مدیرعامل بیمه دانا:
تکریم فرهنگیان مهمترین اصل بیمه دانا درارتباط با این قشرفرهیخته است
تکریم فرهنگیان مهمترین اصل بیمه دانا درارتباط با این قشرفرهیخته استمدیرعامل و نایبرئیس هیئتمدیره بیمه دانا طی نشست مشترک با مدیرکل آموزشوپرورش استان همدان، ارائه خدمت به قشر فرهیخته معلمان و فرهنگیان بهویژه در بخش سلامت را مبتنی بر نگاه ویژه بر اساس ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و فارغ از نگاهی سودمحور خواند.
رضا جعفری مدیر عامل و نایبرئیس هیئتمدیره شرکت بیمه دانا و هیئت همراه، طی جلسهای مشترک با مدیرکل، معاونان و مدیران آموزش و پرورش استان همدان که در سالن کنفرانس هتل کتیبه این شهر برگزار شد، با تبریک روز بیمه، گرامیداشت ایام فاطمیه و نیز ضمن قدردانی از زحمات مسئولان و مدیران رفاه و پشتیبانیِ آموزشوپرورش در خصوص ارائه خدمات رفاهیِ مطلوب به فرهنگیانِ استان، اظهار داشت: ما همواره شاهد آن هستیم که این عزیزان بیوقفه و بهصورت شبانهروزی در حال پیگیری و رسیدگی به دغدغههای فرهنگیان در خصوص موضوعات بیمهای هستند و از سوی دیگر نیز متقابلاً مطالبات بیمهایِ شرکت بیمه دانا را پیگیری میکنند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.
وی با تأکید بر اینکه در بیمه دانا همۀ تلاش ما این است که همواره شرایط مطلوبتری را برای بیمه فرهنگیان عزیز فراهم کنیم، افزود: امیدوارم در ادامۀ راه نیز بتوانیم در خدمت قشر فرهیخته کشورمان معلمان و فرهنگیان باشیم و وضعیت رفاهی آنان را در بخش سلامت به بالاترین سطح ممکن ارتقاء دهیم.
مدیرعامل بیمه دانا در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست، تأکید کرد: همه تلاش بیمه دانا به عنوان چتر پوشش بیمهایِ فرهنگیان و مجموعه آموزشوپرورش بر این است که در هر دوره از قرارداد خدمات بهتری ارائه دهد و سطح خدمات را برای سال آتی ارتقاء بخشد.
دکتر رضا جعفری ضمن اشاره به قرارداد فیمابین وزارت آموزشوپرورش و بیمه دانا خاطرنشان کرد: حدود دو سالونیم گذشته بود که وزارت آموزشوپرورش با اتخاذ تصمیم درست، قراردادهای بیمهایِ خود را از حالت صندوقی خارج و وارد چارچوب بیمهگری کرد. تخصص اصلی بیمه دانا، درمانمحوری است و از زمان تأسیس کار اصلی خود را با بیمه درمان آغاز کرده است و بنابراین در این بخش دارای مزیت خوبی جهت ذینفعان است.
وی همچنین تکریم فرهنگیان را به عنوان مهمترین اصل بیمه دانا در ارتباط با این قشر فرهیخته یاد کرد و گفت: نگاه ما به قرارداد یادشده بهویژه بخش سلامت معلمان و فرهنگیان، نگاهی ویژه و مبتنی بر ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بوده و سودمحور نیست.
مدیرعامل بیمه دانا در ادامه با بیان اینکه صنعت بیمه در سطح کلان و بیمه دانا در سطح خرد باید از پیشرفتهای الکترونیکی بهرهمند شود، تشریح کرد: با توجه به اینکه بالاترین میزان فراوانیِ بیمهشدگان متعلق به شرکت بیمه دانا با تعداد ۳۴ میلیون و۴۴۰ هزار بیمهشده و بیمهگذار است، باید از مدلهای مبتنی بر فناوری برای ارائه خدمات به بیمهگذاران استفاده کنیم.
ایشان همچنین با تأکید بر ضرورت اصلاح مدلهای بیمهگری در صنعت بیمه، افزود: بیمه دانا در حال حرکت به سمت ارائه و اختصاص کارت اعتباری به بیمهشدگان برای دریافت خدمات از مراکز درمانی است که طرف قرارداد این شرکت نیستند.
مدیرعامل بیمه دانا در ادامه با اشاره به روز ملی بیمه «به عنوان نماد خدمترسانی به مردم» و تبریکِ سالروز تأسیس بیمه دانا و با اشاره به برگزاری سیویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بینالمللی بیمه و توسعه که با حضور دکتر مسعود پزشکیان رئیسجمهور در روز ۱۳ آذرماه جاری برگزار شد، گفت: حضور ایشان در همایش ملی بیمه و توسعه حاکی از توجه ویژۀ دولت چهاردهم به موضوع بیمه و مدیریت ریسک با ابزار و تکنیک بیمه است. در حقیقت، حضور شخص رئیسجمهور به ما فعالان حوزه بیمه، انگیزه مضاعفی داد تا بتوانیم خدمات مطلوبتری برای مردم جامعه و بهویژه خانواده بزرگ آموزشوپرورش کشور ارائه دهیم.
فرشید سیاری، مشاور معاون وزیر آموزشوپرورش نیز در این نشست با اعلام رضایت صددرصدی از عملکرد بیمه دانا و بهویژه شعبۀ همدان این شرکت، از خدمترسانی مطلوب بیمه دانا به فرهنگیان استان تقدیر کرد.
علی رضایی رئیس اداره بیمه و درمان وزارت آموزش و پرورش نیز با حضور در این نشست، ضمن اشاره به اهمیت و اولویت توجه به امور بیمهای، سلامت و درمان فرهنگیان، به ارائه آمار و توضیحاتی در خصوص نحوه خدمترسانی به فرهنگیان در حوزه پوششهای بیمهای، بر اساس قرارداد فیمابین وزارت آموزشوپرورش و شرکت بیمه دانا پرداخت.
رسول شیدایی مدیرکل آموزشوپرورش استان همدان نیز در ادامه ضمن تبریک روز ملی بیمه و تسلیت ایام فاطمیه، همچنین خوشامدگویی به مدیرعامل بیمه دانا و با قدردانی از زحمات کارشناسان رفاه و پشتیبانی آموزشوپرورش این استان، با اشاره به قرارداد وزارت آموزشوپرورش و شرکت بیمه دانا برای سومین سال متوالی، اظهار داشت: با توجه به هدف آموزشوپرورش مبنی بر تکریم و رضایت بیشتر فرهنگیان تصمیم بر این شد که شرکت معزز بیمه دانا وظیفه خطیر خدمترسانی به این قشر فرهیخته را برعهده گیرد. وی، خدمت به فرهنگیان و آموزشوپرورش را خدمت به جامعه و کشور دانست و افزود: با توجه به جامعۀ بزرگ معلمان و فرهنگیان کشور، در حقیقت در هر جایگاهی که بتوانیم به قشر فرهیخته فرهنگیان و معلمان خدمترسانی کنیم به کل جامعه خدمترسانی کردهایم. به عبارت دیگر، هرچه بتوانیم فرهنگیان را تحت پوشش بیمهای مطلوبتری قرار دهیم یقیناً آنان با آرامش بیشتری در کلاس درس حاضر خواهند شد و در نتیجه به تربیت هرچه بهتر نسل آیندهساز کشور کمک خواهیم کرد.
حسینعلی کرمی رئیس اداره رفاه و تعاون اداره کل استان همدان نیز ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به حاضرین در این نشست و تبریک سالروز بیمه دانا به دکتر رضا جعفری و هیئت همراه، با اشاره به اینکه همکاران در ادارت رفاه و پشتیبانی استان در صف مقدم خدمترسانی به معلمان، فرهنگیان و دانشآموزان عزیز ایستادهاند، گفت: همکاران ما از یکسو مصالح شرکت بیمه دانا و از سوی دیگر منافع و مصالح آموزشوپرورش را مورد توجه قرار میدهند.
وی تأمین بهموقع منابع و اعتبار لازم و نیز نظارت بر فرآیندهای بیمهای را از دیگر وظایف همکاران در ادارات رفاه و پشتیبانی آموزشوپرورش استان خواند و افزود: امروز استفاده از ظرفیتها و موقعیتهای موجود از سوی طرفین قرارداد سبب رضایت حداکثری بیمهشدگان فرهنگی از خدمات بیمهای شرکت بیمه دانا شده است که زمینهساز انعقاد قرارداد جدید بیمهای با این شرکت در آینده خواهد بود.
جلیل خانمحمدی معاون اداره رفاه و تعاون اداره کل استان همدان نیز طی این نشست، ضمن تبریک روز بیمه به ویژه سالروز تأسیس بیمه دانا و همچنین قدردانی از خدمات ارزنده این شرکت به فرهنگیان استان همدان اظهار داشت: تاکنون بیش از۹۰ درصد خسارتهای درمان فرهنگیان این استان توسط بیمه دانا پرداخت شده است که امیدواریم تا پایان سالجاری، بهطور کامل تسویه شود.
وی با اشاره به اینکه امسال سومین سال انعقاد قرارداد وزارت آموزشوپرورش و شرکت بیمه داناست، عنوان کرد: قرارداد یادشده، قرارداد بسیار ارزشمند و خوبی است، چراکه تا کنون موجبات رضایت حداکثریِ فرهنگیان معزز را فراهم آورده است.
ایشان با بیان اینکه بیمه دانا در رشته بیمه درمان نسبت به سایر شرکتهای بیمه از زیرساختهای خوب، مناسب و مطلوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: افزایش تعداد بیمهشدگان فرهنگی و تمایل آنها برای دریافت پوشش بیمههای درمانیِ بیمه دانا بهویژه در سالهای دوم و سوم قرارداد، حاکی از رضایتمندی فرهنگیان از نحوه خدمترسانیِ حرفهای و تخصصی این شرکت بیمهای است.
جلیل خانمحمدی با تأکید بر اینکه اساس و فلسفه کاریِ بیمه دانا در این قرارداد مبتنی بر تکریم معلمان و فرهنگیان است، افزود: بحث منفعت مالی آنگونه که باید از سوی بیمه دانا مورد توجه قرار نگرفت و توجه به این موضوع ارزشمند است که بیشتر از بُعد ایفای نقش مسئولیت اجتماعی به امر خدمترسانی به فرهنگیان پرداخته شده است.
سیدمصطفی محمودی رئیس شعبه همدان نیز در ابتدای این جلسه به ارائه گزارش مختصری از آمار و عملکرد این شعبه در سالجاری پرداخت و در ادامه نیز گزارشی از قرارداد وزارت آموزشوپرورش و بیمه دانا و چگونگی خدمات ارائهشده از سوی شعبه همدان به فرهنگیان این استان ارائه داد.
نظر شما