مدیرشعب بانک مسکن استان تشریح کرد:

روند موفق مدیریت شعب بانک مسکن زنجان در ایجاد تعامل پایدار با مشتریان حقوقی

مدیر شعب استان زنجان از تبیین سیاست‌ها برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان در راستای توسعه و تسهیل جذب مشتریان در قالب بانکداری شرکتی خبر داد.

روند موفق مدیریت شعب بانک مسکن زنجان در ایجاد تعامل پایدار با مشتریان حقوقی
صفحه اقتصاد -

یونس احمدی مدیرشعب استان زنجان گفت: تاکنون با تعدادی از شرکت‌های بزرگ و فعال در بخش‌های خدماتی، بازرگانی، تولیدی و صنعتی استان مذاکره به عمل آمده و با تمرکز بر تحقق‌بخشی به انواع نیازهای مالی و بانکی آنها متناسب با سیاست های کلان بانک در پی جذب این مشتریان حقوقی و با پتانسیل مالی بالا هستیم.

مدیر شعب استان تصریح کرد: در حال حاضر این مدیریت شعب با هدف برنامه‌محوری در زمینه جذب سرمایه‌های کلان و به دلیل استقرار شرکت «ایران ترانسفو» و شرکت «صنعت روی» در استان، به شناسائی انتظارات و درخواست‌های این شرکت‌ها پرداخته و نسبت به فراهم‌سازی زمینه تعامل پایدار و ماندگار با آن‌ها در تلاش است.

یونس احمدی به چندین نمونه از توافق‌های صورت گرفته در این حوزه اشاره کرد وگفت: از ابتدای اجرای سیاست بانکداری شرکتی با شرکت «شیر پاستوریزه پگاه» زنجان، سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت «توسعه پست‌های ایران ترانسفو» مراوده مطلوبی برقرار کرده و ضمن تخصیص کد شناسه بانکداری شرکتی به آنها توسعه تعاملات مالی و بانکی در اولویت قرارگرفته است.

وی افزود: شرط انتخاب بانک مسکن به عنوان یکی از بانک‌های عامل شرکت‌های طرف تعامل، از شروط اصلی ادامه همکاری بوده و افزایش مراودات مالی در سایر زمینه‌ها از جمله صدور ضمانتنامه، گشایش اعتبارات اسنادی، واریز حقوق پرسنل و استفاده از دستگاه‌های پایانه فروشگاهی در کنار ارائه انواع خدمات بانکی از استراتژی های مهم در اجرای خدمات بانکداری شرکتی است.

مدیر شعب استان زنجان در ادامه گفت : با توجه به اهمیت تامین مالی سریع در بخش‌های تولیدی و طرح‌های توسعه‌ای که از اولویت های اصلی این شرکت‌ها در انتخاب بانک عامل است؛ تسهیل و تسریع در تامین مالی از طریق ابزارهای مختلف در اختیار بانک می‌تواند در جلب رضایت و حفظ و نگاهداشت آنان موثر باشد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه