گزارشی جامع از تحولات نوین بانک ملت در بهمن ۱۴۰۳
از تسهیلات بدون ضامن تا شفافسازی خدمات
بانک ملت در بهمنماه ۱۴۰۳ با اجرای طرحهای نوآورانه و ارائه خدمات متنوع، گامهای مؤثری در جهت بهبود رضایت مشتریان و ارتقای شفافیت برداشته است. از افزایش تسهیلات بدون ضامن تا پاسخگویی به شایعات، این بانک همواره در تلاش برای بهبود تجربه مشتریان خود بوده است.

بانک ملت بهعنوان یکی از پیشروترین مؤسسات مالی کشور، در بهمنماه ۱۴۰۳ با ارائه طرحها و خدمات متنوع، سعی در پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان خود داشته است. در ادامه، به بررسی مهمترین اقدامات و رویدادهای این بانک در این ماه میپردازیم.
بانک ملت با هدف حمایت از مشتریان و تسهیل دسترسی آنان به منابع مالی، شرایط جدیدی را برای اعطای تسهیلات بدون ضامن در قالب طرح «بهان» اعلام کرده است. بر اساس این طرح، مبلغ تسهیلات از ۵۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش یافته و شرایط دریافت آن نیز تسهیل شده است. این اقدام نشاندهنده تعهد بانک ملت به رفع موانع مالی و حمایت از مشتریان در شرایط اقتصادی کنونی است.
علاوه بر این، در راستای تشویق مشتریان به استفاده از خدمات بانکی و افزایش رضایت آنان، بانک ملت دومین دوره قرعهکشی طرح «گردونه» را در ۸ بهمنماه ۱۴۰۳ برگزار کرد. در این دوره، برندگان جوایز تسهیلات قرضالحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان مشخص شدند. این طرح با هدف ایجاد انگیزه در مشتریان برای بهرهگیری بیشتر از خدمات بانک و افزایش تعاملات مالی طراحی شده است.
بانک ملت همچنین، با درک نیاز مشتریان به زمان بیشتر برای انجام فرآیندهای بانکی، مهلت وکالتیسازی حساب متقاضیان خرید محصولات ایرانخودرو را تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ بهمنماه ۱۴۰۳ تمدید کرد. این اقدام در راستای تسهیل فرآیند ثبتنام و خرید خودرو برای مشتریان و کاهش فشار زمانی بر آنان انجام شده است.
در هفته نخست جشنواره پذیرندگان کارتخوانهای بانک ملت، حدود ۱۰ میلیارد ریال جایزه نقدی به حساب برندگان واریز شد. این جشنواره با هدف تشویق پذیرندگان به استفاده بیشتر از خدمات بانک و افزایش تراکنشهای مالی برگزار شده است. پرداخت این جوایز نشاندهنده تعهد بانک ملت به قدردانی از مشتریان وفادار و ایجاد انگیزه برای همکاری بیشتر است.
گفتنی است، بانک ملت با راهاندازی موسسه هوش مصنوعی و فناوریهای شناختی، نخستین محصول خود با نام «دستیار هوشمند بانکی» را به زودی وارد بازار میکند. این محصول با هدف ارتقای کیفیت خدمات و تسهیل فرآیندهای بانکی برای مشتریان طراحی شده است.
شفافیت در اطلاعرسانی با محوریت مشتری مداری در بانک ملت
در آبانماه ۱۴۰۳، اختلالی در سامانه پرداخت جایگاههای سوخت رخ داد که نگرانیهایی را در بین مشتریان ایجاد کرد. معاون فناوری بانک ملت در این خصوص اعلام کرد که این مشکل زیرساختی بوده و نهایتاً تا یک ساعت برطرف خواهد شد. معاون فناوری نوین بانک مرکزی شایعه هک شدن بانک ملت را تکذیب کرده و این اختلال را صرفاً سیستمی دانست. این شفافسازیها نشاندهنده رویکرد بانک ملت در اطلاعرسانی بهموقع و حفظ اعتماد مشتریان است.
لازم به ذکر است، بانک ملت با هدف ارائه خدمات مستمر به مشتریان در ایام تعطیل، اسامی شعب کشیک خود در تهران را برای روزهای ۲۰ و ۲۴ بهمنماه ۱۴۰۳ اعلام کرد. این اقدام بهمنظور تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی در روزهای تعطیل و پاسخگویی به نیازهای فوری آنان انجام شده است.
بانک ملت در بهمنماه ۱۴۰۳ با اجرای طرحها و برنامههای متنوع، نشان داده است که در مسیر توسعه و بهبود خدمات بانکی گامهای مؤثری برداشته است. افزایش تسهیلات بدون ضامن، برگزاری جشنوارههای تشویقی، تمدید مهلت وکالتیسازی حسابها و ارائه توضیحات شفاف در خصوص اختلالات سیستمی، همگی نشاندهنده تعهد این بانک به ارتقای سطح رضایت مشتریان و سهامداران است.
نظر شما