مدارس کردستان فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کردستان یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس کردستان فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس کردستان یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس کردستان فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کردستان یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس کردستان یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس کردستان فردا اعلام نشده است. 

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: پیش بینی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد سامانه بارشی تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان فعال است.

علی پناهی روز شنبه اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌ها از امروز شنبه تا روز چهارشنبه در بعضی ساعات بارش برف و باران(اغلب برف)در نیمه غربی استان بویژه شهرستان‌های بانه، مریوان، سروآباد و کامیاران روی خواهد داد.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی احتمال وقوع بارش‌های پراکنده در دیگر نواحی استان دور از انتظار نیست، گفت: همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه وزش باد نسبتا شدید در مناطق مرکزی، شمالی و شرقی استان پیش بینی می شود.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان یادآور شد: دمای هوا نیز صبح فردا در غالب نواحی حدود ۲ تا سه درجه کاهش می‌یابد و شرایط یخبندان شبانه و صبحگاهی بر استان حاکم خواهد شد.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هزارکانیان با منفی ۱۸ درجه سردترین و سلین با هشت درجه گرمترین نقاط استان بودند و دمای هوای سنندج نیز بین منفی ۲ و سه درجه در نوسان بود.

اداره کل هواشناسی کردستان دارای ۲۲ ایستگاه هواشناسی شامل ۹ ایستگاه سینوپتیک (هر ساعت یک بار تغییرات هواشناسی در آن اندازه گیری و ثبت می‌شود) و ۱۳ ایستگاه اقلیم‌شناسی، ۷۹ ایستگاه باران‌سنجی و سه ایستگاه جاده‌ای است و این ایستگاه‌ها در طول شبانه روز پارامترهای هواشناسی را اندازه‌گیری، ثبت و مخابره می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان