پیام تبریک مدیرعامل بیمه پاسارگاد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه پاسارگاد در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه پاسارگاد در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
متن پیام کشاورز به این شرح است:
به گزارش روابط عمومی بیمه پاسارگاد، در زمانه اکنون که سرعت انتقال اطلاعات به کمتر از صدم ثانیه ای وابسته است و یک خبر یا محتوای رسانه ای می تواند با سرعت دست به دست شده و جایگاه یک نام تجاری و کسب و کار را متحول کند، اهمیت ارتباطات و روابط عمومی را بیش از پیش نمایان می کند.
عصر حاضر دورانی است که اطلاعات و سرعت انتشار آن در تمامی زمینهها پیشرو است و این امر موجب می شود تا روابط عمومی و ارتباطات متمایز شود.
باید با این واقعیت روبرو شویم که در فضای رقابتی کسب و کارها که حضور پرقدرت در بازارهای هدف دارای اهمیت ویژه است و می تواند بنیان یک نام تجاری را استوار تر کند، روابط عمومی می تواند تصویر درستی از نام تجاری منعکس نموده و با اقداماتی که با بهره گیری از ظرفیتهای دنیای بیانتهای دیجیتال و رسانه ها اجرایی میکند روایتی الهام بخش، اثر گذار و فراتر از یک رابطه تجاری صرف را برای مشتریان ایجاد کند تا نام تجاری برای مشتریان فراتر از یک نام باشد و با زندگی افراد عجین شود.
اما باید به این موضوع نیز توجه داشت که تمام این اقدامات در گرو رعایت اخلاق حرفهای به عنوان یکی از اصول بنیادین برای حفظ اعتماد و تعامل مؤثر میان سازمان و سایر ذینفعان است.
یکی از جنبههای کلیدی اخلاق حرفهای برای همکاران روابط عمومی، شفافیت در اطلاعرسانی و ارتباط موثر و کارا با رسانههاست. روابط عمومی باید اطلاعات را به گونهای منتقل کند که مخاطب بتواند بهراحتی به آن اعتماد کند. اطلاعات تحریف شده یا ناقص، نباشد تا باعث بیاعتمادی و آسیب به اعتبار نام تجاری سازمان نشود.
حضور همکاران روابط عمومی نقش حیاتی در مدیریت تصویر نام تجاری و اعتبار سازمان دارد و از این جهت شایسته تقدیرند، روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه فعالان این حوزه که ارتباطات موثر و جریان سازشان در سازمانها، منجر به خلق یک همراهی اثر گذار نام تجاری با مخاطبان می شود را تبریک عرض می کنم.
نظر شما