صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره توکن هواداری باشگاه پاری سن ژرمن + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال PSG

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در توکن هواداری پاری سن ژرمن و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال PSG در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره توکن هواداری باشگاه پاری سن ژرمن + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال PSG

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در توکن هواداری باشگاه پاری سن ژرمن و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال PSG خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سال 1399 شمسی بود که باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن ( Paris Saint-Germain F.C )، توکن‌ های هواداری خود را با همکاری اپلیکیشن Socios ارائه کرد! توکن پاری سن ژرمن یک توکن کاربردی است که شیوه های جدیدی را برای تعامل طرفداران با باشگاه مورد علاقه ی خود فراهم می سازد.

اپلیکیشن Socios توسعه یافته بر پایه ی فناوری بلاکچین و رمزارز چیلیز (یا CHZ به عنوان یک ارز دیجیتال با استاندارد ERC20 در بلاکچین اتریوم) می باشد! هدف این اپلیکیشن تسهیل روابط میان باشگاه های ورزشی و طرفداران آن ها، ساماندهی هواداران و همچنین تعامل بیشتر آنها با تیم ورزشی موردعلاقه ی خود است.

فن توکن پاری سن ژرمن با نماد اختصاری PSG (یا Paris Saint-Germain Fan Token) مستقیما با باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن مرتبط است. هدف اصلی توکن هواداری باشگاه پاری سن ژرمن همچون دیگر توکن‌ های هواداری، افزایش تعامل و مشارکت مستقیم میان تیم های فوتبا و هواداران خود است! ایده ای خلاقانه که امکان تاثیرگذاری بر فعالیت‌ ها و تصمیمات آن باشگاه ورزشی را برای عموم فراهم می‌ کند.

اما هشتم مهر ماه سال 1400 شمسی بود که با انتشار خبر انتقال لیونل مسی از بارسلونا به پاری سن ژرمن، توکن‌ PSG افزایش قیمت جالب توجهی را تجربه کرد (قیمت توکن هواداران PSG در طول دو هفته دو برابر شد)! چرا که لیونل مسی بالاترین افتخارات را در دنیای فوتبال رقم‌ زده است و بازیکنی معمولی در دنیای فوتبال نیست… قیمت توکن PSG در زمان معرفی ۲۹ دلار بود که پس از افشای خبر انتقال لیونل مسی به تیم فوتبال پاری سن ژرمن، به صورت ناگهانی به ۴۴ دلار رسید.

یکی از بیشترین استفاده‌ هایی که از توکن‌ های هواداری می‌ شود، بررسی واکنش‌ های هواداران به انتخاب‌ های مهم باشگاه موردنظر خود است! یعنی تیم‌ های فوتبال از توکن‌ های هواداری به عنوان معیاری برای ارزیابی نظرات هواداران خود استفاده می‌ کنند.

حداکثر عرضه توکن هواداری پاری سن ژرمن تعداد ۲۰ میلیون واحد تعیین شده است.! همچنین در هر سال، ۲٫۵ میلیون توکن PSG نیز توزیع خواهد شد. عرضه محدود توکن‌ PSG به این معنا است که می‌ تواند کالای باارزشی برای کاربران باشد…

توکن هواداری PSG را می توان از بهترین صرافی های ارز دیجیتال همچون صرافی بایننس ، صرافی Gate.io ، صرافی آپ بیت و… می باشد. در حال حاضر فعال ترین صرافی رمزارزی که در آن فن توکن پاری سن ژرمن معامله می‌ شود، صرافی AAX با سهم ۳۰.۹۵ درصد از حجم معاملات روزانه است.

همچنین از جمله کیف پول های مناسب برای نگهداری از توکن هواداری پاری سن ژرمن (براساس استاندارد ERC20 و بر روی پلتفرم اتریوم) می توان به کیف پول کوینومی ، کیف پول متامسک ، کیف پول تراست والت ، کیف پول اتمیک و همچنین کیف پول سخت افزاری لجر اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان