تعطیلی نوروزی مدارس تهران از شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ حقیقت دارد؟

صفحه اقتصاد در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه تعطیلی نوروزی مدارس تهران از شنبه 20 اسفند ۱۴۰۱ حقیقت دارد؟ و احتمال تعطیلی مدارس‌ تهران 20 اسفند ۱۴۰۱

تعطیلی نوروزی مدارس تهران از شنبه 20 اسفند ۱۴۰۱ حقیقت دارد؟

صفحه اقتصاد در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه تعطیلی نوروزی مدارس تهران از شنبه 20 اسفند ۱۴۰۱ حقیقت دارد؟ پرداخته است.

احتمال تعطیلی مدارس استان تهران شنبه 20 اسفند 1401

قابل توجه خانواده ها و دانش آموزان استان تهران هر روز صبح قبل از حرکت به سمت محل کار و مدارس، از رسانه ملی و رسانه های رسمی از وضعیت تعطیلی مدارس آگاه شوید.

آیا روز شنبه 20 اسفند مدارس تهران تعطیل است؟

فعلا تا لحظه تنظیم این خبر هیچ اطلاعیه و اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه 20 اسفند ۱۴۰۱ به خاطر تعطیلات نوروزی، آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان اعلام نشده است. حتی شبکه خبر و سایت های خبرگزاری ها هم هنوز اخباری در این زمینه اطلاع رسانی نکرده اند.

باید منتظر ماند تا اطلاعیه رسمی آموزش و پرورش و استانداری ها صادر بشود.

آیا احتمال دارد که فردا شنبه 20 اسفند به خاطر تعطیلات نوروزی مدارس و دانشگاه های‌ تهران تعطیل بشوند یا خیر؟ مدارس تهران فردا تعطیل است؟ تهران فردا تعطیل است؟

در صورتی که مدارس‌ تهران فردا شنبه 20 اسفند به طور رسمی تعطیل شد ما اطلاعیه ها را بروزرسانی خواهیم کرد.

کدام مدارس استان‌ تهران فردا شنبه 20 اسفند تعطیل است؟

توجه داشته باشید که هر دانش آموزی که در مدرسه حاضر نشود غیبت میخورد و یا اینکه دلیل موجه باید داشته باشد.

هر لحظه که اطلاعیه ای درباره تعطیلی‌ مدارس تهران فردا شنبه 20 اسفند ۱۴۰۱ صادر شود حتما در این خبر بروزرسانی خواهد شد.

استان تهران در یک نگاه

استان تهران به مرکزیت شهر تهران، با وسعتی حدود 13841 کیلومتر مربّع، بین ۳۴ تا ۳۶٫۵ درجهٔ عرض شمالی و ۵۰ تا ۵۳ درجهٔ طول شرقی واقع شده‌است. این استان ازشمال به استان مازندران، از جنوب به استان قم، از جنوب‌غربی به استان مرکزی، از غرب به استان البرز و از شرق به استان سمنان محدود است. جمعیت این استان در سال ۱۳۹8، 13٬268٬000 نفر بوده‌است. مرکز این استان شهر تهران است. شهر تهران پایتخت کشور ایران نیز به‌شمار می‌رود.

جمعیت استان تهران:

استان تهران، با جمعیتی بالغ بر 13٬268٬000 نفر، بزرگ‌ترین استان ایران از نظر بازار مصرفی بوده و نیز با وجود تمامی امکانجهات بازاری و بازاریابی قلب تجاری ایران به شمار می‌آید. این استان ۲۰ درصد جمعیت کشور را در خود جای داده است و با ۳۰ درصد صنایع، ۳۶ درصد ازکارخانجات بزرگ، ۴۰ درصد بازار مصرف کل کشور، ۴۰ درصد صنایع غذایی، ۴۰ درصد تعاونی‌های سراسر کشور، ۴۴ درصد از تولید گل و گیاه و ۳۱ درصد تولید گوشت قرمز، در مجموع با قدرت اقتصادی کل کشور قابلیت‌های ویژه‌ای در بخش اقتصادی و صنایع به خود اختصاص داده است.

تقسیمات کشوری

استان تهران دارای شانزده شهرستان است که عبارتند از:

شهرستان دماوند

شهرستان اسلامشهر

شهرستان فیروزکوه

شهرستان پردیس

شهرستان ری

شهرستان رباط‌کریم

شهرستان شمیرانات

شهرستان تهران

شهرستان ورامین

شهرستان پاکدشت

شهرستان پیشوا

شهرستان شهریار

شهرستان ملارد

شهرستان قدس

شهرستان بهارستان

شهرستان قرچک

استان تهران با بیش از ۱3 میلیون نفر جمعیت، ۱۷/۵ درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است. از این میزان، 12 میلیون نفر در مناطق شهری و حدود 814 هزار نفر در مناطق روستاییِ آن ساکن هستند. ۶۳/۶ درصد از جمعیت شهری استان تهران در شهر تهران و مابقی در ۴۴ شهر دیگر استان ساکن هستند. رشد جمعیت شهر تهران ۴/۱ درصد است که در مقایسه با دهه قبل اندکی افزایش یافته‌است. میان شهرهای استان تهران، شهریار با ۱۶/۸ درصد رشد سالیانه، در مقام اول رشد قرار دارد و کمال‌شهر با ۱۱/۴ درصد، ملارد با ۱۰ درصد و پاکدشت با ۹/۹ درصد و صفادشت با ۸/۸ درصد رشد سالانه در مقام‌های بعدی قرار دارند. در طول دهه ۱۳۸۵-۱۳۷۵ ده شهر به شهرهای استان تهران اضافه شده‌اند که بزرگ‌ترین آنها شهرهای اندیشه، صالح‌آباد و باغستان و نصیرآباد با ۷۵ هزار، ۵۴ هزار، ۵۲ هزار، ۲۳ هزار نفر و کوچک‌ترین آنها شهر ارجمند با ۱۷۰۰ نفر بوده‌است. استان تهران امروزه دارای ۱۶ شهرستان، ۴۵ شهر و ۷۸ دهستان است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان