جدیدترین پیش بینی قیمت کاردانو | آینده ADA چیست؟

صفحه اقتصاد- در این گزارش به توضیحاتی درباره اینکه جدیدترین پیش بینی قیمت کاردانو | آینده ADA چیست؟ پرداخته ایم.

جدیدترین پیش بینی قیمت کاردانو | آینده ADA چیست؟

صفحه اقتصاد - آسیه کرمی: در این گزارش به توضیحاتی درباره اینکه جدیدترین پیش بینی قیمت کاردانو | آینده ADA چیست؟ پرداخته ایم.
محتوا کریپتوکارنسی کاردانو، ADA، در ماه‌های گذشته شاهد نوسانات فزاینده‌ای بوده است، زیرا سرمایه‌گذاران در این پروژه به دنبال نشانه‌هایی مبنی بر راه‌اندازی به‌روزرسانی تاخیری Vasil آن بودند، که پیش‌بینی قیمت کاردانو را کمی پیچیده‌تر می کرد.

رشد بازار در اوایل سال 2023

قیمت ADA در اوایل ژوئن 2022 افزایش یافت و انتظار می‌رفت ارتقا در پایان همان ماه صورت گیرد، اما در اواسط ژوئیه کاهش پیدا کرد به دلیل اینکه آزمایش‌ها اشکالاتی را شناسایی کردند که قبل از فعال شدن هارد فورک باید برطرف شوند. سپس در اواخر ژوئیه، قیمت سه بار افزایش یافت، اما قادر به حفظ هیچ گونه افزایش پایداری بالاتر از سطح 0.50 دلار نبود و همراه با بقیه بازار، در پی سقوط مبادلات FTX (FTT) در نوامبر، متضرر شد.

در 18 سپتامبر 2022، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار سکه، ویدئویی را منتشر کرد و گفت که ارتقاء Vasil آغاز شده است و تا 22 سپتامبر تکمیل خواهد شد. در حالی که این ارتقا ادامه داشت، رویدادهای بازار به این معنی بود که کوین ADA آنطور که سازندگان یا سرمایه گذاران آن انتظار داشتند، عملکرد خوبی نداشته است.

کاردانو (ADA) چیست؟

کاردانو برای چه مواردی استفاده می شود؟ بیایید نگاهی به آنچه می‌توانیم دریابیم بیاندازیم و برخی از پیش‌بینی‌های قیمت کاردانو را که تا 21 مارس 2023 انجام شده بود نیز بررسی کنیم.

کاردانو توضیح داده است که در سال 2015 تأسیس شد و با عرضه اولیه سکه 62.2 میلیون دلاری (ICO) در سال 2017 توسط چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران اتریوم (ETH) راه اندازی شده است، یکی از اولین بلاک چین هایی بود که از اجماع اثبات سهام (PoS) استفاده کرد. سازوکار. طبق وب‌سایت آن، «فناوری‌های پیشگام را برای ارائه امنیت و پایداری بی‌نظیر به برنامه‌ها، سیستم‌ها و جوامع غیرمتمرکز ترکیب می‌کند». هاسکینسون شرکت تحقیقاتی و مهندسی بلاک چین مستقر در هنگ کنگ Input Output Hong Kong (IOHK) را تأسیس کرد که پروژه کاردانو را همراه با بنیاد کاردانو و شرکت نرم افزار ژاپنی Emurgo توسعه می دهد.

بلاک چین کاردانو به نام جرولامو کاردانو، چندمتخصص ایتالیایی قرن شانزدهم نامگذاری شده است. سکه اصلی این شبکه، ADA، به افتخار آدا لاولیس، ریاضیدان بریتانیایی قرن نوزدهم که به طور گسترده به عنوان اولین برنامه نویس کامپیوتر شناخته می شود، نامگذاری شده است. این بلاک چین از پروتکل Ouroboros استفاده می‌کند که غیرمتمرکز کردن شبکه را امکان‌پذیر می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تا در حالی که ایمن باقی می‌ماند، افزایش یابد. مانند اتریوم که در حال انجام یک سری ارتقاء است، کاردانو نیز در حال پیاده سازی یک سری هارد فورک برای گسترش کارهای خود است. در مارس 2021، هارد فورک مری این شبکه را قادر کرد تا به یک پلتفرم چند دارایی تبدیل شود.

هارد فورک واسیل

جدیدترین ارتقاء به بلاک چین کاردانو هارد فورک Vasil بود که از 29 ژوئن تا 22 سپتامبر 2022 به تعویق افتاد. این ارتقا به افتخار Vasil St Dabov، سفیر کاردانو که سال گذشته درگذشت نامگذاری شده است.

طبق یک پست وبلاگ IOHK: «ارتقای Vasil از طریق ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید، عملکرد، عملکرد، مقیاس‌پذیری و قابلیت همکاری را برای Cardano افزایش می‌دهد. علاوه بر بهبود قراردادهای هوشمند، این ارتقا بخشی از فاز باشو از نقشه راه Cardano است که بر مقیاس بندی و بهینه سازی شبکه و دفتر کل تمرکز دارد و بهبودهای متعددی را برای دفتر کل به همراه خواهد داشت. سه باگ جداگانه در طول آزمایش هارد فورک در ماه ژوئن پیدا شد. هاسکینسون در یک به‌روزرسانی در 1 آگوست 2022 گفت: «این پیچیده‌ترین ارتقای Cardano در تاریخ آن است، زیرا شامل تغییرات در زبان برنامه‌نویسی آن، Plutus، و همچنین تغییرات در پروتکل اجماع و چندین چیز دیگر است. " بسیاری از پیشرفت‌هایی که این ارتقا ارائه خواهد کرد، از پیشنهادات بهبود کاردانو (CIP) که توسط توسعه‌دهندگان در جامعه مطرح شده است، نشأت می‌گیرد.

IOHK گفت: «به‌علاوه این، تعدادی از رمزنگاری‌های ابتدایی جدید ارائه خواهند شد، و فرآیندهای اعتبارسنجی اسکریپت بیشتر شاهد تنظیمات و بهینه‌سازی‌هایی خواهد بود که به ثبات زمان انتشار بلوک و نرخ پردازش تراکنش بالاتر کمک می‌کنند.» علاوه بر کار بر روی ارتقا، IOHK زنجیره جانبی کاردانو را با استفاده از ماشین مجازی اتریوم در 12 ژوئن 2022 راه اندازی کرد. زنجیره جانبی Milkomeda C1 در ماه مارس راه اندازی شد.

نیکو آرکوئروس، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران dcSpark و یکی از مشارکت کنندگان اصلی پروتکل Milkomeda، در 31 ژوئیه 2022 توییت کرد که این زنجیره نزدیک به 7.5 میلیون تراکنش را پردازش کرده است.

تاریخچه قیمت کاردانو

ارزش سکه ADA تمایل به ردیابی بازار ارزهای دیجیتال دارد، در اواخر سال 2017 و اوایل سال 2021 افزایش یافت و در طول فروش گسترده تر ارزش خود را از دست داد. زمانی که قیمت ADA در 2 سپتامبر 2021، پیش از هارد فورک آلونزو، که قراردادهای هوشمند را به بلاک چین معرفی کرد، به بالاترین حد خود یعنی 3.10 دلار رسید، انتظارات بالا بود. توسعه‌دهندگان بیش از 100 قرارداد هوشمند را پس از راه‌اندازی منعقد کردند، و توکن ADA فروخته شد و نتوانست در رالی کریپتو نوامبر 2021 شرکت کند که بیت‌کوین (BTC) و اتر، دو بزرگ‌ترین سکه، را به بالاترین سطح رساند. ADA سال 2022 را با 1.36 دلار آغاز کرد و در 18 ژانویه به 1.63 دلار رسید. سپس در 24 فوریه به 0.7528 دلار کاهش یافت به دلیل اینکه سرمایه گذاران دارایی های خود را در شروع درگیری روسیه و اوکراین فروختند. قیمت در اواخر مارس به سطح 1.24 دلار بهبود پیدا کرد، اما نتوانست روند صعودی را حفظ کند و تا پایان آوریل 2022 به 0.7424 دلار بازگشت. و در 12 مه 2022 به پایین ترین سطح 0.4065 دلار سقوط کرد زیرا بازارهای رمزنگاری به کاهش ارزش استیبل کوین UST و سقوط ارز دیجیتال LUNA واکنش نشان دادند و دلار آمریکا در برابر سبدی از سایر ارزها به بالاترین حد در 20 سال اخیر صعود کرد. به عنوان شاخص دلار (DXY). ADA با افزایش قیمت کریپتو به 0.6823 دلار بازگشت، سپس در اواسط ژوئن به 0.4234 دلار بازگشت. قیمت در 20 جولای 2022 به 0.546 دلار رسید و به 0.4521 دلار عقب نشینی کرد، سپس در ابتدای آگوست در حدود 0.50 دلار معامله شد. در 14 آگوست به بالاترین سطح ماهانه 0.5939 دلار رسید، قبل از اینکه در 31 آگوست 2022 در حدود 0.4575 دلار معامله شود.

