هوندا سیتی اولین وارداتی آذریوردسال آماده تحویل به مشتریان

اولین نمونه از سدان جمع‌وجور هوندا سیتی که توسط آذریوردسال به کشور وارد شده، پلاک شد و به زودی به خریداران تحویل داده خواهد شد. این اقدام، آغاز ورود هوندا به بازار ایران را نشان می‌دهد.

هوندا سیتی اولین وارداتی آذریوردسال آماده تحویل به مشتریان
صفحه اقتصاد -

شرکت آذریوردسال به عنوان نماینده رسمی واردات خودروهای هوندا، اولین سدان جمع‌وجور هوندا سیتی را به ایران وارد کرده و اکنون این خودرو پلاک شده و آماده تحویل به خریداران است.

شرکت آذریوردسال که اقدام به واردات خودروهای هوندا می‌کند، در اولین گام سدان جمع‌وجور سیتی را به ایران آورد. حال اولین نمونه این خودرو پلاک شده و آماده تحویل به خریداران است. تحویل این سدان وارداتی ژاپنی پس از واریز و تکمیل وجه نهایی توسط خریداران، طی هفته آینده آغاز خواهد شد تا رسماً شاهد بازگشت دوباره برند خوش‌نام هوندا به بازار کشورمان باشیم. سیتی هرچند خودرویی کوچک‌تر از سیویک است ولی از لحاظ ابعاد، امکانات و توان پیشرانه به خودروهای یک سگمنت بالاتر مثل تویوتا کرولا و هیوندای النترا نزدیک است.

سیتی از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند که 121 اسب بخار قدرت و 145 نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این پیشرانه هم توسط یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود تا شاهد قوای محرکه‌ای بسیار کم‌استهلاک باشیم. حداکثر سرعت این خودرو هم ۱۹۸ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. نقطه قوت پیشرانه و گیربکس اقتصادی سیتی مصرف سوخت پایینی است که به‌صورت ترکیبی ۶.۲ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود. این سدان کوچک ژاپنی از رینگ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی با لاستیک‌های ۱۸۵ بهره می‌برد.

از یک سدان اقتصادی و کوچک مثل سیتی نباید انتظار امکانات عجیبی را داشت ولی آذریوردسال نمونه نسبتاً مجهز این خودرو را به ایران آورده که امکانات قابل‌توجهی مثل موارد زیر را ارائه می‌کند:

  • سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای
  • دوربین دید عقب
  • سیستم تهویه خودکار
  • نمایشگر ۸ اینچی لمسی با اندروید اتو و اپل کارپلی
  • بلوتوث
  • سنسور نور
  • تنظیم برقی آینه‌های جانبی
  • دی‌لایت
  • چراغ‌های LED
  • ایربگ جلو، پرده‌ای، جانبی
  • کنترل پایداری
  • کروز کنترل
  • فرمان برقی
  • سیستم پایش باد تایرها
  • کامپیوتر سفری
  • چهار بلندگو
  • پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان

هوندا سیتی با وجود برخورداری از امکانات مناسب و پیشرانه تنفس طبیعی قدرتمند و البته کم‌استهلاک، از رقبایی مثل تویوتا کرولا قیمت کمتری دارد که آن را به گزینه‌ای ارزنده در بین سدان‌های وارداتی بازار کشورمان تبدیل می‌کند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد