درخشش پاکسان در رویداد ملی کیفیت| کسب تندیس سیمین دوستاره و دو عنوان برتر

شرکت پاکسان در هشتمین رویداد ملی کیفیت، بار دیگر نام خود را در زمره پیشگامان عرصه تعالی سازمانی کشور ثبت کرد و با کسب تندیس سیمین دوستاره – عالی‌ترین نشان این رویداد – در کنار دو عنوان برتر در معیارهای مشتری‌مداری و فرایندها، محصولات و خدمات توانست درخششی ویژه از خود به نمایش بگذارد.

درخشش پاکسان در رویداد ملی کیفیت| کسب تندیس سیمین دوستاره و دو عنوان برتر
صفحه اقتصاد -

این مجموعه با حضور در هشتمین رویداد ملی کیفیت توانست برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات خود به ثبت رساند. این موفقیت نه‌تنها گواهی بر پایبندی سازمان به اصول مدیریت کیفیت جامع (TQM) است، بلکه نشان از رویکرد آینده‌نگر این مجموعه در سرمایه‌گذاری بر توسعه پایدار و بهبود مستمر دارد.

در مراسم اهدای جوایز، شهریار محمدی‌راد، مدیرعامل پاکسان، این افتخارات را از دست مقامات عالی‌رتبه کشور دریافت کرد و در پنل تخصصی «ارائه تجارب موفق در حوزه رویکردهای نوین در مدل تعالی سازمانی» به‌عنوان یکی از سخنرانان اصلی حضور یافت. وی با تکیه بر تجارب سازمانی، نقش سرمایه انسانی در پویایی کسب‌وکار، لزوم چابکی فرایندها و جایگاه مشتری‌مداری را به‌عنوان موتور محرک تعالی سازمانی مورد تأکید قرار داد.

این همایش که در روز سی‌ام شهریورماه ۱۴۰۴ در محل همایش های محک برگزار شد، محفلی برای گردهمایی بزرگان صنعت کشور بود. شرکت‌هایی همچون نفت پارس، کرمان موتور، یونیلیور، شرکت صنعتی بهشهر، پتروشیمی جم، مجتمع فولاد ظفر بناب و شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و… در کنار پاکسان به رقابتی سالم و سازنده پرداختند تا سطحی تازه از کیفیت و استاندارد را در صنعت ایران به نمایش بگذارند.

حضور مقامات ارشد دولت و نمایندگان مجلس، از جمله عبدالحسین روح‌الامینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و مالک حسینی، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر اعتبار این رویداد افزود. سخنان این چهره‌ها بیش از هر چیز بر نقش کیفیت در تضمین توسعه پایدار و ارتقای تاب‌آوری اقتصاد ملی تأکید داشت.

هشتمین همایش ملی کیفیت به همت انجمن حامیان استاندارد و کیفیت و با مشارکت دانشگاه علم و صنعت به‌عنوان دبیرخانه علمی و مجموعه تأمین توسعه دانش صدرا به‌عنوان دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی برگزار شد.

در این دوره، سازمان‌ها بر اساس چارچوب علمی مدیریت کیفیت جامع (TQM) در شش محور بنیادین شامل رهبری و مدیریت راهبردی، سرمایه انسانی، فرایندها، محصولات و خدمات، مشتری‌مداری، مدیریت شراکت‌ها و عملکرد کسب‌وکار مورد ارزیابی قرار گرفتند.

درخشش پاکسان در این ارزیابی ملی، بار دیگر نشان داد که این مجموعه با نگاه علمی، تمرکز بر نوآوری و توجه به مشتری به‌عنوان سرمایه اصلی سازمان، مسیر تعالی و کیفیت را نه یک شعار، بلکه واقعیتی جاری در متن فعالیت‌های خود می‌داند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه