان باشیم، گفت: کلیه محورهای جاده‌ای استان اصفهان باز است اما مجددا سیستم بارشی دیگر جنوبی و شمالی از روز سه‌شنبه تا آخر هفته در استان استقرار پیدا می‌کند.

منصور شیشه‌فروش، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جوی استان اصفهان، اظهار کرد: کلیه محورهای جاده‌ای استان اصفهان باز است و تردد در آزادراه‌ اردستان به اصفهان، گردنه زنجیرگاه، گردنه نیه با کندی صورت می‌گیرد، روستاهای کلوسه هم در فریدونشهر به دلیل شدت بارش راه ۷ روستای آن مسدود است و تلاش برای بازگشایی ادامه دارد.

وی افزود: در این چند روز اخیر، موج بارشی که وجود داشت، جنوبی بود اما موج کنونی، موج سرد قطبی است که از شمال آمده و بیشتر مناطق شمال استان را فرا گرفت و سبب شده همزمان شاهد کاهش دما و بارش باران و برف در همه نقاط استان باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه این سامانه تا اواخر وقت امروز در استان مستقر است، تصریح کرد: با ورود این سامانه قطبی، از امروز بین ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش دما به ویژه در مناطق شرقی از جمله نایین و خوروبیابانک را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی این سامانه تا آخر شب با شدت و ضعف در مناطق مختلف استان فعال است، ادامه داد: مجددا سیستم بارشی دیگر جنوبی و شمالی از روز سه‌شنبه تا آخر هفته در استان استقرار پیدا می‌کند.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: همه تیم‌های امدادی استان تا آخر هفته در حالت آماده‌باش هستند، در این زمینه ۴۷۰ تیم امدادی و خدمات‌رسان ثابت و سیار در مناطق در معرض خطر، محور های جاده‌ای، روستایی و شهری، پایگاه‌ها، راهدارخانه‌ها به همراه تجهیزات و ماشین آلات در ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار اورژانس، ۴۴ راهدارخانه، ۴۶ پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر و نیز پاسگاه‌های پلیس راه و واحدهای خدمات شهری و آتش نشانی ۱۱۴ شهرداری استقرار یافتند.

وی با اشاره به میزان بارش برف و باران در ۴۸ ساعت گذشته در استان بیان کرد: اصفهان ۲۴ میلی‌متر باران، نایین ۸.۶ باران و ۱۴ سانتی‌متر برف، کاشان ۴۲ سانتی‌متر، اردستان ۳۸، نطنز ۳۶ و آران و بیدگل ۳۹ سانتی‌متر برف گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در خصوص تمهیدات اندیشیده شده، توضیح داد: ستاد مدیریت بحران در تمام شهرستان‌ها تشکیل شد و در ۱۶ شهرستان اعمال محدودیت انجام شد و مدارس غیرحضوری و با تأخیر آغاز شد، در نطنز به علت شدت بارش و یخ‌زدگی مدارس و ادارات آن تعطیل شد فردا هم خوروبیابانک به علت کاهش دما و مصرف بهینه گاز ادارات تعطیل و مدارس آن غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در محور اردستان- اصفهان به دلیل قیچی کردن یک دستگاه تریلی محدودیت‌های ترافیکی برقرار شده است، گفت: در گردنه نیه نطنز به دلیل یخ زدگی جاده، خودروهای بسیاری در ترافیک مانده‌اند. با وجودی که اعلام کردیم از سفرهای غیرضروری پرهیز شود و در صورت لزوم تجهیزات زمستانی همراه داشته باشید اما مردم توجه نکردند و بدون هیچ امکاناتی وارد جاده شدند.

شیشه‌فروش اضافه کرد: خودروها نباید در محورهای برف‌گیر به ویژه اتوبان‌های شرق و نطنز و کاشان و گردنه‌ها وارد شوند و در صورت لزوم حتما با زنجیر چرخ تردد کنند. روز گذشته انفجار مواد محترقه در اصفهان ۴ مصدوم به همراه داشت و ۲ نفر نیز از گاز گرفتگی مصدوم شدند که از ابتدای سال تاکنون ۱۵ نفر به دلیل مسمومیت گاز دی اکسیدکربن در استان فوت کردند. در ۴۸ ساعت گذشته عوامل امدادی به ۴۲۰ خودرو و ۷۸۰ نفر امدادرسانی کردند و ۵۰۰ نفر نیز اسکان اضطراری داشتند.

وی با بیان اینکه تیم‌های شهرداری‌ها برای برف روبی کمک کردند، ادامه داد: حدود ۱۰۰ تیم در شهر اصفهان از شب گذشته اقدام به نمک‌پاشی و شن پاشی و برف روبی کردند و چند مورد آب گرفتگی و پس زدگی فاضلاب و فرونشست زمین به علت تجمع آب را در اصفهان داشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد: همچنین محدودیت‌هایی برای مصرف گاز در صنایع فولادی و سیمانی استان و به جهت تامین گاز خانگی اعلمال شده است، البته رعایت اصول ایمنی دراستفاده از وسایل گرمازا و گاز سوز با کنترل ایمنی در نصب و استفاده از بخاری‌ها و اطمینان از باز بودن مسیر خروج دود از مسیر دودکش در اماکن عمومی، کارگاه‌ها، معادن، مساجد، محل‌های اقامت و نیز صرفه جویی در مصارف گاز در همه بخش‌های مصرف باید مورد توجه باشد.

فرماندار کاشان گفت:مدارس این شهرستان در همه مقاطع تحصیلی در روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کاشان، محمدشریف زارعی، اظهار کرد: با توجه به افزایش بارش رحمت الهی و احتمال یخ زدگی و بروز مشکلات برای شهروندان، مدارس در  همه دوره های تحصیلی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: مهدهای کودک‌ها، مراکز پیش دبستانی و مراکز توانبخشی بهزیستی شهرستان کاشان در روز سه‌شنبه تعطیل است.

زارعی تصریح کرد: شهروندان تا حدامکان از رفت و آمد در مسیرهای کوهستانی و برف گیر خودداری کرده و در صورت لزوم حتما تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس زاهدان سه شنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

گفتنی است مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی شبانه روز گذشته تاکنون مدارس شهرستان‌های خاش، دلگان و قصرقند در نوبت صبح امروز دوشنبه را به تعطیلی کشاند.

تعطیلی مدارس فارس و شیراز فردا سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان فارس و شیراز فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس استان فارس سه شنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس فارس و شیراز روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

تعطیلی مدارس لرستان فردا

فعالیت مدارس شهرهای مختلف لرستان روز سه شنبه مجازی شد. به علت بارش برف، یخبندان و برودت هوا مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرهای خرم آباد، ازنا، الیگودرز، بروجرد، دورود، دلفان ، سلسله و بخش های کاکاوند، اشترینان، زاغه، بیرانوند، شول آباد و سیلاخور به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و مدارس متوسطه اول و دوم نوبت صبح شهرهای و بخش های ذکر شده با تاخیر و راس ساعت ۹ صبح فعالیت خود را شروع می کنند.

همچنین ادارات آموزش و پرورش این شهرها و بخش ها با تاخیر ساعت ۹ آغاز به کار خواهد کرد.

سایر شهرهای استان فعالیت مدارس طبق روال عادی است.

هواشناسی بارش باران و برف در کشور تا جمعه ادامه دارد

سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش باران و برف و هوای سرد تا پایان هفته جاری در کشور خبر داد و اعلام کرد: امروز بیشترین بارش‌ها در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، جنوب کرمان، غرب سواحل دریای خزر و قم، اصفهان و مرکزی رخ می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (دوشنبه ۷ اسفند) در استان‌های واقع در شمال‌شرق، شرق، جنوب‌شرق، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز و جنوب‌غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی شده است.

بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، جنوب کرمان، غرب سواحل دریای خزر و در استان‌های قم، اصفهان و مرکزی رخ خواهد داد.

فردا (سه‌شنبه ۸ اسفند) بارش‌ها در مناطق مذکور به صورت پراکنده تداوم خواهد داشت و از اواخر وقت روز سه‌شنبه موج جدید بارشی از سمت غرب و جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود که در این مناطق سبب بارش خواهد شد.

روز چهارشنبه (۹ اسفند) فعالیت سامانه بارشی جدید در کشور تقویت شده و تقریباً برای بیشتر استان‌های کشور به ویژه غرب سواحل دریای خزر و نیمه شمالی استان‌های فارس و کرمان سبب بارش برف و باران و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

سامانه بارشی روز پنجشنبه به جز مناطقی از شمال‌غرب، غرب و جنوب کشور در سایر مناطق کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد و شاهد تداوم بارش برف و باران و وزش باد نسبتاً شدید در نیمه شرقی کشور خواهیم بود. شدت بارش در روز پنجشنبه در جنوب استان سیستان و بلوچستان است.

روز جمعه (۱۰ اسفند) از گستردگی فعالیت سامانه بارشی کاسته خواهد شد و بارش‌ها با شدت کمتر تنها در شرق سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال‌شرق، شرق و جنوب‌شرق کشور پیش‌بینی شده است.

هوا در بیشتر مناطق سرد می‌شود

کاهش محسوس دما همراه با بارش‌ها از روز گذشته در بیشتر مناطق کشور آغاز شده که روند کاهشی دما امروز هم انتظار می‌رود و هوا تا فردا (سه‌شنبه) در بیشتر مناطق کشور سرد خواهد شد.

امروز همچنین در نوار شرقی کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی از این مناطق احتمال ریزش گردوخاک وجود دارد.

خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان امروز، شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان فردا (سه‌شنبه) و دریای خزر امروز و فردا مواج و متلاطم خواهد بود.

بارش باران و برف همراه با یخبندان سطح زمین در پایتخت

آسمان تهران امروز ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف پیش‌بینی شده که مه رقیق و گاهی وزش باد را شاهد خواهیم بود؛ امشب نیز آسمانی ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده برف همراه با مه رقیق و گاهی وزش باد برای تهران رخ می‌دهد. این شرایط برای دو روز آینده (روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه) نیز پیش‌بینی می‌شود که تداوم کاهش دما را خواهیم داشت.

کمینه و بیشینه دمای هوا در پایتخت برای امروز ۳- و ۳ درجه سانتیگراد است که با تداوم کاهش دما روز سه‌شنبه بیشینه دما ۴ و کمینه ۱- درجه سانتیگراد خواهد بود.

اداره کل هواشناسی استان تهران نیز از تداوم بارش باران و برف در تهران، یخبندان سطح زمین و تداوم هوای سرد تا پایان هفته خبر داد و اعلام کرد: احتمال رگبار و رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ، گاهی مه و محدودیت دید، در ارتفاعات با کولاک برف و احتمال ریزش بهمن پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • سیاوشی

    تو شبکه استانی همدان وسطای اخبار مجری گفت مدارس سراسر استان تعطیله ولی آخر اخبار تو ارتباط تلفنی با مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش همدان آقای مهدی جلیلی تکذیب کرد و گفت فعلا اطلاعیه‌ای صادر نشده.
    تو سایت صدا و سیما میتونین برین اخبار ساعت ۲۲ دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ رو نگاه کنین.

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان