مدارس همدان فردا چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس همدان فردا چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس همدان چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس همدان فردا چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس همدان چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس همدان فردا چهارشنبه اعلام نشده است، در صورت اعلام خبر بروزرسانی می شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی نفوذ یک سامانه بارشی، بارش برف خفیف و پراکنده از امشب برخی نقاط استان را فرا می‌گیرد.

محمد حسن باقری اظهار کرد: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی امروز و فردا آسمان استان ابری است و در ساعات بعدازظهر امروز و امشب افزایش ابر و احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده برف در برخی نقاط استان به خصوص در مناطق شمالی و کوهستانی استان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: با تقویت سامانه بارشی از بعدازظهر پنجشنبه تا عصر جمعه بارش برف در بیشتر مناطق استان همدان پیش بینی می شود و برهمین اساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان همدان صادر شده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: با فعالیت سامانه بارشی سرد طی ساعاتی از بعداز ظهر پنجشنبه تا جمعه شب، بارش برف و گاهی وزش باد شدید و کولاک به ویژه در گردنه های استان پیش بینی می شود.

باقری شکیب افزود: به دلیل بارش برف، آبگرفتگی و لغزندگی معابر و اختلال در تردد وسایل نقلیه به ویژه در گردنه های استان وجود دارد و از صبح شنبه و تا اواسط هفته آینده کاهش محسوس دما و یخبندان در سطح معابر استان احتمال می رود.

وی یادآور شد: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در اسدآباد با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در کرفس و درگزین هفت درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت پنج درجه سانتیگراد بالای صفر و ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان