دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بیمه پاسارگاد:

پاسارگاد الگویی برای گذار خردمندانه در صنعت بیمه

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بیمه پاسارگاد، انتقال مسئولیت در سایه‌ی بلوغ سازمانی و درک عمیق از ضرورت‌های تحول را نمادی روشن از رهبری مبتنی بر تفکر راهبردی در صنعت بیمه کشور دانست و تصریح کرد: در عرصه مدیریت، آنچه تصمیم‌ها را ماندگار و تحولات را معنادار می‌سازد، حضور مؤلفه‌ی ارزشمند خرد مدیریتی است که فراتر از تجربه و دانش قرار می‌گیرد و اکنون در فرایند تغییر مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد، شاهد جلوه‌ای از این خردورزی هستیم.

پاسارگاد الگویی برای گذار خردمندانه در صنعت بیمه
صفحه اقتصاد -

محسن پورکیانی دبیرکل سندیکا در آیین تکریم معصوم ضمیری مدیرعامل پیشین شرکت بیمه پاسارگاد و معارفه محمدرضا کشاورز بعنوان مدیرعامل جدید این شرکت که امروز ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ برگزار شد، با تجلیل از خدمات ارزشمند معصوم ضمیری در طول بیش از ۱۷ سال مدیریت شرکت بیمه پاسارگاد، ایشان را از چهره‌های ماندگار و اثرگذار صنعت بیمه کشور خواند و اظهار داشت: معصوم ضمیری با رویکردی حرفه‌ای و خردمندانه، علاوه بر ایفای نقش کلیدی در ارتقای جایگاه شرکت بیمه پاسارگاد، همواره در توسعه بیمه‌های زندگی، به‌ویژه در جایگاه رئیس کمیسیون بیمه‌های زندگی سندیکای بیمه‌گران ایران، نگرشی راهبردی و آینده‌نگر داشتند و تلاش‌های ایشان در ارتقاء سطح خدمات بیمه‌ای، گسترش پرتفوی شرکت و افزایش سطح رضایتمندی بیمه‌گذاران، شایسته قدردانی است.

وی همچنین با اشاره به ابعاد انسانی و حرفه‌ای این جابه‌جایی مدیریتی گفت: تودیع و معارفه از جنس مراسمات تلخ و شیرین است؛ تلخ از آن جهت که یکی از بزرگان صنعت، عرصه مدیریت اجرایی را ترک می‌گوید و شیرین از آن جهت که این تغییر با بلوغ و پختگی صورت گرفته و مدیر خردمند دیگری جایگزین ایشان می‌شود. آقای ضمیری با نگاهی روشن و آینده‌نگر، از این جابه‌جایی استقبال کرده و پیش‌قدم شده‌اند که این تجربه پسندیده و قابل تحسین می‌تواند به‌عنوان الگویی ارزشمند برای سایر شرکت‌ها در صنعت بیمه مورد توجه قرار گیرد.

پورکیانی در ادامه ضمن اشاره به سوابق درخشان مدیرعامل جدید بیمه پاسارگاد خاطرنشان کرد: محمدرضا کشاورز به عنوان مدیری تحول‌گرا، متواضع و در عین حال قاطع در سمت‌هایی چون مدیرعاملی بیمه ایران، بیمه دی و بیمه اتکایی ایرانیان و فعالیت‌های علمی و دانشگاهی، شناخته می‌شود که همواره در مسیر ارتقاء سرمایه انسانی و نوآوری در خدمات، رویکرد تحولی داشته است.

وی یکی از معضلات شرکت‌های بیمه در کشور را عدم وجود هیئت مدیره‌های هماهنگ و هم فکر برشمرد و افزود: هیئت مدیره‌های موفق درک مشترکی از اهداف سازمانی، ارزش ها، چشم انداز و استراتژی های کلیدی دارند و این مفهوم نقش حیاتی در کارآمدی تصمیم‌ها، کاهش تعارضات و پیشبرد ماموریت سازمان ایفا می‌کند و خوشبختانه در برخی از شرکت‌ها از جمله بیمه پاسارگاد شاهد این درک مشترک هستیم.

دبیرکل سندیکا در پایان با تقدیر دوباره از خدمات ارزشمند آقای ضمیری، ابراز امیدواری کرد شرکت بیمه پاسارگاد با تکیه بر دانش و تجربه مدیرعامل جدید، فصل تازه‌ای از پیشرفت و نوآوری را آغاز نماید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه