مدارس البرز و کرج فردا یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس البرز و کرج فردا یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس البرز یکشنبه پرداخته شده است.

مدارس البرز و کرج فردا یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس البرز و کرج یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس البرز روز یکشنبه اعلام نشده است.

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: بارش‌های استان در ادامه زمستان نرمال و کمتر از نرمال است.

آرش بهاروند احمدی با اشاره به وضعیت بارش‌های البرز تا پایان زمستان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد، وضعیت بارش‌ها در استان تا پایان سال در حد نرمال و کمتر از نرمال است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال آبی امسال میانگین بارش استان ۷۱ میلیمتر بوده که نسبت به میانگین بلند مدت حدود ۵۹ میلیمتر کم بارشی داشتیم.

وی توضیح داد: بیشترین کم بارشی مربوط به شهرستان ساوجبلاغ بوده که در مقایسه به نرمال بلند مدت با ۷۷ میلیمتر کمتر بوده است.

این مسئول ابراز کرد: البته اگر بخواهیم بارش‌های امسال را در مقایسه با سال گذشته مقایسه کنیم، ۱۴ میلیمتر افزایش داشته‌ایم.

مدیرکل هواشناسی البرز اضافه کرد: هرچند امسال در مقایسه با سال گذشته وضعیت بارش‌ها بهتر بود ولی همچنان از شرایط نرمال عقب هستیم و مردم نباید فکر کنند این حجم از بارش می‌تواند کمبودها را برطرف کند.

بهاروند احمدی در ادامه با اشاره به وضعیت هوای استان طی سه روز آینده گفت: طی این مدت آسمان البرز صاف است ولی شاهد کاهش محسوس دما در اکثر مناطق استان به ویژه ارتفاعات دیزین، طالقان و آسارا هستیم.

وی تصریح کرد: میانگین کمینه دما در ارتفاعات استان طی سه روز آینده به هشت درجه زیر صفر و بیشینه هم هفت درجه بالای صفر می‌رسد.

این مسئول افزود: با این اوصاف یخبندان صبحگاهی و عصرگاهی در این مناطق دور از انتظار نیست به همین دلیل از مردم درخواست می‌شود در زمان تردد احتیاط لازم را داشته باشند.

وی گفت: طی این مدت میانگین بیشینه دما در سایر مناطق استان به ۱۰ و کمینه آنها نیز به یک درجه بالای صفر می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان