مدارس همدان فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس همدان فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس همدان شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس همدان فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس همدان شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

به اطلاع هم استانی‌ها می‌رساند فردا تمامی مقاطع تحصیلی استان همدان تعطیل است.

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، تمامی مقاطع تحصیلی در سراسر استان، فردا شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ تعطیل است.

مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس را داشته باشند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: ارتفاع برف در برخی از نقاط استان با فعالیت یک سامانه بارشی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۳۰ سانتیمتر رسید.

محمد حسن باقری شکیب افزود: طی شب گذشته بارش برف و باران بیشتر نقاط استان همدان را فرا گرفت و این میزان بارش از ایستگاه بارانسجی «نشر» همدان با ۱۸ میلیمتر گزارش شده است.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی ماهواره‌ای، این سامانه بارشی تا اواخر امشب در استان فعال است و در برخی از نقاط بارش خفیف برف پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: روزهای شنبه و یکشنبه آسمان استان قسمتی ابری بوده و از ظهر دوشنبه تا صبح چهارشنبه سامانه بارشی دیگری به ویژه نیمه غربی استان را تحت تاثیر قرار می دهد و بارش برف را به دنبال دارد.

باقری شکیب افزود: با توجه به بارش برف و احتمال اختلال در تردد وسایل نقلیه به خصوص در گردنه ها، لازم است که از تردد غیرضروری از امروز تا صبح شنبه اجتناب شود.

وی ادامه داد: صبح فردا شنبه و یکشنبه کاهش محسوس دمای صبحگاهی و یخبندان را در استان همدان پیش بینی می شود و دمای کمینه در برخی از نقاط استان برای صبح یکشنبه به ۱۳ درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند با هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و گل‌تپه با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب اظهار کرد: بیشینه دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته چهار درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دمای شهر نیز چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    تعطیل است

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان