عضو هیات مدیره بانک مسکن در سفر به اردبیل:
بازاریابی هدفمند و آموزش از اولویتهای راهبردی بانک مسکن است
عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور مالی، بازاریابی منسجم و ارائه برنامههای آموزشی هدفمند را از رویکردهای اصلی بانک در سال جاری عنوان کرد.

عسکرپور در نشست با مسئولان بانک مسکن استان اردبیل، جذب منابع را از اولویتهای اصلی بانک مسکن دانست و عنوان کرد: اگرچه تحقق این هدف در شرایط اقتصادی کنونی دشوار است، اما با تمرکز بر صاحبان واحدهای تولیدی بهویژه فعالان صنعت ساختمان و ارائه محصولات متنوع به این مشتریان، میتوان در مسیر جذب منابع و توسعه مشتریان گام مؤثری برداشت.
عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به نقش مؤثر این بانک در حمایت از صنعت ساختمان افزود: این بانک میتواند در کنار فعالیتهای تخصصی خود در حوزه ساخت و ساز، با ورود به حوزه ابزارهای جدید تامین مالی در بازارهای مالی و پولی، در ارائه خدمات به واحدهای صنعتی و تجاری نیز موفق عمل کند.
عسکرپور با بیان اینکه مجموعه بانک مسکن و شرکتهای تابعه آن از ظرفیتهای متعددی در زمینه خدمات ارزی، صرافی، کارگزاری و بازار سرمایه برخوردارند، گفت: شرکتهای بزرگ میتوانند از خدمات جامع و متنوع سوپرمارکت مالی بانک مسکن بهرهمند شوند.
وی در ادامه به عملکرد استان اردبیل در حوزه تسهیلات نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات حمایتی در این استان بهخوبی انجام شده است و باید تمرکز بیشتری بر فروش اقساطی واحدهای آماده صورت گیرد.
عسکرپور خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان فروردینماه سال جاری، بیش از ۵۱ هزار میلیارد ریال تامین مالی توسط بانک مسکن در استان اردبیل انجام شده که تاکنون بالغ بر ۳۹ هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده است؛ این رقم نشاندهنده تحقق ۷۶ درصدی تعهدات بانک در این استان است.
معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور مالی با تأکید بر لزوم تسریع در فرآیند فروش اقساطی واحدهای مسکونی بیان کرد: اولویتبندی در فروش واحدهای آماده و نیمهآماده، ضمن تسریع در خانهدار شدن متقاضیان، موجب بازگشت منابع و افزایش توان تسهیلاتدهی بانک نیز خواهد شد.
وی همچنین توانمندسازی سرمایه انسانی را از دیگر رویکردهای مهم بانک دانست و افزود: آموزش برنامهمحور همکاران با هدف ارتقای کیفیت خدماترسانی، از موارد مورد تأکید هیأت مدیره بانک مسکن است.
نظر شما