در سپتامبر، زمانی که سرمایه‌گذاران اجرای Vasil را پیش‌بینی می‌کردند، قیمت در ابتدا بهبود یافت، و ADA در 10 سپتامبر 2022 به 0.5235 دلار رسید. اما پس از آن، عوامل بازار به معنای کاهش قیمت بودند. علیرغم اخبار مربوط به Vasil، قیمت ADA در 21 اکتبر به 0.331 دلار کاهش یافت و در 5 نوامبر به بالاترین سطح 0.4362 دلار رسید. به دنبال آن، صرافی FTX (FTT) سقوط کرد و بازار دوباره سقوط کرد و ADA را در 21 نوامبر به 0.2973 دلار رساند، علیرغم اعلام اینکه استیبل کوین الگوریتمی DJED در بلاک چین کاردانو راه اندازی خواهد شد. این توکن همچنان به افت خود ادامه می دهد و سال را با 0.2465 دلار بسته است که نشان دهنده زیان سالانه بیش از 80 درصد است. با این حال، از آن زمان به بعد، بهبود بازار شاهد افزایش قیمت ADA بود و در 16 فوریه ارزش آن 0.4192 دلار بود که بهترین قیمت آن از قبل از فروپاشی FTX بود. پس از آن، با تشدید افت با سقوط بانک سیلورگیت، تا حدودی سقوط کرد و در 10 مارس به 0.2985 دلار رسید. از آن زمان، همه چیز تا حدودی بهبود یافته است و سکه در 21 مارس 2023 حدود 0.35 دلار معامله می شد. در آن زمان، کمی کمتر از 34.72 میلیارد ADA در گردش بود. این به سکه ارزش بازاری در حدود 12 میلیارد دلار داد و آن را به هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر این معیار تبدیل کرد.

پیش بینی قیمت کاردانو دور بالا

جدیدترین پیش بینی قیمت کاردانو

اکنون نگاهی به برخی از پیش‌بینی‌های قیمت کریپتو کاردانو می اندازیم که تا ۲۱ مارس ۲۰۲۳ انجام شده بود. مهم است که به یاد داشته باشید که پیش‌بینی‌های قیمت، به‌ویژه برای چیزی به‌طور بالقوه نوسان مانند ارز دیجیتال، اغلب اشتباه است. علاوه بر این، پیش‌بینی‌های بلندمدت قیمت کریپتو اغلب با استفاده از یک الگوریتم انجام می‌شوند، به این معنی که می‌توانند در هر زمانی تغییر کنند. اول، CoinCodex یک پیش‌بینی کوتاه‌مدت قیمت کاردانو برای سال 2023 داشت، که نشان می‌دهد سکه می‌تواند تا 26 مارس به 0.3256 دلار سقوط کند و تا 20 آوریل به 0.2398 دلار ادامه دهد. این تجزیه و تحلیل فنی سایت، شاید به طرز شگفت انگیزی، خنثی بود، با 15 نشانگر که سیگنال های صعودی را در مقابل 14 نشانگر نزولی ایجاد می کردند. در همین حال، CaptainAltCoin پیش‌بینی قیمت کریپتو ADA داشت که نشان می‌داد کاردانو می‌تواند در ماه می 2023 به 0.26 دلار کاهش یابد و در مارس سال آینده به 0.4974 دلار بازگردد. سپس این سایت قیمت کاردانو را برای سال 2025 پیش‌بینی کرد که با 0.8376 دلار معامله شد، اما گفت که ممکن است تا مارس 2028 به 0.761 دلار کاهش یابد. با این حال، تا سال 2030، این سایت پیشنهاد داد که ADA می تواند به 2.09 دلار بازگردد و حتی قیمت سکه کاردانو را برای سال 2040 با قیمت 4.19 دلار بالقوه پیش بینی کرد.

در مرحله بعد، PricePrediction پیش‌بینی قیمت ADA را انجام داد که در نیمه دوم دهه صعودی‌تر بود، با پیش‌بینی قیمت کاردانو برای سال 2030، تخمین زد که میانگین قیمت سکه می‌تواند 6.52 دلار باشد، از 0.98 دلار در سال 2025 و 0.46 دلار در سال 2023، بر اساس مصنوعی عمیق آن. تجزیه و تحلیل فنی به کمک هوش در نهایت، Wallet Investor از نظر پیش‌بینی قیمت کریپتو ADA نسبتاً ضعیف‌تر بود و نشان می‌دهد که سکه می‌تواند تا ماه مارس سال آینده به میزان قابل توجهی از سطوح فعلی کاهش یابد و تا 0.0234 دلار معامله شود. هنگامی که به دنبال پیش‌بینی قیمت سکه ADA هستید، مهم است که به خاطر داشته باشید که بازارهای ارزهای دیجیتال به شدت نوسان دارند. این امر پیش بینی دقیق قیمت سکه را در چند ساعت دشوار می کند و حتی ارائه پیش بینی بلندمدت را سخت تر می کند. به این ترتیب، تحلیلگران و پیش‌بینی‌کنندگان مبتنی بر الگوریتم می‌توانند پیش‌بینی‌های خود را اشتباه بگیرند و می‌کنند. اگر قصد سرمایه گذاری کاردانو را دارید، توصیه می کنیم همیشه تحقیقات خود را انجام دهید. قبل از تصمیم گیری در مورد معاملات، به آخرین اخبار کاردانو، روندهای بازار، تحلیل های فنی و بنیادی و نظرات کارشناسان نگاه کنید. به خاطر داشته باشید که عملکرد گذشته تضمینی برای بازدهی آینده نیست و هرگز پولی را که نمی توانید از دست بدهید سرمایه گذاری نکنید.

نوشته پیتر هن و نیکول ویلینگ

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان