تجدید و تمدید موفقیت آمیز گواهینامه سیستم های مدیریتی یکپارچه فولاد خراسان
در راستای تحقق هدف استراتژیک "توسعه نظام های مدیریتی و تعالی سازمانی" سیستم های مدیریتی یکپارچه شرکت بر پایه استانداردهای معتبر بینالمللی مورد ممیزی قرار گرفته و با موفقیت تمدید و تجدید شدند.

سرپرست شرکت مجتمع فولاد خراسان با قدردانی از همکاران برای این موففیت، تاکید کرد: تمرکز بر جهت گیری مناسب، اجرای اثربخش اقدامات تعریف شده و گام برداشتن مبتنی بر اصل بهبود مستمر و نظام مند حاصل از استقرار سیستم های مدیریتی، دستاوردهای ارزنده ای بههمراه دارد،
هیهات افزود: این پایشهای مستمر، رشد ارزش افزوده در طول زنجیره ارزش سازمان را میسر می سازد.
بنا بر اعلام معاونت برنامهریزی وفناوری فولاد خراسان، ممیزی استانداردهای مدیریتی:
ISO ۹۰۰۱ ☑️سیستم مدیریت کیفیت
ISO ۱۴۰۰۱ سیستم مدیریت محیط زیست
ISO ۴۵۰۰۱ سیستم ایمنی و بهداشت شغلی
ISO ۱۰۰۱۵ سیستم مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان
ISO ۱۰۰۰۲ سیستم مدیریت شکایت مشتریان
ISO ۱۰۰۰۴ سیستم مدیریت رضایت مشتریان
به عنوان نظامهای مدیریتی که نقش مهمی در انطباق محصولات و خدمات با الزامات، افزایش رضایت مشتریان، خلق ارزش برای ذینفعان و همراستایی با استراتژیهای کلان شرکت ایفا میکنند، در این فرایند مورد پایش قرار گرفت.
مدیر «تضمینکیفبت و تعالی سازمانی» فولاد خراسان در این باره اظهار داشت: بر اساس خط مشی تعریف شده توسط مدیریت ارشد و بر اساس جهت گیری های سازمان، فولتد خراسان ستانداردهای همسو با اهداف را توسعه داده است به نحوی که پیاده سازی استانداردهای دیگری مانند استاندارد مدیریت بازدهی آب (ISO ۴۶۰۰۱) و استاندارد مدیریت دارائیهای فیزیکی (ISO ۵۵۰۰۱) ، سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) ISO/IEC ۲۷۰۰۱:۲۰۲۲ نیز علاوه بر استانداردهای مذکور در دستور کار شرکت قرار دارد.
محسن مژدکانلو افزود: در راستای حفظ و ارتقای سیستم های مذکور، در مرحله اول، ممیزی داخلی در روزهای ۱۴ اردیبهشت تا ۸ خرداد ماه با استفاده از ظرفیت تخصصی داخلی با مشارکت فعال واحدهای مرتبط انجام شد.
به کفتهی وی ممیزی شخص ثالث نیز از تاریخ های ۱۲ تا ۱۴ مهرماه جاری توسط شرکت SGS انجام شد که پس از جمعبندی نتایج حاصل از ممیزی های تجدید و مراقبتی تایید شد.
گفتمی است در این دورهی ممیزی، تجدید گواهینامه سیستم های مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵، سیستم مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان ISO ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ انجام و برای یک دوره سه ساله دیگر اعتباربخشی شد. همچنین ،بازبینی سالانه اول سیستم های مدیریت کیفیت، راهنماهایی برای رسیدگی به شکایات مشتری در سازمان ها ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸، پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ و بازبینی سالاانه دوم سیستم های مدیریت زیست محیطیISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و مدیریت ایمنی وسلامت شغلی ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ صورت پذیرفت.
نظر شما