مدارس البرز و کرج فردا سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس البرز و کرج فردا سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس البرز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس البرز و کرج فردا سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس البرز و کرج سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس البرز فردا سه شنبه اعلام نشده است، در صورت اعلام خبر بروزرسانی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: سامانه بارشی بعدی از چهارشنبه تا پایان هفته در استان فعال است.

آرش بهاروند احمدی در خصوص وضعیت آب و هوای استان البرز با محوریت کرج گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جو نسبتاً پایدار تا روز سه شنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید، مه صبحگاهی، کاهش دما و یخبندان فراگیر در سراسر استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به پیش بینی خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی البرز مطابق با هشدار سطح نارنجی گفت: سامانه بارشی بعدی از چهارشنبه تا پایان هفته در استان فعال خواهد بود. 

مدیرکل هواشناسی استان البرز عنوان کرد: برای روز دوشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با مه آلودگی در صبح و یخبندان فراگیر در استان، برای روز سه شنبه آسمانی قسمتی ابری تا ابری همراه با مه رقیق صبحگاهی و یخبندان و برای روز چهارشنبه نیز آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با مه آلودگی و یخبندان در صبح و بارش پراکنده باران و برف در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

بهاروند احمدی با اشاره به وجود مخاطره انباشت برف، یخبندان و کاهش محسوس دمای کمینه در جاده‌های استان البرز، سقوط بهمن و ریزش سنگ، لغزندگی و کاهش میدان دید در سطح جاده‌ها و معابر کوهستانی را اثر این مخاطره برشمرد و تاکید کرد: مسافران از تردد در جاده‌های کوهستانی به دلیل خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ و کوهنوردان از صعود به ارتفاعات و قله‌های البرز مرکزی خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان