مدارس فردا شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس فردا شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس فردا شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس فردا شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس فردا شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که آموزش در برخی مدارس استان اردبیل در روز شنبه پنجم اسفند ماه به علت بارش برف و برودت هوا، غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزش ادامه خواهد یافت.

به علت برودت هوا و بارش برف، فعالیت آموزشی مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی شهرستان مشگین شهر در نوبت صبح روز شنبه، ۵ اسفند ماه به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

همچنین بر اساس این اطلاعیه، مقطع متوسطه اول مدارس روستایی این شهرستان نیز در نوبت صبح فردا غیرحضوری بوده و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، به علت بارش برف و برودت هوا در شهرستان اردبیل، فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

بنا به این اطلاعیه، آموزش در شهرستان سرعین طی فردا، در دوره پیش دبستانی و ابتدایی غیرحضوری خواهد بود.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: در بیشتر مناطق کشور از بعدازظهر شنبه و روز یکشنبه کاهش محسوس دما به‌ویژه در نوار شمالی پیش‌بینی می‌شود.

بنابر اعلام هواشناسی، شنبه در شمال غرب سواحل دریای خزر خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. همچنین بعدازظهر با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب جنوب غرب کشور همچنین در استان‌های فارس کرمان و هرمزگان ابرناکی و بارش آغاز می‌شود.

طی این روز در گیلان و غرب مازندران بارش شدت خواهد داشت یکشنبه گستره فعالیت سامانه در کل کشور است؛ به طوری که در نواحی شرق اصفهان جنوب سمنان و خراسان رضوی و شمال یزد وزش باد شدید پدیده غالب و در سایر مناطق کشور بارش باران و برف و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در گیلان و غرب مازندران بارش شدت خواهد داشت. در استان‌های تهران، البرز، قزوین، مرکزی قم غرب اصفهان و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و جنوبی بارش به صورت برف است.

دوشنبه گستره بارندگی در نیمه شرقی کشور است و این سامانه در اواخر وقت از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

قابل‌ذکر است که در بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته روند افزایشی دما انتظار می‌رود و از بعدازظهر شنبه و روز یکشنبه کاهش محسوس دما به‌ویژه در نوار شمالی پیش‌بینی می‌شود. همچنین امروز مرکز و شرق خلیج‌فارس مواج و متلاطم است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان