رضایت مشتریان، هدف اصلی آوات در ارائه خدمات
مدیر محصول آوات، رضایت مشتریان را عامل کلیدی در جذب و پشتیبانی مشتریان معرفی کرد.
«مهین محمدی» مدیر محصول «آوات» در شرکت چارگون، در گفتوگو با خبرنگار صفحه اقتصاد و در حاشیه نمایشگاه ایران متافو، با اشاره به محصولات چارگون گفت: «دیدگاه و آوات دو خط محصولی چارگون هستند که در حال حاضر توسط شرکتهای مختلف بزرگ و کوچک معدنی و متالوژی مورد استفاده قرار میگیرند.»
وی افزود: «آوات خط ابری محصولات چارگون است؛ البته فراتر از یک محصول ابری است. با رونمایی از آوات، شرکتهای با اندازه متوسط و کوچک، به همکاری با ما علاقهمند شدند و تجربیات بسیار موفقی خلق شد. همین موضوع باعث شد در نمایشگاههای تخصصی صنایع مختلف حضور پیدا کنیم تا تعامل بیشتری با این نوع کسبوکارها داشته باشیم».
محمدی با بیان این که استقبال شرکتها از آوات تاکنون فراتر از انتظار اولیه ما بوده است، گفت: «با وجود اینکه تبلیغات گستردهای انجام ندادهایم، تیم آوات بهصورت مستقل وارد بازار شده و توانسته در ورود به این بازار موفق عمل کند.»
او ادامه داد: «هرچند که حدود ۴ سال از آغاز فعالیت این خط محصولی میگذرد، اما افق بلندی در پیش داریم. کاربران ما در صنایع مختلف و کاملاً تخصصی و هدفمند جذب شدهاند و توانستهاند با آوات تحولات خوبی در کارشان ایجاد کنند.»
مدیر محصول آوات در خصوص نحوه عملکرد این سیستم اظهار کرد: «قدم اول در تهیه و شروع به کار آوات بسیار ساده است. مدیران سازمانها تنها با ارائه یک نام و اطلاعات اولیه میتوانند سیستم را راهاندازی کنند. بدون اینکه نیاز به جلسات طولانی دمو و مذاکره باشد میتوانند امکانات محصول را با نیازهای خودشان بسنجند و در مورد تهیه آن تصمیم بگیرند. مشاوران فروش و پشتیبانی آوات هم آماده هستند تا در تمام این مراحل، مشتریان را راهنمایی کنند. سهولت استفاده از ویژگیهای کلیدی آوات است. همچنین، امنیت این سیستم بسیار بالاست و اطلاعات در شرایطی بسیار امن نگهداری میشود»
به گفته «محمدی» آوات با وجود مدت زمان کوتاهی که از آغاز فعالیتش میگذرد، پیشرفت قابلتوجهی داشته است. وی تصریح کرد: «در حال حاضر، ۱۱ صنعت، ۱۰۰ مجموعه و بیش از ۵ هزار کاربر در ۱۷ استان کشور از خدمات آوات استفاده میکنند.
نظر شما