علت اینکه کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟

رانندگان کامیون و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا می گویند چرا با وجود گذشت ۳۵ از سال جدید هنوز کرایه حمل و نقل بار ثابت مانده و به روز رسانی نرخ شاخص تن کیلومتر جاده ای انجام نشده است

علت اینکه کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟
صفحه اقتصاد -

ابراهیم علیاری فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا، در شبکه های اجتماعی در این مورد نوشت: از اوخر سال گذشته چنانچه شاهد بودیم و دیدیم تمام ارگان ها و نهادهای دولتی اقدامات لازم و اولیه و نهایی خود برای افزایش نرخ خدمات، مالیات، عوارض، جریمه ها، ویزیت (بیمارستانی و مطبی)، ارزش افزوده و..را متناسب و سازگار با شرایط اقتصادی و تورم موجود انجام داده و تصویب کردند و بلافاصبه از اوایل سال ۱۴۰۳ نیز این افزایش نرخ ها را عملیاتی کردند.

این راننده کامیون افزود: افزایش ها نرخ حدمات، مالیات، عوارض، جریمه ها و ... در حالی با سرعت صورت گرفت که هیچ ارگان ، سازمان و دستگاه نظارتی و ... به این موضوع اعتراضی نکرد چرا که اغلب این افزایش ها مربوط به خدمات دولتی و ارگان ها و نهادهای تحت امر دولت و همچنین سرمایه داران و شرکت های خصولتی بود.

علیاری ادامه داد: اما اکنون شاهد هستیم که امروز 36 روز از سال 1403 می گذرد و هنوز کرایه حمل و نقل بار و بروز رسانی نرخ شاخص  تن کیلومتر دست نخورده باقی مانده است.

این فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا تاکید کرد: احتمالا اگر اقدامی هم بخواهد در این مورد انجام شود و با توجه به هزینه ها و تورم، تغییراتی در کرایه ها صورت گیرد عده ای از خواب زمستانی بیدار شده و مانع  از به روز رسانی تعرفه حمل و نقل  شده و درخواست قانونی و برحق رانندگان مبنی بر افزایش کرایه های حمل و نقل کالا را سرکوب خواهند کرد.

علیاری گفت: چه حکمتی هست که اول سال همه سازمان ها و مسئولان ذینفع و ذی ربط و بی ربط بسیج می شوند که کرایه حمل و نقل را سرکوب و دستوری کنند؟

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان