مدارس تهران فردا شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس تهران فردا شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس تهران شنبه پرداخته شده است.

مدارس تهران فردا شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس تهران شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

وضعیت تعطیلی مدارس تهران؛ شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس تهران فردا چهارشنبه اعلام نشده است. در صورت تعطیلی مدارس این خبر بروزرسانی می شود. 

تعطیلی مدارس تهران فردا حقیقت دارد؟ 

 

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، و بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی پیرو هشدار زرد شماره ۵۳، وضعیت جوی استان طی سه روز آینده آسمانی اغلب نیمه‌ابری و با فعالیت سامانه بارشی امشب ( ۶ بهمن) تا پیش از ظهر یکشنبه (۸ بهمن) ابری در بعضی ساعات همراه با بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در نیمه‌جنوبی بارش باران، در نیمه‌شمالی بارش باران و گاهی برف و در ارتفاعات عمدتا بارش برف و کولاک مورد انتظار است و در بعضی ساعات رخداد مه و محدودیت دید در دامنه‌ها و ارتفاعات، گاهی رخداد رعد و برق با احتمال تگرگ دور از انتظار نیست.

از ظهر شنبه تا دوشنبه(۷ تا ۹ بهمن) در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود و در روز یکشنبه گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید به‌ویژه در نیمه‌جنوبی نواحی غربی و ارتفاعات مورد انتظار است.

از ظهر یکشنبه به‌تدریج کاهش ابر و کاهش محسوس دما و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز (۶ بهمن) کمی‌ابری از بعد از ظهر نیمه‌ابری تا ابری و گاهی افزایش باد باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۷ بهمن) ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران و مه رقیق و از بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان