نقشه عجیب دختر ۲۱ ساله برای سرقت از جراح زیبایی
دختر ۲۱ سالهای که با معرفی خود بهعنوان خریدار آپارتمان، جراح زیبایی را به دام یک باند سرقت کشانده بود، پس از دستگیری به طراحی این نقشه اعتراف کرد و گفت: هدف بعدی باند، سرقت از دندانپزشکان بوده است.
اواخر خردادماه، مردی که جراح زیبایی است با پلیس تماس گرفت و از سرقتی میلیاردی در یکی از آپارتمانهایش در شمال تهران خبر داد.
وی در اظهارات خود گفت که پس از انتشار آگهی فروش آپارتمان، دختری جوان با معرفی خود بهعنوان خریدار با او قرار ملاقات گذاشت. پس از ورود به ساختمان، چند مرد نقابدار و مسلح به قمه وارد شدند، دست و پای او را بستند و پس از سرقت دلار، طلا، ساعت مچی و سایر اموال باارزش، از محل گریختند.
با حضور مأموران و بررسی صحنه جرم، کارت شناسایی دختری به نام «شهلا» در محل کشف شد. همین سرنخ باعث شناسایی و دستگیری او شد. این دختر ابتدا مدعی شد کارت شناسایی خود را گم کرده و از ماجرا اطلاعی ندارد، اما در ادامه تحقیقات به مشارکت در سرقت اعتراف کرد و گفت این سرقت را با همدستی فردی به نام «امیر» و چند عضو دیگر یک باند سرقت طراحی و اجرا کردهاند. تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد.
متهم ۲۱ ساله در بازجوییها گفت چند ماه قبل هنگام مراجعه به مطب جراح زیبایی برای عمل بینی، متوجه شده بود پزشک قصد فروش آپارتمان خود را دارد. او پس از شنیدن جزئیات، این موضوع را به یکی از دوستانش که عضو یک باند سرقت بود اطلاع داد و پیشنهاد اجرای نقشه سرقت را مطرح کرد.
به گفته این دختر، او در نقش خریدار با پزشک قرار ملاقات گذاشت و پس از ورود به آپارتمان، اعضای باند وارد محل شدند و اموال باارزش پزشک را به سرقت بردند.
وی همچنین در اعترافات خود گفت که با علاقه شخصی وارد دنیای سرقت شده و برای تجربه هیجان، از یکی از خلافکاران محله خواسته بود او را وارد باند کند. او مدعی شد اگر دستگیر نمیشد، قصد داشت با همین شیوه، دندانپزشکان را نیز هدف سرقت قرار دهد؛ زیرا تصور میکرد آنها پول و اموال ارزشمند زیادی در اختیار دارند.
در حال حاضر، متهم با دستور بازپرس جنایی در بازداشت به سر میبرد و تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.
نظر شما