تنوع محصولات و خدمات مشتری‌پسند، رمز موفقیت بیمه دی در صدور بیمه‌های زندگی

تنوع در ارائه محصولات بیمه‌های زندگی، تنها نقطه برجسته «بیمه دی» نیست. این شرکت سود منافع مشترک در این بیمه‌ها را محاسبه و برای بیمه‌گذاران خود اعمال کرده است. از سوی دیگر، ارائه محصول بیمه‌نامه زندگی با عنوان «زندگی بهادار»، از آن جهت نام شرکت «بیمه دی» را بر سر زبان انداخت که مدیران آن، امکان اتصال بیمه‌نامه به صندوق‌های طلا، سهام، درآمد ثابت، مسکن و… در محصولات جدید را مهیا کردند.

تنوع محصولات و خدمات مشتری‌پسند، رمز موفقیت بیمه دی در صدور بیمه‌های زندگی
صفحه اقتصاد -

نقطه عطف صدور بیمه‌های زندگی را باید به اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ مربوط دانست، هرچند که در آن زمان، تنوع محصولات به صورت امروزی تا این اندازه وسیع و جذاب نبود. به هر تقدیر، گذشت زمان و برنامه‌های آموزشی و افزایش سطح سواد بیمه‌ای توده‌های مردم باعث شد، تا اقبال مردم و خانواده‌ها نسبت به خرید این دست بیمه‌ها بیش از پیش شود.

بیمه زندگی را باید یکی از زیرمجموعه‌های بیمه اشخاص قلمداد کرد که هم از منظر حمایت مالی و هم از منظر سرمایه‌گذاری بلندمدت، قابل توجه است.

یکی از شرکت‌های بیمه‌ای که در این سال‌ها موفق شده به لطف و مدد خوش‌نامی و ارائه خدمات واقعی و به موقع، مورد توجه خریداران بیمه‌های زندگی قرار بگیرد، بی‌تردید «بیمه دی» است.

در گذشته، مردم بیمه زندگی را با نام بیمه عمر و مستمری می‌شناختند، اما شرکت «بیمه دی» در این سال‌ها محصولات متنوعی را ذیل این عنوان ارائه کرده است:

  • بیمه عمر و مستمری
  • بیمه عمر و مستمری خانواده
  • بیمه عمر ساده زمانی
  • بیمه عمر مانده بدهکار
  • بیمه مستمری پیشامد
  • بیمه مستمری مانا
  • بیمه عمر با برگشت حق بیمه (طرح موج)
  • بیمه عمر با برگشت حق بیمه (طرح پژواک)
  • کرونا
  • بیمه عمر و حوادث گروهی
  • بیمه حوادث انفرادی
  • زندگی بهادار

اما تنوع در ارائه محصولات بیمه‌های زندگی، تنها نقطه برجسته «بیمه دی» نیست. این شرکت سود منافع مشترک در این بیمه‌ها را محاسبه و برای بیمه‌گذاران خود اعمال کرده است. از سوی دیگر، ارائه محصول بیمه‌نامه زندگی با عنوان «زندگی بهادار»، از آن جهت نام شرکت «بیمه دی» را بر سر زبان انداخت که مدیران آن، امکان اتصال بیمه‌نامه به صندوق‌های طلا، سهام، درآمد ثابت، مسکن و… در محصولات جدید را مهیا کردند.

یکی از برجستگی‌های محصولات بیمه‌های زندگی «بیمه دی»، درنظر گرفتن شرایط اقتصادی همه اقشار جامعه است. از این‌رو، هر فردی با هر درآمدی می‌تواند محصول موردنظر خود را انتخاب و از مزایای آن، بهره‌مند شود.

امروز شرکت بیمه دی با توجه به مدیریت و انسجام سازمانی موفق شده بخش قابل ملاحظه‌ای از حق بیمه زندگی بازار را از آن خود کند و پیش‌بینی می‌شود اگر این روال مثبت در سال‌های اخیر ادامه پیدا کند، احتمالاً باید شرکت «بیمه دی» را در ردیف برگزیده‌ترین شرکت‌های صدور بیمه زندگی قرار داد. بدون شک، شرکت «بیمه دی» به واسطه کیفیت خدمات و شبکه فروش، توانسته است اعتماد مشتریان را در بیمه زندگی جلب کند که این یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های این شرکت بیمه‌ای است./نشان تجارت

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار