مدارس البرز و کرج فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس البرز و کرج فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس البرز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس البرز و کرج فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس البرز و کرج شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

مدارس شهرستان طالقان بدلیل برودت هوا غیرحضوری شد

فرماندار شهرستان طالقان گفت: مدارس مقطع ابتدایی در این شهرستان فردا شنبه بدلیل برودت هوا غیرحضوری شد.

علی مهدوی شامگاه جمعه اظهار کرد: کلاسهای مقاطع متوسطه اول و دوم شهرستان طالقان نیز با یک ساعت تاخیر برگزار خواهد شد.

سجادخدری بخشدار آسارای کرج نیز افزود: تمام مقاطع تحصیلی در این بخش از شهرستان کرج نیز غیرحضوری شد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: روند کاهش محسوس دما و یخبندان فراگیر تا روز دوشنبه هفته آینده در استان البرز مورد انتظار است.

آرش بهاروند احمدی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان البرز با محوریت کرج گفت: مطابق با هشدارهای هواشناسی سطح زرد و نارنجی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز جمعه در منطقه البرز مرکزی است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز افزود: به موجب آن بارش برف و در بعضی ساعات بارش باران، روند کاهش محسوس دما و یخبندان فراگیر تا روز دوشنبه هفته آینده در استان البرز و در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی سقوط بهمن و ریزش سنگ و لغزندگی سطح جاده مورد انتظار است.

بهاروند احمدی بیان کرد: امروز جمعه آسمان ابری همراه با مه آلودگی و یخبندان، بارش برف و باران و کاهش محسوس دماست و برای فردا شنبه آسمانی صاف همراه با مه آلودگی در صبح، کاهش محسوس دما، یخبندان و سقوط بهمن در ارتفاعات پیش بینی می‌شود.

وی ضمن پیش بینی آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه به مه رقیق، کاهش محسوس دما، یخبندان و سقوط بهمن در ارتفاعات از وجود مخاطره رگبار پراکنده و کولاک برف، انباشت برف، وزش باد نسبتاً شدید و کاهش محسوس دما در استان به ویژه ارتفاعات و جاده‌ها خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز سقوط بهمن و ریزش سنگ، اختلال در ترددهای شهری و بین شهری، کاهش دید و لغزندگی در سطح جاده‌ها را اثرات این مخاطره دانست و بر ضرورت خودداری مسافران از تردد در جاده‌های کوهستانی به دلیل خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ تاکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: اکنون به جز محور جدید هشتگرد - طالقان و محور شمشک - دیزین تمامی محورهای مواصلاتی البرز باز است و تردد خودرو در آنها جریان دارد.

علی زندی فر با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و باران گفت: نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در راه‌های مختلف استان البرز مستقر و در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی با اشاره به فعال بودن ۱۱ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی البرز برای خدمت رسانی به رانندگان در صورت بروز اختلال ترافیکی افزود: تمهیدات لازم برای مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از بارش باران، برف و یخبندان در محورهای استان اتخاذ شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی البرز هستیم و با تلاش نیروهای راهداری هیچ یک از محورهای اصلی و فرعی استان مسدود نیست و تردد در آنها جریان دارد.

زندی فر با اشاره به وضعیت محورهای روستایی توضیح داد: در محورهای طالقان، چالوس و ساوجبلاغ با توجه به حجم بارش‌ها تردد فقط از طریق زنجیر چرخ امکان پذیر است. در محور دروان و آتشگاه هم شاهد فعالیت ماشین‌های راهداری هستیم.

زندی فر با بیان اینکه محور شمشک به دیزین و جاده جدید هشتگرد به طالقان هم همچنان مسدود است، از رانندگان خواست تا قبل از سفر با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام و در محورهای کوهستانی حتماً با زنجیر چرخ تردد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ماهک

    تعطیل کنید دیگگگ

  • ناشناس

    اگه تعطیل میکنین زودتر اعلام کنین ۱۲ شب کی بیداره همه فردا سر کار میریم

  • ناشناس

    تورو خدا تعطیل کنین بابا ما خسته ایممم

  • ناشناس

    تعطیل کنید ناموسا خیلی سرده

  • امیر حسین رضازاده

    تعطیل کنید ناموسا خیلی سرده

  • ناشناس

    سلام وعرض ادب.
    ممنون میشم بزرگواری کنید فردا حداقل مدارس ابتدایی بصورت آنلاین برگزار شوند.
    واقعا هوا خیلییییی سرده و بچه ها مریض میشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان