صفحه اقتصاد بررسی می کند:

محمد هادی علی احمدی شهردار جدید منطقه ۱۳ شهر تهران کیست؟

توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های محمد هادی علی احمدی شهردار جدید منطقه ۱۳ شهر تهران در صفحه اقتصاد منتشر شد!

محمد هادی علی احمدی شهردار جدید منطقه 13 شهر تهران کیست؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های محمد هادی علی احمدی شهردار جدید منطقه ۱۳ شهر تهران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. علیرضا زاکانی ، شهردار تهران در حکمی محمد هادی علی احمدی را به سمت شهردار منطقه ۱۳ شهر تهران منصوب کرد.

لازم به بیان است پیش از این، مجتبی شکری عهده دار سمت شهرداری منطقه ۱۳ شهر تهران بوده است.

درباره منطقه ۱۳ شهر تهران بد نیست بدانید این منطقه که در شرق کلانشهر تهران قرار دارد از شمال به خیابان دماوند، از شرق به بزرگراه یاسینی، از جنوب به خیابان پیروزی و از غرب نیز به خیابان هفده شهریور محدود می‌ شود. منطقه ۱۳ شهر تهران براساس تقسیمات شورای اسلامی شهر تهران دارای ۴ ناحیه و دارای ۱۳ محله است. همچنین این منطقه دارای ۱۵۴ مدرسه و ۴۶ مسجد می‌ باشد. پارک سرخه حصار به عنوان یکی از منحصربفردترین پارک های جنگلی در کلانشهر تهران در این منطقه قرار دارد! جالب است بدانید این پارک از قدیمی ترین شکارگاه های ایران به حساب می آید.

جمعیت این منطقه براساس سرشماری سال ۱۳۹۰ شمسی ایران، ۲۷۶۰۲۷ نفر (۸۹۵۸۲ خانوار) شامل ۱۳۶۷۰۶ مرد و ۱۳۹۳۲۱ زن می‌ باشد.

ساختمان شهرداری منطقه ۱۳ شهر تهران در بزرگراه امام علی (ع) و نرسیده به خیابان دماوند قرار دارد.

در مراسم معارفه شهردار جدید منطقه 13 چه گذشت؟

حسین نظری معاون هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات مجتبی شکری شهردار سابق منطقه13 در سخنانی بر ضرورت تلاش مضاعف و برنامه مدون در تحقق شعار "تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام" تأکید کرد و افزود: کارمحوری در سایه رضایت خداوند و کسب رضایت مندی شهروندان هدف اصلی مدیریت کلانشهر تهران است که شهرداران مناطق به عنوان سرپنجه های کارمحوری می بایست با عقلانیت، درایت و سلامت در تحقق آن تلاش نمایند.

محمدهادی علی احمدی، شهردار جدید منطقه13 نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اعتماد دکتر زاکانی شهردار تهران، ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و تعامل سازنده، همانند سنوات گذشته با نگاه غیر سلیقه ای و مبتنی بر ارتقاء شاخص و عملکردها در جهت رضایت خداوند و خدمت به مردم گام بردارد.

همچنین در این مراسم مجتبی شکری شهردار سابق منطقه13 ضمن تشکر از همه همکاران و اعضای شورایاری محلات به جهت همکاری صادقانه و همدلی در پیشبرد برنامه های شهری، به ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی یکسال گذشته پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان